Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Müraisolatsioon ja muu säärane
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=12&t=31707
1. leht 1-st

Autor:  MadisNoh [ 07.01.2010 00:01 ]
Teema pealkiri:  Müraisolatsioon ja muu säärane

Küsimus siis järgmine. Kui palju effekti annab see, kui kasutatakse just Auto juures selleks mittenähtud mürasummutus vahendeid?

Ma olen vaadanud et igal pool topitakse autosse originaal pigimati asemel mingit katusepleki alla käivat kraami, originaal vildi asemel jällegi ehitusmaterjali- seekord siis parketi vms alla käiv vilt ja ka mingid vaibad(mäletate küll vast neid kõva põhjaga pruune vene aja vaipu :D )

Kui kõik see kokku kompunnida, kas siis on ka sellel mingit tulemust või on tulemuseks see, et ise tead, et oled teinud kuid kasutegurit pole? Vähemalt endal on hea meel!!!

Kui kellelegi ei sobi see teema siin alafoorumis, siis paluks tõsta kuhugi kuhu ta sobib!!!

Autor:  tsimpa [ 07.01.2010 00:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Müraisolatsioon ja muu säärane

MadisNoh kirjutas:
Küsimus siis järgmine. Kui palju effekti annab see, kui kasutatakse just Auto juures selleks mittenähtud mürasummutus vahendeid?

Ma olen vaadanud et igal pool topitakse autosse originaal pigimati asemel mingit katusepleki alla käivat kraami, originaal vildi asemel jällegi ehitusmaterjali- seekord siis parketi vms alla käiv vilt ja ka mingid vaibad(mäletate küll vast neid kõva põhjaga pruune vene aja vaipu :D )

Kui kõik see kokku kompunnida, kas siis on ka sellel mingit tulemust või on tulemuseks see, et ise tead, et oled teinud kuid kasutegurit pole? Vähemalt endal on hea meel!!!

Kui kellelegi ei sobi see teema siin alafoorumis, siis paluks tõsta kuhugi kuhu ta sobib!!!


nonii, vana lemmikteema jälle üleval.

viimati on sellel teemal jahutud siin:
viewtopic.php?f=12&t=15344

minu arusaamine on selline, et eelkõige on tähtis õiget tüüpi materjalide kasutamine õige koha peal. järgmisel kohal on iga materjali efektiivsus oma otstarbe täitmisel.

1. paneeli vibratsiooni vähendamiseks kleebi paneeli keskele lisaraskus (pigimatt). raskus muudab omavõnkesageduse madalamaks ja võnkeamplituudi väiksemaks. samuti on hea kui raskus on viskoosne, niimoodi neeldub selles energia. kui sul pigimatt talvel kõvaks külmub siis energia neeldub kehvemini. kallimad butüülmatid on väiksema temperatuurisõltuvusega

2. heli blokeerimiseks kasuta suure erikaaluga materjali, mis kataks blokeeritava ruumi (autosalong) pragudevabalt. blokeeriv kiht tuleb eraldada vibreerivast kerest. kui sa vaatad mõne luksusauto põhjakatet, siis näed et just nii ongi tehtud - elastse porolooni või vildi peal on tihe ja kõva linoleumilaadnekiht.

3. heli neelamiseks kasuta vilti. näiteks uksepaneeli võid pealt katta vildiga, see mahendab veidi uksedetailide tekitatavat teravat klõbinat. ukselehe vaigistamine heli blokeerimise tehnikaga (vt eelmine punkt) võib olla keeruline.

see tarkus pärineb siit lehelt: http://www.sounddeadenershowdown.com/

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/