muidu kui sul oleks ford scorpio siis ma ütleks kohe et körvalistuja poolne kaitsmeplokk vett saanud,, aga vaata vana relee jalgu ja piilu sisse ka,, ning teine asi et kui saad siis kaitsmeploki sisse oleks hea piiluda, ei üllatuks kui sees köik korrosiooni täis ja maha pölenud ja sulanud radu leiad seest... kui sul kaitsmeplokk siukese ehitusega et pistikud käivad allapoole ning leiad neilt rohekat sadet, siis palju önne ja täna kiirendusjumalaid et sul auto maha pole pölenud..
see kehtib scorpade ja escortide kohta,,, lexuse kohta ei oska öelda, aga teoorias vöimalik, teine asi oleks siis et juhtmepuud kriitiliselt üle vaadata, kui leiad koha kus omaaretust keegi kunagi teinud, siis kohe sisse piiluda et ega pole isearetusega peese keeratud midagi, ning näiteks pole kuumaks muutund ja juhtmeid lühistama hakkanud jne....
ning ega ei oskagi muud soovitada kui et jäta akuklemm pool lahti et saaks kiirelt voolu tagant ära, hea kui saaks selle voolu autost ära ilma et peaks raiskama aega kapoti avamisega, ning osta endale kusagilt päris tulekustuti, vähemalt 5L autosse kättesaadavasse kohta, 1-2 Liitrisega paraku ei tee mittemidagi....
aga edu ning anna teada kui asi lahenenud v mitte..
(ei teeks paha ka kui saakisid diagnosikas käia, ehk on aju ise vett saanud ja lolliks läinud...)
Selle relee vajaduse saad veel kindlamaks teha kui vaatad et kuhu ergutus juhe läheb, kas tagurpidi minnes on starter-relee-ja siis aju jne... vöi on starter-aju-ja siis hui teab,, kui nii siis ka ajuläbipölemis vöimalus suur...
_________________ "kui ma tahan et mul tagasild järgi lohiseks, rendin ma käru"@Lupo 3L VAG, margipõhine diagnostika orig Ross-Tech seadmega, Lihtsam liigutus vabal ajal 5.-
|