Nimelt kaob mu autol alguses peale õli, 300km peale norm, ehk siis ca liiter, tossab gaasivajutamisel mis jube, sinine õlisuits... Kahtlustasime klapisääretihendeid, kiskusime lahti, need olid nagu uued, siis jäid järgi veel turbo, või õlirõngad... Sõber võttis intercoolerist sisselaskesse minema vooliku lahti:


Ja peale selle lahtivõtmist suits kadus, ei läinud ka nii hästi edasi, kui varem, tema jutujärgi pidi nii saama turbot kontrollida, kuna ma ise diislitest, ja turbodest mitte midagi ei jaga, siis ei osanud kuidagi kaasa rääkida, saab nii kontrollida siis ?
Kuidas õlirõngaid kontrollida ? Kompressiooni mõõtmisega neid ei tuvasta vist ju... ?
Kui on turbo viga, siis mis turboga ma selle asendada võin ? Praegu peaks olema Garrett T2, täpsemalt ei tea... Sobiks sinna enamvähem ilusti nt 63kw VW T5 turbo ? Ka Garretti toodang...
Auto 96 aasta Volvo 440 TDI, 66 kw, Renault toodetud mootor F8Q
Tänud ette !