Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Carshop.ee / Gearhead OÜ
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=17&t=166391
1. leht 1-st

Autor:  PRIMO [ 31.05.2018 15:59 ]
Teema pealkiri:  Carshop.ee / Gearhead OÜ

Mõtlesin pikalt, et kas kirjutada siia või mitte, otsutasin kirjutada. Alljärgnev on minu kogemus firmaga Gearhead OÜ/Carshop.ee

1. Firma reaalne aadress.
www.carshop.ee
2. Tehtud/tellitud tööd/tooted.
e39 coiloverite komplekt
3. Tööde/toote kvaliteet.
Toode on ok ja ei nurise, e-poe töö oli samuti hea.
4. Hinnatase.
Hea, sain suhteliselt soodsalt, kuid samas on need asjad kõik samas hinnaklassis
5. Klienditeenindus.
Siin on kogu asja SUUR negatiivne külg. Lubatud tarneajad lükkusid pidevalt edasi. Infot sain ainult siis, kui jälle küsisin, et kus mu pakk siis on. Suhtlus küll toimus, kuid vahepeal pidin olema "loll ja pealetükkiv" klient, kui mu kirjale enam ei vastatud. Kõige lõpuks suutsid nad panna maha prahmaka ka postiteenusega. Kokku sai lepitud SMARTPOSTI automaati. Mulle aga helistas 15minutit ette OMNIVA kuller.
6. Üldhinne, 10 palli süsteemis.
5/10-st.
7. Üldkommentaar
Tooteid javalikut on, kui tarneaegadega hämamine on minu jaoks kohene usalduse kaotus. Pakk, mida ootasin nädal aega jõudis kohale minu plaanide jaoks liiga hilja. Teist korda ei telliks enam, kuna pakkujaid palju.

Autor:  Tanel [ 31.05.2018 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Coiloverid smartposti automaati ?
Minult üritatakse ka küll summuteid ja küljekarpe ja mida jumal juhatab pakiautomaadiga tellida kuid kliendil võiks ju mingisugunegi loogiline mõtlemisvõime olla, me pole veel päris USA kus ei ole vajagi üldse mõtlemisega tegeleda. Need asjad lihtsalt ei mahu pakiautomaati ja mingisuguse IT- süsteemi väljaarendamine, et hallata seda mis mahub ja mis mitte on ajuvaba.
Seega kõik toimubki kliendi usalduse ja mõtlemise peal. Ma küll ei tea antud coiloverite mõõte aga pakiautomaat sööb smartpostil kuni 60cm pikkasid pakke ja omnival 64.
Reeglina igasugused amortisaatorid automaati ei mahu.
Mina küll helisen või kirjutan kundele sellisel puhul aga see on kõik räme ajakulu ja kui päevas pead paari-kolme kliendiga tegelema sellepärast, et nad tellides pole hetkeks mõelda viitsinud on päevas kehval juhul mingi tunnike korstnasse kirjutada väga väärtusliku aega.

Tarnetega on nii, et igasuguste transpordifirmade ja kulleritega on meeletult suured probleemid.
Minule toovad umbes 15 erinevat ettevõtet kaupa ning umbes kümnega on liigagi tihti mingisugused probleemid. Kas kaup hilineb meeletult või kaotatakse see ära, saadetakse kuhugi mujale jne jne.
Ise olen ma samal ajal infosulus ja klient tihti arvab, et ma ise näiteks lähengi saksamaale sellele kaubale järgi. Jah, ma vastutan kliendiees selle kauba eest aga bitch please, tuleb vahel aru saada, et maailmas on force majeure all day long.

Mõistvat suhtumist und loogilist mõtlemist ja elu on palju kaunim.
Ei ründa siin üldse teemaalgatajat ega ei puutu kokku nimetatud ettevõttega kuid pean ise sarnase suunitlusega tegelema ning päevad läbi kokku puutuma asjadega mis ei sõltu üldse minust- "Äri Eestimoodi" või kuidas selle kohta öeldaksegi

Autor:  Ove. [ 31.05.2018 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Tanel kirjutas:
Coiloverid smartposti automaati ?
Minult üritatakse ka küll summuteid ja küljekarpe ja mida jumal juhatab pakiautomaadiga tellida kuid kliendil võiks ju mingisugunegi loogiline mõtlemisvõime olla, me pole veel päris USA kus ei ole vajagi üldse mõtlemisega tegeleda. Need asjad lihtsalt ei mahu pakiautomaati ja mingisuguse IT- süsteemi väljaarendamine, et hallata seda mis mahub ja mis mitte on ajuvaba.


Mult paluti 60 kg kaaluv seif panna pakiautomaati :)

Autor:  Canon [ 31.05.2018 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Kui kuller kohale toob siis seda parem ju, kullerile pead lihtsalt teada andma mis kell sulle sobib. Nad tavaliselt üritavad ala 5min etteteatamisega tuua, aga kui ütled et ei sobi siis toovad tavaliselt õhtuse ringi ajal või järgmisel päeval.

Autor:  Mossemeez [ 01.06.2018 07:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Sellepärast ongi netipoed saatanast-rikuvad turgu ja reaalselt ei ole neil kaupa kohapeal.

Autor:  parm [ 01.06.2018 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Tere,

Alates Smartposti tulekust saadame võimaluse korral Smartpostiga ja kui pakk kappi ei mahu, siis Tallinna piires toome TASUTA kohale või saadame OMNIVA Kulleriga enda kulul. Põhimõtteliselt saite 5x kallima teenuse kojutoomisega ukse ette võrreldes sellega mis tellisite.

Mis transpordi aega puutub, siis esialgsest pikenes see 3 päeva võrra. Üldislet selliseid viivitusi ei ole, kuid siiski aastas korra-paar saame seda tunda, seoses mõne pühadeperioodi kokkulangemise või partnerite poolsete töötajate töökoormuse tõttu. Transpordifirmadest kasutame peamiselt UPS ja DHL teenuseid, et vähendada pakkide kadumise-venimise riski.

Jätkuvalt toimetame Tallinna piires asjad tasuta kohale, tuleb ainult helistada või email saata. Kodulehel olevatest toodetest suurem enamus on saadaval 1-3tp, paljud universaalsed tooted on Tallinnas laos. Autospetsiifilised, vedrustuse jms tooted tellime otse tootjatelt, kuna eesti turu väiksuse tõttu puudub mõte siin neid ladustada.

Tegutseme aastast 2005 ja kui kellegil on küsimusi, helistage, saate kohe vastuse.

Tallinnas pakume ka kõikidele toodetele paigaldust ning teeme ka tavaremonti. Küsige pakkumist!

PS. PRIMO, kui tulevikus midagi vaja, küsi pakkumist - teeme "kannatuste põhjustamise" eest spetsiaalse hinna ;)

Autor:  HarriT [ 01.06.2018 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

Nüüd on teema algatajal mark maani :D

Autor:  PRIMO [ 22.06.2018 14:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Carshop.ee / Gearhead OÜ

HarriT kirjutas:
Nüüd on teema algatajal mark maani :D

Jah Harri, just nii ongi. Eriti pärast sinu kolmandat postitust siia foorumisse (loe: autoriteetne härra)
Kirjutasin OMA kogemusest ja enda arvamusesest seoses antud poega. Igaühel kujuneb suhtumine millessegi välja, tuginedes eelkõige oma kogemustele.
T anel, ma usun, et oled klienditeeninduse kuningas, kuid siis peaksid ju ka teadma, et viisakas on klienti teavitada tarneviisi muudatusest. Ei ole samuti esimest aastat autonduses müügi poolel ja on samuti olukordi ette tulnud, kuid meie oleme ALATI klienti teavitanud. On jah ajakulu, aga ettevõtte maine kujundamisel on see ajakulu seda väärt.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/