Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 13:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 07.01.2013 10:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.10.2010 17:51
Postitusi: 596
mkb kirjutas:
dislavoss kirjutas:
Keskelt :kill

Sa ikka millimeetril ja sentimeetril tajud vahet?

Tajun ikka, see oli reaalselt konkreetne plänn. Kasutaja jann87 e30nest ostis ka kunagi mingi m techi, see oli samamoodi vaja keskelt lahti lõigata, et kokku läheks. Mine uuri e30clubist kui ei usu, punane is e30 oli veel.

_________________
M: varuosadeks e36 1.6, e34 2.0 110kw, e32 750il, 100 c4 2.0/2.8, mondeo 1.6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 07.01.2013 13:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2012 18:04
Postitusi: 453
Oot, parandage, kui ma eksin, aga minu loogika ütleb, et kui enne hoidis koopaservast eemale ja siis keskelt lõhki lõigata. Siis hakkab ju keskelt kaks tükki omavahel laiali hoidma, kui koopaserva kinni lasta mõlemad :?

_________________
Mazda 3 MPS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 07.01.2013 13:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 12:37
Postitusi: 522
charly kirjutas:
enrico- kirjutas:


Minuarust isegi ónnelik juhus, et seda autole külge panna ei anna...

+1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 07.01.2013 14:13 

Liitunud: 22.04.2004 00:54
Postitusi: 1
dislavoss kirjutas:
mkb kirjutas:
dislavoss kirjutas:
Keskelt :kill

Sa ikka millimeetril ja sentimeetril tajud vahet?

Tajun ikka, see oli reaalselt konkreetne plänn. Kasutaja jann87 e30nest ostis ka kunagi mingi m techi, see oli samamoodi vaja keskelt lahti lõigata, et kokku läheks. Mine uuri e30clubist kui ei usu, punane is e30 oli veel.



Pane link, seda nalja tahaks küll näha. kust ta selle siis ostis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 09.01.2013 17:15 

Liitunud: 09.01.2013 15:24
Postitusi: 1
Tere lugupeetud foorumlased,

Gup-Tuning OÜ esindajana on mul ebameeldiv avalikus foorumis sellist probleemi lahendada, kuid kahjuks klient ei ole meie poole pöördunud oma pretensioonidega. Kui me ei ole neist teadlikud, siis me ei saa ka pakkuda lahendusi. Oleme alati leidnud klientidega lahendused, kui klient on enda pretensioonid esitanud. Kõige lihtsamad on osaline kompensatioon, kauba ja raha tagastus või uus asendustoode vastavalt Eestis kehtivatele seadustele. Antud juhul oleks see ka olnud võimalik. Vähemalt oleks saanud anda soovitusi paigalduseks. Samuti oleks saanud kõrvaldada vigu meie juures (nt. suunatulede kinnitused jne).

Rääkides ABS plastikust toodete kvaliteedist, siis ka neil on omad vead. Tuginedes eelpool kõnelejatele, siis võiks tuua näitena populaarseima ABS toote Eestis - E39 M paketi esistange. ABS plastist stange on mõnusast pehmest materjalist, korralike kinnitustega, võredega, liistudega. Kui neid transporditakse Euroopasse konteineris, siis neid ladustatakse suures koguses üksteise otsa ja raskuse all otsad venivad välja. OEM M paketi esistange laius ülemistest nurkadest on 1720mm, meil olid just laos järelturu omad, mis olid lausa 1820mm laiad (vaata fotosid). Kui nüüd see stange paigaldada autole, siis tekivad neerude ja tulede alla korralikud vahed, "lainetus". Selleks, et seda parandada, korralikud/kogenud töökojad panevad auto koos stangega sooja värvikambrisse ning stange omandab enam vähem õige kuju. Alles seejärel hakatakse stanget värvima. Ja sama partiiga, mis olid 1820mm laiad, on teinegi probleem. Otsad ei ühti tiibade kaarega, jääb umbes 1 cm puudu. Sellised asjad võivad tuleneda veel sellest, nagu enamus B osa keredetaile toodetakse tehaste poolt välja praagitud seadmetega/vormidega, millega enam ei saanud toota A osasid. Toodete vea protsent oli tehase jaoks liiga suur.

