1. Firma reaalne aadress. Punane tn. 74a, tallinn 2. Tehtud/tellitud tööd/tooted. Auto elektritööd 3. Tööde/toote kvaliteet. 5/10 4. Hinnatase. 6/10 5. Klienditeenindus. 6/10 6. Üldhinne, 10 palli süsteemis. 5 7. Üldkommentaar Kasko saatis auto treilaga sinna. Läks ta sinna eile ühe müstilise elektriveaga tõttu ja tänaseks oli juba korras. Hinde viis alla segane/puudulik selgitus, millest auto mitte-käivitumine tingitud oli. Veaks märkisid aku klemmi puuduliku ühenduse, mille ise ennem üle kontrollisin ja see midagi ei muutnud. Igatahes, auto hetkel korras - kiirelt tegutsesid, klienditeenindus viisakas e. normaalne ja tööga võib rahule jääda kuigi natuke lohakalt oli kapotialune hiljem komplekteeritud (alarmiluku "müts" oli peale panemata ja aku kaitsmekarp veel loksus).
EDIT: Hinded muudetud
Asi ei lõppenud eelneva kirjeldusega. Probleem andis endast vaikselt ka hiljem märku kuid ei olnud püsiv. Viisin neile tagasi ja üritasid uuesti jälile saada kuid tulutult. Soovitasin vea mitteleidmise korral korrastada mass, kuna USA foorumis oli ühel tegelasel samade sümptomitega mure saanud sellega lahenduse. Viga jäi leidmata kuid lisasid uue massijuhtme kere ja mootori vahele. Päeva pärast juhtus see jällegi ja seekord püsivalt nagu esimene kord. Seekord sai viidud lähedale Saksa Autosse, kus viga tuvastati ja tehti korda. Probleem oli kehvas signalisatsiooni ühenduses, mis katkestas voolu ABS-plokki, mis põhjustas väljasuremist. See kõik tehti korda 64€ eest kui Värvaltransi hind oli 116€. Ühesõnaga, ei maksa kaskopoolse (ka põhjendatud) pakkumisega kohe nõustuda, kui endal mingeid kahtlusi on. Nagu näha, võib see sulle suurema aja, närvi ja rahakulu põhjustada kui lihtsamat teed minna ja nt. esindusse pöörduda.
Teemaks olev ettevõte võiks keerulisemate muredega kliendi targemate juurde edasi suunata, säilitades sedaviisi oma head mainet. Kui tõepoolest omapoolne huvi on, siis ka asjaga tervenisti lõpuni välja minna ja mitte "kuidagi-moodi ära teha" nagu hetkel tehti.
|