Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
K:kommutaator http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=54957 |
1. leht 1-st |
Autor: | pioneer [ 22.11.2010 21:49 ] |
Teema pealkiri: | K:kommutaator |
Tere! Nimelt probleem selles ,et ühtäkki auto üldse käima ei läinud,isegi mitte lubamist.Sai vahetatud küünlajuhtmed jagajakaas,rootor jne kuid halliandur ja kommutaator jäi vaatamata. nimelt kas võib olla kommutaator mootori käivitamises;säde on aga käivitumist ei ole.Kütust tuleb peale ja surved on korras.mootoriks opeli C13NE 1,3 moto. enne seisma jätmist käis niikui kellavärk ja käivitumisega polnud kunagi probleeme |
Autor: | mike [ 23.11.2010 15:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
Säde on mootori ringlemise ajal koguaeg, või ainult ringlemist alustades/lõpetades? Kui säde koguaeg olemas, siis ei saa selles viga olla. Kui kommutaator läbi, siis on juhuseid, kus säde olemas ainult käivitamise alustamise hetkel, hiljem puudu. |
Autor: | pioneer [ 23.11.2010 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
säde oli ennem kogu aeg olemas aga nüüd proovides kadus üldse ära. http://www.autoosad.ee/pilt/353-138026.pdf kommutaator siis selline peal,et keegi äkki oskab seletada ära mis need klemmid tähendavad. või äkki keegi oskab seletada,mis võib veel viga olla,või millega see kommutaator veel seoses on. saan aru ,et kogu seda sädeme kompotti kuulub. süütelukk,jagaja komplekt koos kommu ja hallianduriga,süütepool,massid küünlajuhtmed ja küünlad.ka süütepool on korras http://www.autoosad.ee/pilt/352-470110.pdf et oleks huvitatud siis standardskeemist kuidas see ühendus jada seal käib. aju sellisel autol ilmselt olla ei tohiks Opel Corsa 1.3 C13ne 1989. ja tänud mikele ![]() |
Autor: | Tegelane5 [ 23.11.2010 18:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
Kui võimalik laenaks kelleltki töötavat jagajat-sokutaks selle väikse 3 klemmiga juhtme uue jagaja külge-süütepoolilt küünal otse massi-ning nüüd süüde sees ja keerad seda uut jagajat käega. Kui oli halli anduri viga on nüüd säde olemas. 100% kindel pole aga pakuks Gl+ halli anduri + Gl- halli anduri - Input vist halli anduri 0 KL15 süüde +12V ja süütepoolil + 15 klemm Kl1 vist süütepooli - (MITTE MASS) kl31 mass Muidu soovitan otsida 08 raamat, seal sellest (sarnasest) süstaimpsist juttu (ja kontrollimisest) Ladaklubi foorumis võib olla midagi jne. |
Autor: | pioneer [ 23.11.2010 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
sai siis leitud selline asi ,et nö halli andur on mähis ümber võlli,ja see vasktraat näeb suht kahtlane välja seal st et lakk oleks nagu välimisest servast maha tulnud. palju see takistus olla võikski,mul tester näitab 800 oomi ning keerates seda ,muutub takistus minimaalselt,ehk vbla 100-200 oomi võrra. |
Autor: | pioneer [ 23.11.2010 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
http://www.varuosa24.ee/product/show-de ... agaja-osad samasugune asjandus siis |
Autor: | pioneer [ 24.11.2010 11:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
sellisel autol mingi aju taoline asjandus on ka,mis on seoses süüte asjandusega või ![]() ja kas vastab tõele ,et süütejärjestus on 1432 C13NE 44kw corsa A |
Autor: | pioneer [ 24.11.2010 18:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
et suht lootusetu arvuti kaudu abi leida või otsida. minupoolest võib teema lukku panna ![]() |
Autor: | Tegelane5 [ 24.11.2010 19:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
Halli andurit ei kontrollita nii. Proovimiseks testriga mõõdad külge ühendatult mis pinge tekib sellel keskmisel klemmil. Peaks vilkuma 0,8V ja kusagil 3 vahel vmidagi. |
Autor: | pioneer [ 25.11.2010 15:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
nüüdseks töötab siis ![]() |
Autor: | Tegelane5 [ 25.11.2010 23:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
pioneer kirjutas: nüüdseks töötab siis ![]() Milles see viga siis oli? |
Autor: | pioneer [ 26.11.2010 11:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:kommutaator |
Et põhiprobleemi tekitajaks oli kommutaator. Kuna see asub jagaja sees ja pika sõidupeale läheb see üpris kuumaks seal sees,ning selle tulemusena ta ehk otsad andis,vana asi ikkagi 89 aastast ![]() Peale käimaminekut sai,veel üle kontrollitud see süsteem.Kaks kõrgepinget olid ka vigased,kuigi töötamise ajal ei polnud märgatagi suurt midagi.Et siis uus komplekt peale,uued küünlad sai pandud,massid puhastatud korralikult.Esmaspäeval läheb halliandur ka vahetusse,kuna see ka minemise äärel,2000 rpm kandis gaasi hoides kohati tuterdab.kuna sellel halliandur nati testsugune kui tavaautodel,siis sellel kahe klemmiga lihtsalt vaskmähis ümber jagaja võlli ja selle peal on siis magnet leiutis niiöelda ![]() ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |