Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Sportfilter....
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=91904
1. leht 2-st

Autor:  Westcoast [ 30.05.2012 21:39 ]
Teema pealkiri:  Sportfilter....

Oskaks keegi nõu anda kui head on need niinimetatud: Koonusfiltrid?
Mis firma omi näiteks eelistada
Mida juurde annab ja kas ülevaatusel sellest probleeme ei tekiks?
Ehk on kellegil targemal kogemusi nendega, sest sooviks ka enda autole ühe külge kruvida :)

Autor:  pistyk [ 30.05.2012 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Lärmi annab küll juurde :rokib

Autor:  rohelinehiir [ 30.05.2012 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

peale lärmi veel mootori lõhkumise jms

Autor:  pistyk [ 30.05.2012 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Odava ja kalli koonuse vahe on see et kallim on mitmekihilisem ja seega hoiab rohkem sodi mootorisse minemast,lisaks on veel kuivad ja õlitatavad filtrid.Mingit firmat tahad,siis näiteks Green

Autor:  FreeFaller [ 30.05.2012 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

ainuüksi koonusfilter tekitab autole kergelt jämedama hääle aga mingit jõudud sellega küll loota pole, ja muidugi on sellega sellised lood, et kruusateedel sõit on suhteliselt kehv mõte, sest see filter pole nii hästi tolmuosakesi püüdev kui originaal ja seda peab arvestama, et ka vahetatakse tihedamini ning nagu eelnevalt ka mainitud siis kallimad filtrid on üldjuhul paremad kuna kvaliteetsemad aga neid suhteliselt kulukas vahetada aga samas odavam kui mootorit remontida

firmast näiteks
Pilt

Autor:  Westcoast [ 30.05.2012 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

K&N kohta netist otsisin siis nagu eestis ei leia küll suurematest netipoodidest neid, küll aga leidub igasugu odavaid universaal omi...

Autor:  charly [ 30.05.2012 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

normaalse filtri hind on seal 50-70 eur kandis.
Võid valida nii koonuse kui ka stocki asemele käiva paneeli. Koonus annab häält juurde kiirendades, auto hakkab "haukuma"

ega muud polegi nagu. Need filtrid on pestavad ja õlitatavad (kui pole kuiv filter). Valesti õlitamine võib tekitada kahju õhukulu lugejale, kuiva filtriga probleeme ei tohiks olla.

Autor:  Iff [ 31.05.2012 01:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Olen ka kuiva filtriga 2 õhulugejat ära rikkunud. Nüüd hoian nendest eemale igapäeva autode puhul.

Autor:  kj [ 31.05.2012 02:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Olen kuulnud, et kw pidi palju juurde tulema, kütust vähem võtma jne. Stock auto puhul eriti.

Autor:  Kombimiis [ 31.05.2012 08:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Aroonia :D
Kombil andis vingemat häält ja minekut kah ehk isegi juurde. Pigem selline platseebo ja kõvatamise effekt.

Sai ikka debiilsustega tegeletud :D
Pilt

Autor:  izmyyr [ 31.05.2012 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Ei anna mitte emmigi juurde.

Max seal 2-3kw.


http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4U ... q9Ga8W2J3A

Autor:  charly [ 31.05.2012 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Tähendab, asjale tuleks läheneda teisest otsast. Sportfilter laseb rohkem õhku läbi ja taga seeläbi suuremad hobujõud küll, kuid võtmetähtsusega on hoopis see, et su mootor peab vajama stockist märgatavalt rohkem õhku. Ehk et kui paned autole suurema turbo või tõstad rõhku...või hoopis paned vabalthingavale ülelaaduri peale või kui viid mootori märgatavalt kõrgemate pööretega käima, siis võrreldes originaalfiltriga peaks jõulisa suurem olema, kui 2-3 kw.

Autor:  -motomees- [ 31.05.2012 15:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

ennem koonusfiltri ostu tasuks pilk peale heita :
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/

isegi katsetanud ja proovinud erinevaid lahendusi, parim tulem stock seades autole on siiski originaal öhufilter v kasutada nt suurema kubatuuriga auto originaal öhufiltrit.

Autor:  Terribleone1988 [ 04.06.2012 15:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

Õhukasti asemele panna lihtsalt koonus ´´lampi´´ tolknema siis pigem kahju kui kasu. Hääl küll läheb jah jämedamaks, oluliselt. Kuid kui ta sealt mootoriruumist sooja õhku hakkab krahmama siis hoopis kahjutegur see koonus. CAI (cold air intake) ehitada koonuse ümber siis on võimalik saada mingisugune kasu. (õhutoru asemel roostevaba toru, kaas portida ja ka väljalase vabamaks siis on ta küll effektiga)
Stock turboautole ma soovitaks näiteks panna sportpaneeli, ma ei tea kas hääle jämedusest ja sellest, et vana filter oli küllaltki umbes aga siis oli küll vahe tunda.

Aga usun, et kõik foorumid seda koonuse ümber jutustamist täis. Isegi teste tehtud rullikutel.

Autor:  FOX1000 [ 19.06.2012 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Sportfilter....

teen copy/paste enda vastusest [hest teises hoorumist

Koonusega saab tava autol küttekulu alla-järgi proovitut-aasta oli siis umbes 2000ja üles,kui KjaN koonus filtreid hakkati eestisse tooma(tuttav tõi) siis tegi ford esindus proovi ,kuna ei usutud küte kulu vähenemist,2002aasta paiku oli 80% Tulika taksodel koonukas vahel kuna linnas hoiti kokku 1l /100km ja sellega hoiti paras koppikas kokku,kasutatakse ka siiani.

küll aga kasutatakse koonust ka forseeritud pillidel et hingamine paremaks teha,tavalise filtriga tõmbab hinge kinni ja siit tuleb samuti küte kulu otsa.
Koonust kasutades soovitan osta sellele kondoomi moodi kaitse peale ,selline svammijas materjal, Kja N müüb samuti.
selle svammi võib teha õliga kokku see ei keera õhulugejat peeti.

samuti oleks soovitatav koonus eraldada,teed kasti ümber ja kattad voolium paberiga kuna sooja õhuga pole koonusel mõtet.
Mida enamik teeb-paneb koonuse aga ära ei eralda.
Taksodel tehti eraldi kast ümber ja suunati kümla õhku peale.

Kui oli Nissan sunny GTi ,panin koonuse,kasti ei jõudnud ümber ehitada ,küll aga lisasin 10-se toruga külma õhku peale,ja perse düna ütles et läks paremaks.

Koonus filtri kasutamisel tuleb hoolikalt jägida selle puhtust, ja kindlasti ei tohi ligi lasta vett-kasti eelis

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/