Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=57658
1. leht 1-st

Autor:  armaani [ 03.01.2011 23:36 ]
Teema pealkiri:  K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

siin on raudselt palju neid kes taipavad nooti ja oskavad aidata :rokib
Küsimus selline: kas suzuki baleno(2wd) hooratas ja poolteljed võivad sobida 4wd omaga?
plaanis ehitada ümber oma liikur.
terve süsteem on olemas aga puudub parem pooltelg ja hooratas.
ja äkki on kellegil kogemus, et kui raske projekt see olla võib...kas on väga palju ümber ehitamist?




Ette tänades :rokib

Autor:  TaaviR [ 04.01.2011 02:38 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

Hooratas ja sidurikorv peavad olema 200mm siduri jaoks e siis 4wd omad. Tavaline 1.6 on 190mm! Käiguvahetuse süsteem tuleb trossidega, esisilla tala tuleb ringi ehitada või asendada 4wd omaga kuna seal pole kkasti jaoks patja, tagasild tuleb sisuliselt tervenisti koos talade jms ära vahetada suht "bolt on" samas. Pooltelje kohapealt ei oska kohe midagi öelda, pole võrrelnud. Suht mõttetu 4wd muidu :waah Võtab sellel 1.6mootoril päris kõvasti jõudu maha! Kui talvel driftimiseks ehitad, siis osta parem subaru või audi. Kui ehitad selleks, et lumme kinni ei jääks, siis ajab asja ära. Sõbralik soovitus...

Autor:  siag [ 04.01.2011 03:13 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

TaaviR kirjutas:
Hooratas ja sidurikorv peavad olema 200mm siduri jaoks e siis 4wd omad. Tavaline 1.6 on 190mm! Käiguvahetuse süsteem tuleb trossidega, esisilla tala tuleb ringi ehitada või asendada 4wd omaga kuna seal pole kkasti jaoks patja, tagasild tuleb sisuliselt tervenisti koos talade jms ära vahetada suht "bolt on" samas. Pooltelje kohapealt ei oska kohe midagi öelda, pole võrrelnud. Suht mõttetu 4wd muidu :waah Võtab sellel 1.6mootoril päris kõvasti jõudu maha! Kui talvel driftimiseks ehitad, siis osta parem subaru või audi. Kui ehitad selleks, et lumme kinni ei jääks, siis ajab asja ära. Sõbralik soovitus...


Ma ei saa ka aru, mismoodi see 4wd jõudu ära võtab. Rullnoka mõttes ehk jah, et enam ei võta nii pikalt ketsi, vaid hakkab lihtsalt varem liikuma. Sõbral siin fwd 2.8 a6, minul quattro 2.8 automaat a4, ma ei tea, võibolla tal laseb asfaldi peal tõesti kõvasti ketsi, aga kuipraegu vaja foori tagant ära minna, siis julgelt väidan, et mina jõuan enne täpselt 3 autopikkuse kaugusele, kui tema liikuma saab koha pealt. Ja ma ei ütleks, et mu 142kw automaat quattro a4 aeglane on.

Autor:  tttxml [ 04.01.2011 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

siag kirjutas:
TaaviR kirjutas:
Hooratas ja sidurikorv peavad olema 200mm siduri jaoks e siis 4wd omad. Tavaline 1.6 on 190mm! Käiguvahetuse süsteem tuleb trossidega, esisilla tala tuleb ringi ehitada või asendada 4wd omaga kuna seal pole kkasti jaoks patja, tagasild tuleb sisuliselt tervenisti koos talade jms ära vahetada suht "bolt on" samas. Pooltelje kohapealt ei oska kohe midagi öelda, pole võrrelnud. Suht mõttetu 4wd muidu :waah Võtab sellel 1.6mootoril päris kõvasti jõudu maha! Kui talvel driftimiseks ehitad, siis osta parem subaru või audi. Kui ehitad selleks, et lumme kinni ei jääks, siis ajab asja ära. Sõbralik soovitus...


Ma ei saa ka aru, mismoodi see 4wd jõudu ära võtab. Rullnoka mõttes ehk jah, et enam ei võta nii pikalt ketsi, vaid hakkab lihtsalt varem liikuma. Sõbral siin fwd 2.8 a6, minul quattro 2.8 automaat a4, ma ei tea, võibolla tal laseb asfaldi peal tõesti kõvasti ketsi, aga kuipraegu vaja foori tagant ära minna, siis julgelt väidan, et mina jõuan enne täpselt 3 autopikkuse kaugusele, kui tema liikuma saab koha pealt. Ja ma ei ütleks, et mu 142kw automaat quattro a4 aeglane on.

