Ma vilgutan üldse väga harva, isegi nendele xenoni vendadele ei viitsi ma vilgutada. Ma ei sõida väga maanteel ja veel vähem Tallinnas. Vilgutama küll ei ole hakanud kellelegi aga ise vist pole ka kaugetega sõitnud. Samas enda tuledega võiks terve maantee vist vabalt lähituledega sõita.
Vahe on siin selles et reflektortulega on valgus kontrollimatult laiali visatud. Tehase xenonite valgusvihk ei pimesta, tehase halogeenide valgusvihk ei pimesta, aga vot kui sul halogeen tulede sisse xenonid pandud siis on lood veits teised. Siis on ju raske välitda kui ta vb näitabki mulle täpselt silma, sest seal ta ei lõika enam valgust täpselt sealt ära kust peab.
Audi tuled pole mingi tippklass kah. Kõige paremad on japsidel. Lexus LS430, Honda S2000, Acura TL jne. Need on tippklass. Vaheta pirnid ära, pirni eluiga on umbes 3000h, see on Eestis kõige rohkem 5 aastaga läbi. Teine asi on kivitäkkeid täis ja tuhmid klaasid.
Võrdluseks siia kui suur vahe on isegi tehase xenonitel. Ülemine on Lexus SC430 luup ja alumine on Hella E55 luup e. siis näiteks see luup mis on uue A6 sees ning E klassi MB, 5. seeria BMW jne. Distants, koht ja pirn on mõlema pildi puhul sama.


Mina mõtlesin just seda et tehase xenon vs. aftermarket kit. Isegi kit on loomulikult valgem kui halogeen, sellele ma vastu ei vaidle. Vaidlen vastu selles, et nad ei ole nii head kui on tehase omad ning mõnedel juhtudel (nagu reflektortuled) on ka ohtlikumad kaassõitjatele.
Hellal on isegi õpetlik video nendest HID kitidest. Hetkel ei leia üles kahjuks. Ja lõpetuseks natuke mõtlemisainet, et miks siis neid HID Kite teevad ainult mingid hiina firmad? Miks mitte Hella ja Philips ei tee neid kui see nii ok asi on? PS! USA's on HID Kitide import keelatud..