Eelpool toodud näide on väga halvast partiist, mis on pettumuseks nii meile kui ka klientidele, kellel seetõttu jäävad autod töökotta seisma.

Kõik need ABS plastist M stanged tulevad enamuses ühest kohast. Eestis on 2 ametlikku maaletoojat, meie ja Carolim OÜ, kes saavad kauba otse Euroopa kesklaost. Muidugi on võimalik neid tellida läbi erinevate edasimüüjate Euroopa erinevates riikides. Ja alati võib neid tellida otse Aasiast konteineriga, kuid arvestades Eesti turgu ei ole väga tulutoov tegevus.

Käesoleval hetkel oleme meie turu suurima valikuga ABS plastist toodete pakkuja (samuti "nö" parima hinnaga). Lisaks laialt levinud BMW M stangedele on meil esindatud ka muud automargid (võite tutvuda meie kodulehel) nagu ka Carolimil, kuid lisaks oleme mitmete Euroopa tuuning detailide tootjate ainuesindajaks Eestis (lisaks ise toodame koha peal umbes 200 erinevat toodet klaasfiibrist). Väga paljud Euroopa tootjate tooted on ABS plastist, kuigi varem olid klaasfiibrist, üleminek toimub järk-järguliselt. Paljudele autodele ei toodeta ABS plastist tooteid, kuna nende turg on jäänud väga väikeseks, äriliselt ei ole see kasulik. Võrdleme kas või teemaks olevaid autosid - Toyota Celica vs BMW E39 - kumbasid autosid on rohkem toodetud, paljud neid on reaalselt alles liikluses jne. Ükski ettevõte ei hakka tegema vormi/tootmisliini üksikute toodete valmistamiseks.

Jutuks tulnud E30 M-Tech paketist rääkides, siis tahaks isegi näga 40cm erinevusega toodet ja kustkohast see osteti. Kui meie käest, siis jällegi, meile pole kaebust esitatud. Neid pakette (esi- ja tagastange, küljelaiendid, uksepaneelid 6 või 8 detaili) me müüme 350-400€-ga, meie edasimüüja Rootsis umbes 800€ ning oleme neid müünud Rootsi rohkem kui 30 komplekti. Mitte ükski Rootsi klient ei ole kaevanud, kuigi meie kliendi jaoks on nende hind kallis, siis rootslane ei pelga ise natuke vaeva näha, et asjad külge ja sobima saada. Neid detaile originaal kujul on väga raske leida. Sama kehtib ka "vanakooli" Audi S stangede ja MB AMG stangede puhul. Nii vanadele autodele ei ole ja ka ei tule ABS plastist keredetaile.

Kokkuvõtvalt peab tõdema, et kahjuks ei ole klient meie poole pöördunud ja me ei saa enam antud juhtumit lahendada. Soovitan alati pöörduda müüja poole, kui ostetud toodetega on probleeme, eriti meie tulevastel klientidel. Püüame alati pakkuda parimat kvaliteeti ja hinda. Heaks klienditeeninduseks on laos olemas populaarseimad tooted ning pakume ka paigaldust meilt ostetud toodetele, nö "võtmed kätte" lahendused.

Edasiste pretensioonidega pöörduda otse meie poole.


Lugupidamisega,

Gup-Tuning OÜ

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GUP-Tuning
PostitusPostitatud: 10.01.2013 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2011 20:03
Postitusi: 10
Antud teema algatuse põhjuseks olid just need stanged
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=11&carmodel=56&ProductsId=750&com=1&lang=est
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=11&carmodel=56&ProductsId=2682&com=1&lang=est

Ei näinud mõtet pead vaevata tagasi saatmisega vms. kuna oli kiire ja originaal stanged katkised. Stanged sai ümber ehitatud nii nagu vaja.
Erilist tähelepanu võiks pöörata kinnituskohtade suurusele, ka suunatulede kinnitused ning kohad kust ära lõigatakse serv vms, et oleks tehtud ühelaiuselt ning poleks viltu kuhugi poole.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7