a6 200kg ka raskem kui a4

Autor:  siag [ 04.01.2011 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

tttxml kirjutas:
siag kirjutas:
TaaviR kirjutas:
Hooratas ja sidurikorv peavad olema 200mm siduri jaoks e siis 4wd omad. Tavaline 1.6 on 190mm! Käiguvahetuse süsteem tuleb trossidega, esisilla tala tuleb ringi ehitada või asendada 4wd omaga kuna seal pole kkasti jaoks patja, tagasild tuleb sisuliselt tervenisti koos talade jms ära vahetada suht "bolt on" samas. Pooltelje kohapealt ei oska kohe midagi öelda, pole võrrelnud. Suht mõttetu 4wd muidu :waah Võtab sellel 1.6mootoril päris kõvasti jõudu maha! Kui talvel driftimiseks ehitad, siis osta parem subaru või audi. Kui ehitad selleks, et lumme kinni ei jääks, siis ajab asja ära. Sõbralik soovitus...


Ma ei saa ka aru, mismoodi see 4wd jõudu ära võtab. Rullnoka mõttes ehk jah, et enam ei võta nii pikalt ketsi, vaid hakkab lihtsalt varem liikuma. Sõbral siin fwd 2.8 a6, minul quattro 2.8 automaat a4, ma ei tea, võibolla tal laseb asfaldi peal tõesti kõvasti ketsi, aga kuipraegu vaja foori tagant ära minna, siis julgelt väidan, et mina jõuan enne täpselt 3 autopikkuse kaugusele, kui tema liikuma saab koha pealt. Ja ma ei ütleks, et mu 142kw automaat quattro a4 aeglane on.

a6 200kg ka raskem kui a4


Vot valejutt. Nimelt a4 registrimass on 1540, a6 100kg väiksem. a6 c4-st siis jutt.

Autor:  armaani [ 04.01.2011 14:08 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

soovisingi infot et kui porr asja teha on...päris palju ehitamist ja jebimist...seega hakkan asjaga tegelema :D :D
see et ta nii pikalt enam ketsi ei tee, pole probleem...ega ta varem ka väga ei teinud :D
ehitamise plaan on ikkagi lumest välja kaapimiseks, sest see 2wd on natsa mannetu selle talvega arvestades...
Olen ka varem kuulnud et küttekulu suureneb ja natuke jõudu kaob, mis on arusaadav sest osa jõudu läheb ju tagaratastesse...

K:kas tagarattad hakkavad tööle suuremal võimsusel...kui pöörded kõrgemad või kui on suurem takistus?

K: kas mootoril võib ka mingisuguseid erinevusi olla, nt kasti kinnitused jne..?
kui ei, siis mul on vaja vahetada aind kast,hooratas, tagasild ja sillatala(ees)

Autor:  ruukki [ 04.01.2011 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

kui selle teema sellepärast tegid , et lumme kinni jääd pidevalt siis ela see talv üle, kogu suvel raha ja osta järgmiseks talveks endale ketid.

Autor:  armaani [ 04.01.2011 16:37 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

usku kirjutas:
armaani kirjutas:
Olen ka varem kuulnud et küttekulu suureneb ja natuke jõudu kaob, mis on arusaadav sest osa jõudu läheb ju tagaratastesse...


sorri, norin tähte:

jõud ei jää ju tagaratastesse, sest ta läheb sealt rehvide kaudu maapinnale ju edasi :evil:



väga vabandan selle pisikese vea pärast...

tekib sportliuk huvi,et kuhu ta siis edasi läheb, kui ta juba maapinnal on :D ...kas järgmise auto tagarattasse ja siis nii edasi , või on veel kohti :D :evil:

Autor:  armaani [ 04.01.2011 16:44 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

ruukki kirjutas:
kui selle teema sellepärast tegid , et lumme kinni jääd pidevalt siis ela see talv üle, kogu suvel raha ja osta järgmiseks talveks endale ketid.



kettide raha on olemas ja ei ole aind selle pärast et see talv nii õudne on.....
asi on pigem selles et tahan 4wd'd

Autor:  vallo [ 04.01.2011 17:08 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

armaani kirjutas:
K:kas tagarattad hakkavad tööle suuremal võimsusel...kui pöörded kõrgemad või kui on suurem takistus?

K: kas mootoril võib ka mingisuguseid erinevusi olla, nt kasti kinnitused jne..?
kui ei, siis mul on vaja vahetada aind kast,hooratas, tagasild ja sillatala(ees)


Eespool juba mainiti kõik nende küsimuste vastused ära. Tagasild tõmmatakse järgi, kui kardaanide erinevus tekib, ehk kui esirattad hakkavad tühjalt ringi käima.
Esisilla talas on vahe, kasti kinnitus.

Autor:  armaani [ 05.01.2011 00:53 ]
Teema pealkiri:  Re: K: esisillaveolise auto ümberehitamine 4wd'ks

suur tänu, kõigile kellest abi oli :rokib 8)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/