Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 20:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 26.06.2009 22:49 

Liitunud: 20.04.2009 00:41
Postitusi: 111
Asukoht: tallinn
ise olen leidnud ehituspoest sellise toreda asja nagu katuseparandus mignid lapid, mis on täpselt nagu need dynomatid ja muud.. ta on bituumen lappmis on kaetud kas alumiiniumi või alumiiniumi ja kummiga .. väga hästi isoleerib ja võtab vibra kinni. hinna kohta ütleks et ka need nike soundid ja asjad on kallid.
neid müüakse mingi 7.5, 15 ja 30 cm laiades rullides, 1 rull on 10 meetrit pikk.. paneb seda mingi 3 kihti ja asi ants enamvähem..
uste sees on mul 3 kihti välisplekil ja 2 kinhi siseplekil, sedaan auto.. seal taga aknalaud, seal mingi 4-5 kihti, bagassiruumi olen kõikjalt vähemalt 1 kihiga katnud..
ja talvel löödi mul pagassiplekki korralik selline ligi 10cm sügavune mõlk.. seestpoolt antsin käega laksu ja ei kukkund see bituumen ära, vaid kirusin end, et seda rohkem ei pannud, kuna ta ei luband sel plekil teravalt murduda, oleks rohkem old, vbla poleks mõlkki nii sügav old, praegu ant väike lainetus alles.. värv jäi kõik autokülge.. (seinas oli 2 kihti.). aga peale selle peale lappamist ei plärise enam plekk vaid teeb mütsu.. juba 1 kihiga.. mida rohkem paned, seda sügavamaks müts muutub. uksed peale mati lisamist ei lärtsu enam kui kinni panen, vaid teevad madala mütsu.. probleeme kah siis. ta on raske.. kui auto seisab ninaga mäkke, ei seisa auto uksed lahti.. :D aga seda minu autol ant ilmselt.

Pilt
Pilt
Pilt

pildid pole suuremad asjad aga idee saab kätte. tegemise käigus telefiniga paar klõpsu sai tehtud kunagi.

Hinda ma peast ei mäleta aga võin lubada, et tuleb odavam kui osta mingi firma poolt üles haibitud matte.
tõsi pole nii mugav kui dynomat, tuleb kuumapuhuriga paika panna, aga ta kleepub mingilmääral ka enne kuuma näitamist.. et saab ta pleki külge (ka lakke) ennem paiga voolida ja lõigata ning siis väljastpoolt kuumafööniga üle käia ja kinni suruda.. seni pole ükski koht mul turritama hakanud.. pigem on probleem selles, et kui bagassis ümberkolimist tegin, siis oli vaja selle alt juhtmed kätte saada.. pidin juhtmete ümbert lahti lõikama ja siis :hail palvetasin, et juhtmed ei puruneks, kui matti sealt lahti kangutasin..

kui ei eksi siis kas ehitus ABC.s oli müügil.. aga pole kindel..

_________________
Ärge palun näkku lööge!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 30.06.2009 20:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Mind hakkas see toode huvitama. Said oma autos ühe rulliga hakkama ? Kui tõesti see nii hea matt on siis täitsa mõeldav ka oma auto sellega ära teha.
Oleks tore hinda teada :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 01.07.2009 11:28 

Liitunud: 29.09.2003 21:35
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Ehitusmaterjalide(eelkõige selle katusel kasutatava mati) kasutamisest autos ja selle ebaefektiivsusest on siin foorumis korduvalt juttu olnud. Kasutage otsingut.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 01.07.2009 19:47 

Liitunud: 20.04.2009 00:41
Postitusi: 111
Asukoht: tallinn
ühe rulliga tervet autot? :D eee... oleneb mida sa nimetad terve auto tegemiseks siinkohal..
2x7.5cm (sellega sai tehtud mingi tagaaknalaud, pagassi küljed 1 kordselt ja natu sai pagasiluugi sisse kah.)
umbkaudselt 1x30cm rull, per uks, või tiba vähem.mul jääkidena teda veel, aga pole jõudnud veel igalepoole panna..
pagassi läks ka omajagu, lasin 100% pagassi üle sellega.
noo kuna ta pole kuigi jäme võrreldes nike mattidega, siis teda tuleb panna mitu kihti..
usun, et auto lakke piisab isegi 1 kihist.. sinnani pole mina veel jõudnud..

