Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Vool püsivaks autos http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=12&t=910 |
1. leht 3-st |
Autor: | freelander [ 28.12.2008 23:01 ] |
Teema pealkiri: | Vool püsivaks autos |
kõige enam sobib ehk audio teema alla mu mure. Mure seisneb siis selles, et autol on peal juba piisavalt igasugust pudi padi mis kõik tahavad voolu ja tühikäigul ei suuda auto kõike ära toita enam.. tõmbab tuled tumedaks jne.. Mis oleks mu probleemile lahenduseks? No võimendile võin panna vahele kondeka.. siis peaks probleem sellega ühelpool olema. Aga kas tasuks panna kondekas ka näiteks maki vahele? lisatulede vahele? ja kui võimsat kondekat vaatama peaks? Või mis oleks mu probleemi lahendus? :/ olen kuulnud ka midagi kuivakudest? |
Autor: | creese [ 28.12.2008 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
oleneb palju sul tarbimist on, võibolla peaksid mõtlema lisageneka peale |
Autor: | saarlane [ 28.12.2008 23:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Kas lihtsalt vöimsam aku ei toimi siin? Aga siis vöimsam genekas lihtsalt ![]() |
Autor: | freelander [ 28.12.2008 23:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
peal niigi mingi diisli aku, kvasti vihasem kui originaal. mnjaa geneka vahetus oleks üks mõte aga seal vist väga palju selle ruumiga pole kiita. |
Autor: | creese [ 28.12.2008 23:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Mõnikord ei aita enam võimsam genekas ega võimsam aku. Mina lisasin oma autole 5 lisagenekat (pildil 3 näha ja allpool on veel 2). Voolu toodavad kokku 450A. Akusid on kah 2*230AH ja 1400A ![]() |
Autor: | freelander [ 28.12.2008 23:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
mul päris nii hulll ei ole asi veel ![]() ean mõtlema, ehk saan kuidagi ühe geneka sinna omale veel panna. see sul limu mootor? ma ka saanud nüüd kolm korda olla eestis ühe limu roolis.. tundub et veel pikem kui sinu oma. Jube oli sõita igatahes siin paar päeva tagasi selle lumega.. ja oli vaja veel suht väikestesse kohtadesse ka ronida. |
Autor: | MarkoC [ 28.12.2008 23:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Samas härrased, ei maksa unustada nii öelda "Big 3" -d Lisagenekatest pole suurt kasu, kui kaabeldus ka neil nadiks on jäetud, seega: Aku massikaabli, geneka massi ja plusskaablite upgrade on vältimatu, need peenikesed juhtmed ei kanna ju voolu edasi. Sõltub süsteemist kui palju tarbimist on, kui keskmine genekas annab välja ca 70A, siis on see "enam vähem" piisav veel 1K süsteemi toitmiseks, kui autos tuled ja viled ka soendus jne on välja lülitatud. Lisa aku aitab vaid seniks, kuni seegi tühjaks saab, kuna genekas ei jõua neid täis laadida. |
Autor: | freelander [ 28.12.2008 23:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Aga kui palju reaalselt oleks siis üldse kasu kondekast? :/ |
Autor: | Inferno [ 29.12.2008 00:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Lahendus sinu probleemile oleks juhtmed üle kontrollida ja uus aku. Akut saad ka prooviks õnneks ilmselt kuskilt laenata nii,et proovi see ära. Mul ka vana akuga tuled vilkusid ja uuega enam mitte. Kondekas ilmselt aitab jah selle tulede pimedaks tõmbamise vastu, eeldan,et see on preagu põhiprobleem mille üle põed üldse? Mul on võim 100a kaitsega ja audis tuled ei vilgu igastahes. |
Autor: | creese [ 29.12.2008 00:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
freelander kirjutas: see sul limu mootor? limu mootor jah ViktorT kirjutas: Samas härrased, ei maksa unustada nii öelda "Big 3" -d Lisagenekatest pole suurt kasu, kui kaabeldus ka neil nadiks on jäetud, seega: Aku massikaabli, geneka massi ja plusskaablite upgrade on vältimatu, need peenikesed juhtmed ei kanna ju voolu edasi. Sõltub süsteemist kui palju tarbimist on, kui keskmine genekas annab välja ca 70A, siis on see "enam vähem" piisav veel 1K süsteemi toitmiseks, kui autos tuled ja viled ka soendus jne on välja lülitatud. Lisa aku aitab vaid seniks, kuni seegi tühjaks saab, kuna genekas ei jõua neid täis laadida. mul kaabeldus väga korralik ja lisagenekad ja akud on eraldi süsteem, auto enda el. süsteemiga ühenduses ei ole freelander kirjutas: Aga kui palju reaalselt oleks siis üldse kasu kondekast? :/ ega kondekas siis voolu juurde tooda ja kõige parem kondekas on ikka korralik aku |
Autor: | freelander [ 29.12.2008 00:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
no mul on pm nii: Taga on suhteliselt palju voolu nõudev fusioni võimendi. Ees paar ekraani + makk + lällar + inverter + teinekord vaja telefoni laadida ja gpsi jne.. Ees tuled, mis põlevad pm täitega ja udukatega 10*55w+ muud pudinad väiksemad. Kohapeal seistes näiteks supakat ära ei toida ja esituled lähevad suhteliselt tuhmiks. (tuled aha võttes ja natukene sooja maha keerata kõik suht norm) natuke gaasi andes kõik ok. Usun et ka sõites ei saa esituled nii palju voolu kui neile ehk vaja oleks. Aku on peal originaalist mahukam ja pool aastat vana. Genekas miskine 70amprit vist. Aga ma pean vist siis esialgu neid geneka kaableid timmima hakkama. |
Autor: | creese [ 29.12.2008 00:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Esialgu vast geneka ja massijuhtmed välja vahetama. Kui ikka samaprobleem, siis tuleb võimsama või lisageneka peale mõtlema hakata. Minul läks suurest ülekoormusest genekas sulama ja lakkas ültse töötamast |
Autor: | MarkoC [ 29.12.2008 00:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Korralik kaabeldus ja lisaaku ei tee kunagi paha, st ongi ainus väljapääs kui juba üle keskmise on tehnikat autos. Bosch toodab kindlasti 150A st genekat, vahele istutamise vaev on lihtsam, kui teine kapoti alla paigutada. Samas võib keegi uurida, kas eestis keegi ka genekaid ümber modib. Samas ei saa väikeste mootoritega autodele eriti hulgi neid genekaid peale panna, auto ei jõua lihtsalt vedada sel juhul, creeze limol seda ohtu pole. |
Autor: | Salupa [ 29.12.2008 02:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Ma arvan, et praegu pole mõtet lahmida ning huupi erinevaid modifikatsioone tegema hakata, vaid kontrollida, milles konkreetselt viga: 1. Kas aku on korralikult täis laetud? Rikkis generaatori, vale laadimispinge, lühikeste sõitude, pidevalt taha jäävate tarbijate vms pärast võib aku olla pidevalt pooltühi ning põhjustada taolisi probleeme. 2. Millised on generaatori laadimispinge ja -vool? Äkki on generaator lihtsalt rikkis? Mõni juhe võib olla ka läbi ussitanud või lahti murdunud. 3. Milline tarbija kui palju täpsemalt voolu tarbib? Ekraanid, maki ja mobla-gps laadijad peaks märkamatult vähe voolu võtma. Lugesin ma õigesti, et lisatulesid on 10x55W ehk kokku 550W? See võib lisa- või võimsamat generaatorit nõuda küll, sest erinevalt võimenditest tarbivad tuled voolu pidevalt. Kondensaator ega lisaaku pole ise vooluallikad ning need praegust probleemi ei lahenda. Pigem süvendavad. Generaatori- ning akujuhtmete vahetamisest on kasu küll, kuid antud süsteemis kindlasti mitte nii märgataval määral, et näiteks silmnähtavalt tuhmide tulede vastu aitaks. ViktorT kirjutas: Samas võib keegi uurida, kas eestis keegi ka genekaid ümber modib. Mida seal ümber modida oleks?
|
Autor: | MarkoC [ 29.12.2008 03:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vool püsivaks autos |
Salupa kirjutas: ViktorT kirjutas: Samas võib keegi uurida, kas eestis keegi ka genekaid ümber modib. Mida seal ümber modida oleks?Ma ei ole genekate hingeeluga isiklikult kursis, aga tean et seda tehakse, omal on saabumas genekas, mis on 140A pealt moditud 180A peale ja 15V pluss ümberlülitamise võimalusega 16V peale. Kindlasti pole see piisav igapäeva mürtsutamiseks, aga mingi lisa laadimis näol ja burpitamise juures kindlasti annab. Hea ülevaade geneka modimisest SIIN Pikem jutt kel inglise keel suus auto el süsteemi upgradimisest siin |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |