Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Auto helisummutus/isolatsioon
PostitusPostitatud: 19.03.2010 18:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.04.2005 17:10
Postitusi: 65
Plaanis on üks Mondeo turnier mk3 veidi vaiksemaks teha ja sellega seoses sai hangitud veidi pigimatte. Et tegu universaalkerega masinaga siis esimese asjana on plaanis katta pagasiruumi põhi, varuratta pesa ja tagaküljed. Edasi lähevad juba uksed (koos orig kõlarite väljavahetusega), kapott (niipalju kui seda saab, ribisid ja tugitalasid seal omajagu) ning viimasena rattakoopad. Aga küsiks teadjamatelt, mida kusagil peaks kasutama? Hekel on olemas 2mm STP Vibroplast M1 ja 4mm STP Bimast Bomb. Kuna kogu asja eesmärk on auto vaiksemaks tegemine püüdes kaalu mitte väga suureks ajada, siis kuhu tasuks panna M1-te ja kuhu Bomb-i? Lisaks veel, et pagasiruumi on plaanis ehitada küljele woofer ja kogu projekt kokkuvõttes tulema rohkem SQ kui SPL. Eesmärgiks on ikkagi kvaliteet.

_________________
Let`s go, let`s go, I`m bored, let`s go!
Tel (+372) 56159528


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto helisummutus/isolatsioon
PostitusPostitatud: 20.03.2010 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Enda Mondeol kasutasin 2mm STP Vibroplasti. Tegin esiuksed sellega üle, kapoti tegin niipalju üle kui sealt tugevdus ribide vahelt plekki paistis, taga luugi tegin üle, pagasiruumis panin mõned ribad külgedele ja terve lae tegin üle sellega ja panin lakke veel ühe rulli vilti.
Uksed käivad küll kuidagi teise häälega kinni ja katus ning taga luuk ei vibreeri kah enam nii palju aga muidu väga vahet aru ei saagi.
Oleks ma teadnud, et nii vähe kuuldav vahe on siis ei oleks hakkanud seda tegemagi.
Ma ootasin mingit drastilisemat vahet nagu paljud räägivad aga tundub, et Mondeol on tehase poolt juba piisavalt heal tasemel heli isolatsioon, et suurt vahet ei ole. Võibolla kui terve auto sellega üle teha siis oleks vahe rohkem kuulda aga mina enda auto puhul seda kuulda ei suutnud.
Olen ühe sellise Mondeo täielikult juppideks lammutanud(mul üks selline varuosadeks) ja pagasiruumis ja põhjale on pigimatti päris palju pandud juba tehasest.
Esi ratta koobastesse ei osanud mina kuhugi pigimatti panna kuna nad on sellise imeliku kujuga ja ei olnud nagu sellist pinda kuhu sooviks pigimatti panna, taha ratta koobastele saaks panna küll.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto helisummutus/isolatsioon
PostitusPostitatud: 20.03.2010 12:39 

Liitunud: 22.09.2008 17:28
Postitusi: 699
Asukoht: Oslo
kui katse-eksituse ja kogemus-folkloori alusel tegutsemisest villand saab, siis tuleb appi võtta teaduslikud vahendid.

1) varustada kõikmõeldavad pinnad akselomeeter-kiipidega. teha testsõit. analüüsida kuuldavaid vibratsioone. ja töödelda vastavaid allikaid ja pindu.

2) konstrueerida paljudest mikrofonidest koosnev mõõteseade. näiteks kera või risti kujuline konstruktsioon. riputada see sõidu ajakas salongi keskele. sellise mõõteriistaga peaks saama heli(müra) allikate suuna määrata. kas paremini kui inimkõrv, seda ei tea. ilmselt on probleem peegeldunud ja originaalmüra eristamine.

_________________
peaasi, et ei süsti


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7