Jätkaks samas postituses vähe teise küsimusega veel. Nimelt on tulevikus plaanis minna üle topelt aku süsteemile. Välismaa foorumites soovitatakse nn. akude iseeneseliku tühjenemise vastu paigaldada kahe aku isolaator. On see reaalselt ka vajalik või kannataks ilma selleta hakkama saada ning kuidas lahendada kaitsmete lahendus? Eeldan, et ainult pea aku järel olevast kaitsmest jääb väheks ja mis suurusega kaitsmed oleksid vajalikud.Akudeks 100ah 900a käivitusvooluga Excide akud, võimud tarbivad keskeltläbi 250-300A. Lisaks on ka omaette teema kas kasutada autot massina või tuleks vedada kahe aku vahele ka eraldi miinus juhe ning tagumine aku ka veel lisaks maandada.Loogiliselt võiks mõelda, et kuna auto kere ei ole terviklik, vaid punktkeevitusega liidetud mitmetest tükkidest, siis tema juhtivus on märksa kehvem kui terviklikul juhtmel aga kui suur see vahe reaalselt tuleb ja kas selle lisa juhtme vedamine tasub vaeva ära.
Küsija suu pihta ei lööda
