Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K:Masin madalamaks
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=99947
1. leht 1-st

Autor:  preda [ 17.10.2012 11:05 ]
Teema pealkiri:  K:Masin madalamaks

Kas oleks mõtekas vedrudel paar ringi maha võtta(kummalt poolt-kuidas lõigata)...kuidas see vedrustusele mõjub?Kas vaja jäigemad amordid panna,või võivad tavalised jääda?Tean,et sport madaldus kõige parem lahendus,aga uurin odavamat varjanti...esi ots võiks madalam olla võrreldes tagumisega

Autor:  Killer666 [ 25.10.2012 23:06 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Kuna vedrude ülemine ja alumine ots on spetsiifiline , siis lõigatkse keskelt ja keevitatakse kokku.

Nali , tegelt lõika kuidas tahad , nii tehakse, aga õigem oleks kas madaldusvedrud panna v6i coilid osta.

Autor:  fedja. [ 25.10.2012 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

kuumutamine ka variant,mis on minumeelest kindlasti mõtekam,kui lõikamine.

Autor:  preda [ 26.10.2012 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Kuidas see kuumutamine välja näeks?ja selline küs veel,et mul praegu esiots kõrgem ja kui suuremast lebavast politseinikust üle sõita,siis selline tunne,et amort käib põhja/vastu logarit(sahinat kuulda) On see normaalne?Ja kui nüüd lühemaks lõigata mvs,siis käiks vist veel rohkem?

Autor:  bls [ 26.10.2012 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Jah, käiks küll. Aga vaata mis sul seal vastu käib, niimoodi ei saa ju ennustada. Üldiselt lõika palju jaksad, nii kuis endale meeldib.

Autor:  preda [ 26.10.2012 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Juu peab kellegiga koos vaatama...ise roolis olles ei näe seal midagi.Eks peab vähe ootama,talvekaid pole all veel

Autor:  karlpoiss [ 12.11.2012 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Kas pori lapakad ka kyljes? Endal n2iteks kogemus olemas lapakate ja sama tunnusega. 8)

Autor:  preda [ 13.11.2012 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Porilapakad puuduvad ÕNNEKS :D ...ja vedrusid ei soovitatud maha lõigata,võib kausist välja tulla

Autor:  PRIMO [ 25.11.2012 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Kui liiga palju maha võtad korraga ,siis võib küll taldrikust välja tulla.Niipalju ei tohi võtta ,et autot õhku tõstes jääks vedru ilma pingeta.Ma arvan , et ühe keeru võid kenasti maha lõikuda.On seda varem tehtud ja tehakse ka tulevikus , siiani pole keegi surma saand. :)

Autor:  preda [ 29.11.2012 09:35 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Mõlemalt poolt siis vähe juba ;) ...aga jah,ma kahtlustan,et sai liiga pehmed vedrud võetud...ja selle pärast käibki ratas koopasse.Ja se vedrude lõikumine ei tee vist asja paremaks...peab vist lihtsalt lühemad ja jäigemad vedrud lihtsalt sebima kuskilt.Kas peab kindlasti nüüd selle margi ja mudeli oma olema,või võib ka suvalised alla panna...pm ei ole ju vahet(ok kaalu vahe on)

Autor:  R-go [ 29.11.2012 15:52 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Sa pole kordagi maininud mis autoga üleüldse tegu on.
Automarkidel on üsna erinevad vedrud.
Arvasin kah, et paneks mingisuguse väikese auto millel erilist kaalu pole vedrud.Et siis raskem isend lõikamatta madalam.
Aga ega ilma kaasa aitamiseta ei sobi väga midagi.

Autor:  preda [ 07.12.2012 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

Sry mudel jäi mainimatta jah...MY BAD Masinaks siis Saab 93ss T

Autor:  charly [ 07.12.2012 11:19 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Masin madalamaks

vedrusi saab lõigata ikka vaid ühest otsast. Teine ots on reeglina progresseeruv ja vedru tip on lamedaks lõigatud. Lõikamiseks tasub kasutada kõige vähem kuumutavat varianti.
Koopasse/läbilöögi puksile tagumise vastu aitab jäigem amort ja/või jäigem vedru.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/