ja ütleks et mina ei leidnud selle kohta ühtegi teemat..
link äkki? uuriks kah, mis teised sellest arvavad.

aga sellekohapealt pole ma vbla kõige teravam pliiats pinalis, et kas tasub ja on mõtet 100% matiga katta või mitte. et pidi olema parem kui paned natukenegi, et mingi 50% pidi hea olema, 75% veel parem ja sealt edasi pmtselt 100% ni välja pidi see kasulikkuse tegur nii aeglaselt juurde tulema, et praktiliselt ei oma tähtsust. peaasi, et suuremad plekid oleks kaetud..
mazda enda heliisolatsioon oli pmtselt 5cmX20cm mingid väga jäiga pituumeni klepsud, mida mina leidsin autost kokku 6: pagassi seinades ja iga ukse sees 1 keset plekki.
oskab mõni asjalikum mees seda kommenteerida?

_________________
Ärge palun näkku lööge!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 01.07.2009 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
see ehitusmaterjalide teema oli vanas foorumis-
lugemist heliisolatsiooni kohta leiate siit http://www.autosound.ee/est/58/

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 27.08.2009 10:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2003 12:29
Postitusi: 20
Asukoht: Tln
Tere.
Hetkel olen Harryga samal arvamusel. Ei kavatsegi oma arvamust enne muuta kui mulle seletatakse ära meetod ja põhjus, miks dynamad paremini töötab kui pigimatt.
Siinkohal tahan rõhutada, et ma ei ole füüsik ja kasutan teadmisi koolipõlves õpitust (sellest on palju aega möödas).
Alustades täiesti algusest on minu esimeseks "argumendiks" energia jäävus.
Energia ei kao kuskile, see läheb üle ühest "olekust" teise. Heli on pm. vibratsioon, üleminek pigimati puhul peaks olema vibratsioonist soojuseks.
Pigimati puhul ongi kontaktpind ja mass need, mis ta effektiivseks teevad e. energia muundumise põhjuseks. Sealjuures ongi väga hea, et pgimatt on jäik. Pannes pigimati paika võtab ta detaili kuju, millele ta on asetatud ja muutub tahkemaks ja jätab endale detaili kuju. Kui tahkust ei tule, jäävad materjali sisse pinged mis võivad kontaktpindasid lahti kiskuma hakata, sealt tuleb kohe kadu ka summutusprotsessi.
Temperatuur: Jah, külmade kraadide juures muutub pigimatt jäigemaks, ära ei tasu unustada fakti, et temperatuuri langedes aeglustuvad aatomite liikumised kõikides ainetes, kaasaarvatud Dynamati toodetes, siin võib küll apelleerida amplituudis aga temperatuuri jahenedes muutuvad, ilmselt, mõlema materjali elastsused ja sellisel juhul ka absorbeerimisvõimed.

Seega, on minu tänanae arvamus selline, et Dynamati puhul on tegu (kergelt) teleturuliku tootega, väga innovatiivne ja asendamatu, kuna ma aga selle tööpõhimõttest ja "paremusest" pole aru saanud, jään skeptikute ridadesse.

Püüdsin suurest ja laiast internetist leida samale küsimusele vastust aga ilmselt ei olnud ma liiga järjelkindel sest ainukesena oli mõõtmistulemusi võimalik näha Dynamati kodulehel, seda ei pea ma kõige paremaks kohaks erapooletu arvamuse saamiseks.

Palun ärge vastake sellele postitusele mingeid: "ma ei tea kuidas see töötab aga kuulda on küll, et teeb paremaks"... kuulmine on aisting ja arvamus on mingi isiklik pilt, need on personaalsed ja ei kattu alati. müra, heli - e. vibratsioon on füüsikalikne nähtus, füüsika on ühene, kes teab, see räägib.
Seletage palun, mis teeb Dynamati paremaks.

Parimat,

T

_________________
"Kaks asja siin maailmas on lõputud, universum ja inimlik lollus". (A.Einstein) / Kontakt: PM !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 27.08.2009 12:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
Dynamati on paigaldada hästi lihtne, nii räägivad installijad vennad, kes alaga aastaid tegelenud. Ise just paigaldasin oma autosse firma Abris matte ja see oli ka suht lihtne, võrdlusmomenti paraku pole.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 01.09.2009 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2003 12:29
Postitusi: 20
Asukoht: Tln
lihtne võib see paigaldus olla aga millele toetuvad inimesed kes ütlevad, et see on parem kui vanakooli pigimatt.
Eeldan, et loevad tootja kodulehelt v. mõnelt reklaammaterjalilt ja kuulutavad "uut tõde".
Mina tahaks ikkagi teada saada mille poolest ta parema tulemuse annab?
Aidake rumalal tõde leida :)

T

_________________
"Kaks asja siin maailmas on lõputud, universum ja inimlik lollus". (A.Einstein) / Kontakt: PM !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 01.09.2009 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
toly kirjutas:
Mina tahaks ikkagi teada saada mille poolest ta parema tulemuse annab?
Aidake rumalal tõde leida :)

T

Siin kohal võib ka vaidlema jääda, kumb on parem, kas Audi Quattro v BMW
Igal asjal on omad eelised, millel hind, millel neli vedu ja millel veel muud omadused.

Ei viitsi mina kuumapuhuriga jännata ja 4 kihti ehituspoes saadavat jama autosse toppida, seega eelistan Dünamat'i nagu ka eestis olev firma Audiofookus :)

Kui arvatakse et pika ajalooga ja spetsiaalselt välja töödatud firma poolt oleva produktiga on tegu alla keskmise oleva kakaga, siis palju õnne teile.

Mugavus ja kvaliteet maksab, teleturust ostke nätsu ja fooliumit ja saate sama tulemuse ehk :D

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 03.09.2009 21:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2003 12:29
Postitusi: 20
Asukoht: Tln
ViktorT kirjutas:
Siin kohal võib ka vaidlema jääda, kumb on parem, kas Audi Quattro v BMW
Igal asjal on omad eelised, millel hind, millel neli vedu ja millel veel muud omadused.

Ei viitsi mina kuumapuhuriga jännata ja 4 kihti ehituspoes saadavat jama autosse toppida, seega eelistan Dünamat'i nagu ka eestis olev firma Audiofookus :)

Kui arvatakse et pika ajalooga ja spetsiaalselt välja töödatud firma poolt oleva produktiga on tegu alla keskmise oleva kakaga, siis palju õnne teile.

Mugavus ja kvaliteet maksab, teleturust ostke nätsu ja fooliumit ja saate sama tulemuse ehk :D


Vabanda, et ma su posti kritiseerin aga see on suht rumal jutt. Sinu post/seletus oleks asjakohane kui me räägiks summutusmati värvist, pildipeegeldusomadusi vms. Müra on Füüsikaline suurus ja see on mõõdetav. Auto Margi ja veoskeemi) meeldivus on subjektiivne ja maitseasi. Kui Audiofookus paneks autosse ehituspoe kaupa... paneksid ka? Ei usu, teeksid ilmselt järelpärimise, et mida 1 või teine materjal endast kujutab. "vaidlust" ei püüa ma siinkohal tekitada ja ehitusmaterjalide mittesobivust ma kahtluse alla ei sea. Küll tekib mul küsimus kas kallima materjali hind/tulemus on tasakaalus. Pm. on su vastus koostatud kontekstist väljakistud kildudega mis ühelegi esitatud küsimusele ei vasta vaid toodab segasust tulevastele lugejatele.
Siiski tänan arvamuse avaldamise eesd.

T

_________________
"Kaks asja siin maailmas on lõputud, universum ja inimlik lollus". (A.Einstein) / Kontakt: PM !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 03.09.2009 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2003 12:29
Postitusi: 20
Asukoht: Tln
ViktorT kirjutas:
Siin kohal võib ka vaidlema jääda, kumb on parem, kas Audi Quattro v BMW
Igal asjal on omad eelised, millel hind, millel neli vedu ja millel veel muud omadused.

Ei viitsi mina kuumapuhuriga jännata ja 4 kihti ehituspoes saadavat jama autosse toppida, seega eelistan Dünamat'i nagu ka eestis olev firma Audiofookus :)

Kui arvatakse et pika ajalooga ja spetsiaalselt välja töödatud firma poolt oleva produktiga on tegu alla keskmise oleva kakaga, siis palju õnne teile.

Mugavus ja kvaliteet maksab, teleturust ostke nätsu ja fooliumit ja saate sama tulemuse ehk :D



Kordan veelkord, minu jaoks seisneb küsimus järgmises: Kui dynamat on kallim, väidetavalt parem... siis kuidas?
Mis meetodi poolest on ta parem legendaarsetest mürasummutusvahendites, mida kasutavad ka ligi sada aastat autosi tootnud Ford ja ka teised (pika ajalooga) autotootjad tehase komplektatsioonis.

T

_________________
"Kaks asja siin maailmas on lõputud, universum ja inimlik lollus". (A.Einstein) / Kontakt: PM !


Viimati muutis toly, 03.09.2009 21:54, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 03.09.2009 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Ma pakun siinkohal, et kui odav materjal, -20 kraadi juures auto plekkidelt eemalduma hakkab, siis ei ole seda mõtet ka paigaldada.

See arutelu ei viigi kuhugi, kel raha on, see paneb paremat ja lihtsamat autosse, kel mitte, see tõrvab ruberoidi autosse ja kiidab ka takka ja räägib füüsikast ...
Nii lihtne see tegelikult ongi...

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 04.09.2009 00:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2003 12:29
Postitusi: 20
Asukoht: Tln
ViktorT kirjutas:
Ma pakun siinkohal, et kui odav materjal, -20 kraadi juures auto plekkidelt eemalduma hakkab, siis ei ole seda mõtet ka paigaldada.

See arutelu ei viigi kuhugi, kel raha on, see paneb paremat ja lihtsamat autosse, kel mitte, see tõrvab ruberoidi autosse ja kiidab ka takka ja räägib füüsikast ...
Nii lihtne see tegelikult ongi...


Lihtne siin vaid see, et sina,ViktorT, lahmimid suvaliselt... Sinu vastuses pole konkreetsust ja sinu faktid on valed. Olen oma autol kasutanud Nike Soundi mterjale (need mis on dynamatist odavamad) ja auto on olnud -27kraadi külmas (Otepää südatalv, rohkem kui korra), mingeid lahti koorumisi pole ja muid anomaaliaid/defekte pole ka täheldanud.
Kui sa tsiteerid minu postitusi siis ära kisu asju kontekstist välja vaid vasta sellel mida ma kirjutanud olen (ja kui oskad siis minu küsimusele. Seda oled sa juba tegelikult tõestanud, et sa ei tea vastuseid).

Sa väitled edasi, argumenteerimata vastustega, sealjuures korrates, et see vaidlus ei vii kuskile... ometigi ise viadlust sütitades ja omamata mingisugustki reaalset põhjendust oma jutule, peale selle, et asi on maitses (mida kõik juba niigi teavad). Mind, isiklikult, ei huvita sinu arvamus ega kogemus... mind ei huvita see kes sinuga sarnaselt mõtleb ja on nõus kinnisilmi teistega kaasa tegema, sest küllap nemad teavad mis on õige... Mind huvitavad põhjused miks inimesed väidavad, et dynamat on parem, mis on selle PAREMUSE põhjuseks.
Ma saan ka aru, et sul on pappi, et oma autol kalleiid materjale kasutada, ainuüksi sellepärast ma loodan, et dynamat tuleks turule tootega mis oleks veel kallim kui praegused, siis saaks teadmatutele veel uskumatut "uut tõde kuulutada".
Võta aeg maha ja mõtle enne kui sa vastuse kirjutad, mõtle kohe pikemalt. Minul on vanakooli materjalide kasutamiseks põhjus ja põjendus olemas, kas sinul ka on v. lihtsalt on tegemist copycatiga.

Tuletan veelkord meelde oma dilemma: Miks eelistada (kallist) Dynamat'i pigimattidele... ehk... mis põhjustel teeb Dynamat parema töö kui näiteks Nike Sound.

_________________
"Kaks asja siin maailmas on lõputud, universum ja inimlik lollus". (A.Einstein) / Kontakt: PM !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 04.09.2009 08:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2003 22:15
Postitusi: 82
Asukoht: www.audiodesign.ee
Võrreldes nikesoundiga

Pole lahtitulemise ohtu
Kergem
parem paigaldada .ei pea kuumutama.
hikesound alla 5kraadi ei anna enam õiget effekti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Dynamat Xtreme Door Kit
PostitusPostitatud: 04.09.2009 09:13 

Liitunud: 20.04.2009 00:41
Postitusi: 111
Asukoht: tallinn
mina ütlen niipalju, et dynomatti ma pmtselt kasutanud ei ole. ühe lehe olen kõlarite ja metalli vahele pannud. seega selle summutuseffekti ma ei oska öelda.
küllaga olen auto tõmmanud üle tavalise ehituspoe pigimati sarnase asjaga (katuseparandus materjal mingi) sel ka alumiinium peal, või siis alumiinium ja siis veel kiht kummi.
Tõsi, kohati on väga piinarikas seda fööniga autosse kuumutada, aga kuna ta on üsna õhuke (tuleb palju kihte :( ) siis saab teda ka läbi iseenda ka kuumutada, paned ta paika kuhu vaja, mudid, lõikad õigeks, ta nakkub juba külmalt, valmis siis pealtpoolt annad kuuma kuni oled veendunud, et oled tervenisti läbi kuumutanud, see võtab aega, et pealmisest alumiiniumist läbi jõuda, siis on mingit kuumakindlat asja või midagi vaja , et seda kinni siluda, suruda, kuna alumiinium on peal päris kuum siis. või oodata kuni alumiinium jahtub, et oleks käega enamvähem puututav, siis tuleb lihtsalt kiiresti tegutseda, see varjant on parem kui on mingid väiksed alad korraga.
Ta ei haise, ei jookse kuumade ilmadega ringi (tõsi, kui kesksuvel päev otsa auto päikese käes oli, siis muutus tiba pehmemaks, kuid ära ikka sikutada ei saanud.) ja külmaga pole kusagilt lahti visanud. metallikräginaid, mis pagasiluugi avamisel olid ja sõites krääksusid, siis neid on vähemaks jäänud (pole jõudnud kõikjale panna) ja pagasiluuk käib absoluudselt ilma kräginata. koputad uste peale siis on juba peale esimest õhukest kihti kuulda erinevust. peale 2-3 kihti tundub see müts juba päris selline madal, kauge, elutu justkui. ma pole käinud dynomatiga üle lastud uksi peksmas aga jah.
kellel on dynomatiga uksed üle pekstud? antke märku, tuleme kokku, koputame nati uksi ja kuulame kõrva järgi, mis on erinevus.
(mul veel uksed eri staadiumis, tagumised pole midagi saanud ja esimesed on vaid paari kihi all.)
kui tarkadel on nädalavahetusel aega, siis võiks selle pulli ära teha.. kes tahavad, võivad oma kõrvaga kuulama tulla. see oleks nagu kõige parem varjant nende võrdlemisel.

_________________
Ärge palun näkku lööge!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7