Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Süüteküünlad http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=56883 |
1. leht 1-st |
Autor: | Propper [ 20.12.2010 21:37 ] |
Teema pealkiri: | Süüteküünlad |
Tere! Mul on neli Bosch SuperPLUS küünalt. Kuskohast ma saan teada, millisele autole need sobivad? Rumal küsimus kindlasti... aga mõni asjalikum mees võiks n00b'i aidata ![]() |
Autor: | old-timer [ 20.12.2010 22:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
Karbi peal on kood . Selle järgi . Muidugi kui nad uued on , vanadega pole midagi teha |
Autor: | Propper [ 20.12.2010 22:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
Karpi pole, küünalde enda peal on kood (vist) ja uued on. |
Autor: | photograph [ 20.12.2010 23:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
Hakkad küünaldele autot ostma? ![]() |
Autor: | Moose [ 21.12.2010 00:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
No aga pane äkki küünalde pealt siis kood kirja.. nii ei oska keegi sind aidata ju. |
Autor: | Propper [ 21.12.2010 01:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
photograph kirjutas: Hakkad küünaldele autot ostma? ![]() kuna mõistus nii otsas, sest autode valik suur, siis ainuke mõistlik lahendus on olemasolevate küünalde järgi masin soetada, jep ![]() Küünla peal olevad andmed: BOSCH SUPERplus FR7DC +8 http://www.ngpracing.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=4036 siin lingil kirjas isegi, et "Fits all ABA 8v engine from 1993 to 1999, including Golf, Jetta and B4 Passat GL", aga see ei rahulda mind. Ma tahaks teada ikkagi, et kas on olemas selline koht, kus ma näen ära küünla järgi, mis autodele sobib. Vastupidiseid vist peaks jaguma (auto järgi küünlad). |
Autor: | charly [ 21.12.2010 10:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
mõõda elektroodi vahe ära ja ongi kõik. Auto jaoks ainuke oluline näitaja. ülejäänud on turundus |
Autor: | redline9 [ 25.12.2010 17:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
charly kirjutas: mõõda elektroodi vahe ära ja ongi kõik. Auto jaoks ainuke oluline näitaja. ülejäänud on turundus Nii lihtne ka päris pole, süüteküünlaid on olemas jahedamaid kui ka külmemaid, mis mõjutavad samuti mootori tööd väga palju. |
Autor: | smi [ 06.01.2011 23:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
redline9 kirjutas: süüteküünlaid on olemas jahedamaid kui ka külmemaid, mis mõjutavad samuti mootori tööd väga palju. Tahad sa sellest rohkem rääkida? |
Autor: | El Presidente [ 11.01.2011 23:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
Osadel küünaldel on säde nõrgem kui teistel (nt plaatina vs tava) |
Autor: | smi [ 09.02.2011 00:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
El Presidente kirjutas: Osadel küünaldel on säde nõrgem kui teistel (nt plaatina vs tava) Turundus... |
Autor: | rnx [ 11.02.2011 15:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
smi kirjutas: redline9 kirjutas: süüteküünlaid on olemas jahedamaid kui ka külmemaid, mis mõjutavad samuti mootori tööd väga palju. Tahad sa sellest rohkem rääkida? Kodanik Redline9'l on siiski õigus, küünal valitakse mootorile eelkõige ikkagi temperatuurinäitajate järgi, sädevahe pigem juba teisejärguline näitaja ning mõjutab pigem sädeme tekkimise tugevust ning mõningal määral ka selle tekkimise tõenäosust - lühemast vahest on kergem üle lüüa - kui sädevahe on liiga pikk, siis kehvavõitu-saastaste küünlajuhtmete, jagajakaane vms. puhul hakkab säde pigem sealt otsima kohti, kust üle lüüa. Reeglina olen oma praktikas kõigi küünalde sädevahe 0,6-0,8 mm peale toginud ning pole probleeme täheldanud. See, et tänapäeval poodi minnes suvaline müüja küünalde temperatuurinäitajatest midagi ei tea või oskab ainult kataloogi järgi küünlaid leida, on juba teine teema ![]() |
Autor: | qwerty009 [ 11.02.2011 16:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Süüteküünlad |
'Külmad' küünlad juhivad soojust ära paremini ning on optimeeritud sõiduks kõrgematel pööretel. Kui töristad linnavahel foori tahant foori taha ja niisama lühikesei otsi kus mootor ei jõua korralikult soojenedagi, või siis annad auto vanaemale siis hakkab küündla otsa kogunema süsiniku jääke (kuna temp küündla otsal on madal) ning ajapikku muutub säde kehvaks. 'Kuumad' küündlad on mõeldud peskaritele ning rahulikumaks sõiduks. Kuna nad ei juhi soojust hästi ära siis säilib optimaalne temperatuur madalatel pööretel. Kui jälle pikalt kõrgetel pööretel töödata lasta siis võib temp küündla otsal tõusta üle 800c ning tekib iseeneselik küttesegu enneaegne süttimine mis võib põhjustada detonatsiooni. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |