Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 04:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 13.05.2011 23:54 

Liitunud: 31.01.2011 21:56
Postitusi: 6
Ei soovita Test-Remi tallinnas kuna vanad lasid mul mondeo mootori pihustite remondi käigus kokku ja mootori remonti ja lõhkumist kinni maksta ei kavatse.4 silindril lasti keps läbi karteri välja.


Viimati muutis Cristofer, 14.05.2011 11:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 14.05.2011 00:44 

Liitunud: 31.01.2011 21:56
Postitusi: 6
Väike asjade käik:Asi sai alguse eelmisel aastal kui autoga esimest korda sinna läksin.Oman 2002 a Ford mondeot 2,0 tdci-d.Teatavasti on neil nõrgad kohad pihustid.Eelmine aasta siis oli esimene kokkupuude antud firmaga kus diagnoositi,et autol 3 silindri pihusti tagasivool on liiga suur ja see põhjustab auto avariireziimi minekut.Lasin pihusti remontida sealsamas-vahetati tagasivooluklapp-hinda küsiti 1700 eek.Asi läks paremaks aga ikka pildus suvalisel sõiduhetkel ennast avariireziimi (50% powerit autol).Sai veel mitu korda seal käidud ja auto ajus lastud sedasama veateadet 3 silindri kohta kustutada aga probleem oli koguaeg alles.
Selle aasta märtsis sai kopp ette ja viisin auto uuesti sinna kus lasin peale panna uue tutika pihusti-340 eurot aga autol ikka sama jama küljes.Vana pihusti anti kaasa ja öeldi,et sedasama uut klappi mis seal sees seda saab kasutada juhul kui peaks mõne teise pihustiga midagi tulevikus juhtuma.Siis vaadati,et pumbal kütuse rõhuandur peetis-rõhk kõigub latis-et eks see see kurja juur ongi-lasin vahetada.Raha taheti 120 eurot.Probleem aga jäi.Nüüd mai alguses tekkis autol käivitusprobleem.Külmalt ei tahtnud pöördesse minna-st gaasipedaal ei reageerinud ja ajas valget-sinakat tossu.Selle vastu aitas auto keroga soojaks ajamine ca. 15 minutit ja asi sai käima ja sai sõita.Soojalt oli kõik ok.Õli mootor ei söönud ja õli on ka alati korrapäraselt vahetatud.Kuna ise olen nädala sees ära-lasin auto naisel sinna viia ja 04.05.11 sõitis auto sinna.06.05.11 aga helistas mulle selle sama firma „Testrem“ omanik/töömees Veiko ja ütles,et kõikide pihustite tagasivoolu klapid vaja vahetada.Küsisin kuidas see võimalik saab olla,et kõik-üks ju tutikas ja sõitnud ca 800 km.Ja lisaks vanas uus klapp sees seda saab ka kasutada.Natukese aja pärast ilmnes,et ei ikka jah 3-el vaja vahetada-ütlesin,et võtku see üks siis vanast välja ja pangu allesjäänud kahte uued klapid jne.Paari tunni pärast helises tasjus telefon kus teatas „testrem“ töömees/omanik Veiko- nüüd on p....s.Küsisin mis juhtus,Vastati-käis suur pauk ja mootor kinni.Uurisin mida ta siis tegi.Olla saanud 2 korda gaasi anda ja käis pauk ja mahlad väljas karterist.Võtsin reedese päeva vabaks, läksin sinna, võtsin oma tööriistad kaasa ja hakkasin mootorit sealsamas ise lahti võtma.Selgus-kolb pealt terve alt sõrme osa koos kinnituskohaga läinud-keps ümber vända ja ploki põhjas auk.Rääkisin oma versiooni vennale:peale pihustite remonti ei hakanud see sama 4 silinder tööle ja auto pandi eetriga käima(õhupuhasti kaan oli lahti võetud kui sinna läksin) ja siis anti paaru.Diisel autol silindris surve ca 24-27 atm ja kui pihusti „kuseb“ vms lööb liiga palju –läks silindris surve veel suuremaks ja lõi kepsu kõveraks mis lühendas kepsu ja väntvõlli vasturaskus selle sealt küljest ära rebiski.Vana ei olnud minu versiooniga nõus.Väitis et defektiga mootor jne. Auto on SÕITNUD 265000km ja ei ole defekti siiani välja löönud?
Silindrites puudusid kulumisrandid, kepsusaale liikus ümber vända vabalt-seega ei saanud see ka õli viga olla ju.
Vana ei olnud nõus mootorit kinni maksma ja tahtis pihustite remondi eest raha saada 350 eurot.Ma ei olnud nõus ja tegi „sõbra“ hinna 300 eurot.Ei olnud ka sellega nõus.Ei olnud nõus üldse maksma-vend aga tahtis hakata pihusteid laiali tõmbama ja oma kullakalleid klappe eemaldama.Mul aga oli pihusteid kindlasti vaja kuna autole otsisin lammarist uue mootori.Vana sai 280 eurot kuna muudmoodi ei olnud tema nõus.
Läksin reedel männiku lammarisse, ostsin sealt uue mootori,vedasin auto nööri otsas koju,vahetasin mootori, ja laupäeva õhtul tahtsin mootori hääli kuulda aga ei.
Auto lubab täpselt samamoodi nagu enne remonti minemist aga käima ei lähe.Siis läks starter perse.Pühapäeval sain uue starteri ühelt eraisikult.Hind 60 eurot.Panin peale lasin autol keroga soojeneda 15 minutit ja oh imet mootor käib 3 silindriga-ja mis ei tööta on 4 silinder-seesama mis eelmisel mootoril testremis-gi.Kuna pihustid panin samas järjekorras peale-oli ju probleem ilmne.Jätsin asja sinnapaika ja ei hakanud üldse proovimagi tuuritamist jne.
Sel esmaspäeval helistasin Test-Remi ja rääkisin asja ära ja nõudsin vana mootori lõhkumise eest raha.Vana saatis konkreetselt perse ja et defektiga mootor jne.Kurat autol lammarist ostetud mootor koos uue pumbaga aga tema tehtud pihustitega aga asi sama-auto käib 3 pütaga.
Täna tegin aga nii-ajasin auto uuesti soojaks ja panin ta 3 silindriga käima.Mootor tiksus niimoodi ca 45 minutit.Asi oli muutusteta.Siis hakkasin vaikselt pöördeid tõstma ja max 1500p/min.2 h jebimist ja asi hakkas paremini tööle ja lõpuks võttis ka selle 4-nda silindri taha.Nüüd asi käib.Aga lollakas lasi eelmise mootori selle tuuritamisega ribadeks.
See jutt- andsin 2 korda gaasi-seda võib ta oma emale rääkida.Eelmine kord kui käisin seda tutikat pihustit laskmas paigaldada paarutas ta autoga 5 minutit ennem kui mina talle ütlesin,et aitab-asi lendab laiali niimoodi.Kõik need eelnevad korrad kui seal käisin siis oli seal kliente veel kellede autosid sama aegselt see vana püüdis käigus hoida.Ise ootasin ka alati kohapeal ja nägin küll kuidas see paarutamine välja näeb.Tema väide tookord oli,et õhk jne tuleb välja saada,et pihustud korralikult töötama hakkaks-MITTE ÜKS LOLL EI PAARUTA DIISEL MOOTORIGA NAGU BENSUKAGA.Asjaga tegeleb tarbijakaitse ja kuna ma sellest firmast ei saanud ühtegi arvet siis nüüd tegeleb selle asjaga veel ka Maksu-ja Tolliamet, kellede inspektorid peaksid lähiajal seda onni külastama.
Kogu see viimane teema läks mulle maksma kokku 1300 eurot-hea et olen autoremondiga ise tegelenud aastaid ja vahetuse ise tegin-lihtsalt ajapuudusest saatsin auto niimoodi naisega sinna, et enda elu mugavdada ja neid pihusteid kodus nagunii ei stendi ega kodeeri.
EI SOOVITA SEDA FIRMAT „TEST-REM“ KELLELEGI. Ja raha selle asja eest ta ise maksta ei kavatsegi vist.Rahvas-mida teha?


Viimati muutis Cristofer, 14.05.2011 11:09, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Testrem männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 14.05.2011 00:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2010 22:08
Postitusi: 1334
Asukoht: Tartu
Proovi asjale ametlik käik anda, tarbijakaitse jms.

_________________
lihtsalt ei koti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 14.05.2011 00:50 

Liitunud: 31.01.2011 21:56
Postitusi: 6
Kirjutasin algul pikema jutu ja detailsema aga sessioon aegus ja ei saanud avaldada-pidin uuesti kirjutama-aga hetkel tekst lühem.Ei jõua enam algusest peale kirjutada.Saate vähemasti ülevaate.
Igatahes ootan ideid mida teha ja kuidas.Raha läks ikka palju selle viimase jama pärast.Kusjuures mina arvan,et viga oli yldse algusest peale pumbas-sest nüüd on uus mootor koos lammari pumbaga peal.


Viimati muutis Cristofer, 14.05.2011 11:10, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 14.05.2011 00:58 

Liitunud: 31.01.2011 21:56
Postitusi: 6
Kusjuures asja nali oli veel see ka-selles vanas pihustis ei olnudki uut klappi sees.Ise ta seda tegi ja siis helistab ja räägib,et ei seal pole -tema klapil miski must värv või rant aga sellel pole jne.Lollakas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 18.05.2011 22:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
See tdci mootori pihustite remont on üldse ju täiesti mõttetu tegevus, isegi profesionaalid õigete seadmetega ei suuda neid nii taastada, et nad kestaks, rääkimata mingist suvalisest diislimehest. Sa võid Mondeo tddi mootori pihusteid või muid vanema tüübi pihusteid taastada aga mitte tdci mootori omasid.
Tdci pihustid on tehtud nii väikeste tolerantsidega, et isegi väike tolmukübe võib selle rikkuda.
Kui keegi meistrimees räägib, et suudab ise Mondeo tdci pihusti taastada nii, et ta kestab siis see on täielik bullshit. :bs
Soovitan soojalt säästa enda närve ja kohe kõik 4 pihustit uute vastu vahetada. Isegi kui ainult 1 pihusti on see mis on natuke liiga palju kulunud siis ainult selle vahetamisega ei saa sa ikka head tulemust, sest teised pihutid on kah enamasti juba nii kulunud, et mootor normaalselt tööle ei hakka.
Ma tean väga hästi seda, ma olen ise kõik selle jama läbi käinud.

Kui natuke otsida(märksõnaks UK ja ka ebay) siis on võimalik saada neid pihusteid isegi poole odavamalt kui esindus pakub. Minul joppas isegi nii hästi, et sain uued, pakendis ja otse tehasest 4 pihustit odavamalt kui siin küsiti ühe pihusti eest.
Ma tean, et enamustel ei ole raha kohe nelja uue pihusti jaoks välja käia aga see on mingi aeg paratamatu väljaminek. Säästad enda närve ja vähemalt on pärast pikaks ajaks mureta.

Põhiline on normaalse kvaliteediga diislit tankida ja ei lagune need pihustid midagi.

See mootori kotti ajamine on küll muidugi kurjasti. Tundub, et see mees ei ole eriti uuemate diislitega kokku puutunud või on lihtsalt käpard.

Õigeid diislimehi kes tunneks uuemaid commonrail diisleid võib tiku tulega otsida. Mina leidsin ühe mehe Viljandist kes tõesti teadis mis ta teeb. Ta tegi kahe minutiga ja tasuta ära selle töö mis võttis Fordi esindusel aega terve tunni ja 600 krooni ning ta oskas mulle korra autot kuulates öelda kohe milles viga ja mis teha vaja ning millega Fordi mehed puusse on pannud ja raha lihtsalt üritavad nöörida.

Aga edu autoga ja loodan, et saad ikka oma rahad kätte.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 08.09.2011 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Kellel kuidas ütleks seepeale...ise käinud oma masinaga korda 5 seal abi saamas ja iga kord jäänud rahule...viimane oli kõrgsurvepumba tihendite vahetus, pihustiotste vahetus jms nipet-näpet veel...sain auto peale remonti kätte, tegin proovika ja kõik toimis kenasti...enne ärasõitu mainiti veel et kui miski probleem siis kindlasti tagasi, järelregull on tasuta üritus. Oligi et külmalt mootor järgmine hommik vabises aiste vahel...päeva peale helistatud siis et mis keiss, soovitati õhtul masin kohale viia. Öö läbi seisis seal, hommikul sätiti pumbakaan paremasse asendisse ja seni on siiani, soojalt ja külmalt läheb mootor peale seda palju paremini käima ka.
Samas olen käind seal ka uuema TDCi mootoriga töö-Transitiga. Sel keerati midagi Info-Autos kontolli-diagnostika käigus totaalselt pea peale, ei käinud peast ega peest...Test-Remis selgus et oli mingid voolikud valesti ja seega miski andur ja klapp tuksis...need said vahetatud (kapoti all näidati, olid uued asjad) ja diagnost ka tehtud, nende varusade arve ja töötasu maksis Info-Auto peale väikest nurinat ja siia-sinna helistamist ilusti kinni.
Ka olen soovitanud sinna erinevad tuttavad oma diislitega, seni on ainult positiivset vastukaja olnud. Ju oli ülalnimetatud lugu pigem erand kui reegel, mida ei saa just öelda ühe Test-Remist mitte väga kaugel asuva BMW-remondikoja kohta. Kuid viimasest vbl juba mõnes teises teemas.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 06.10.2011 20:42 

Liitunud: 12.04.2011 11:00
Postitusi: 123
Asukoht: Läänemaa
jarxz kirjutas:
See tdci mootori pihustite remont on üldse ju täiesti mõttetu tegevus, isegi profesionaalid õigete seadmetega ei suuda neid nii taastada, et nad kestaks, rääkimata mingist suvalisest diislimehest. Sa võid Mondeo tddi mootori pihusteid või muid vanema tüübi pihusteid taastada aga mitte tdci mootori omasid.
Tdci pihustid on tehtud nii väikeste tolerantsidega, et isegi väike tolmukübe võib selle rikkuda.
Kui keegi meistrimees räägib, et suudab ise Mondeo tdci pihusti taastada nii, et ta kestab siis see on täielik bullshit. :bs
Soovitan soojalt säästa enda närve ja kohe kõik 4 pihustit uute vastu vahetada. Isegi kui ainult 1 pihusti on see mis on natuke liiga palju kulunud siis ainult selle vahetamisega ei saa sa ikka head tulemust, sest teised pihutid on kah enamasti juba nii kulunud, et mootor normaalselt tööle ei hakka.
Ma tean väga hästi seda, ma olen ise kõik selle jama läbi käinud.

Kui natuke otsida(märksõnaks UK ja ka ebay) siis on võimalik saada neid pihusteid isegi poole odavamalt kui esindus pakub. Minul joppas isegi nii hästi, et sain uued, pakendis ja otse tehasest 4 pihustit odavamalt kui siin küsiti ühe pihusti eest.
Ma tean, et enamustel ei ole raha kohe nelja uue pihusti jaoks välja käia aga see on mingi aeg paratamatu väljaminek. Säästad enda närve ja vähemalt on pärast pikaks ajaks mureta.

Põhiline on normaalse kvaliteediga diislit tankida ja ei lagune need pihustid midagi.

See mootori kotti ajamine on küll muidugi kurjasti. Tundub, et see mees ei ole eriti uuemate diislitega kokku puutunud või on lihtsalt käpard.

Õigeid diislimehi kes tunneks uuemaid commonrail diisleid võib tiku tulega otsida. Mina leidsin ühe mehe Viljandist kes tõesti teadis mis ta teeb. Ta tegi kahe minutiga ja tasuta ära selle töö mis võttis Fordi esindusel aega terve tunni ja 600 krooni ning ta oskas mulle korra autot kuulates öelda kohe milles viga ja mis teha vaja ning millega Fordi mehed puusse on pannud ja raha lihtsalt üritavad nöörida.

Aga edu autoga ja loodan, et saad ikka oma rahad kätte.


Kes too viljandi mees on, mul sama jama vist!? Lähen proovin Karlas homme õnne, nemad väidavad et suudavad remontida neid pihusteid! Eks paistab :)
Teema siin: viewtopic.php?f=11&t=74949

_________________
Chrysler 300C SRT.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 07.10.2011 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Vanapeer kirjutas:
Kes too viljandi mees on, mul sama jama vist!? Lähen proovin Karlas homme õnne, nemad väidavad et suudavad remontida neid pihusteid! Eks paistab :)
Teema siin: viewtopic.php?f=11&t=74949

Saatsin Privaatsõnumi. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 18:10 

Liitunud: 12.04.2011 11:00
Postitusi: 123
Asukoht: Läänemaa
Lasin pihustid manuaalselt ära kontrollida, mensuuridega ja mõõdud kõik ühed teatud aja jooksul. Pumba külje asuva klapi vahetasin uue vastu(reguleerklapp), midagi ei muutunud. Siis üks diagnostik leidis veel mingi anduri veakoodi, mis asub pihusti lati otsas.Kas see võib ka midagi mõjutada,tühikäigul ka lonkab kergelt, seda tegi enne ka! Nüüd aja jooksul on asi hullemaks läinud, ei saa enam viiendaga ka üle 2000 pöörde eriti lasta(rahulikult saab).

_________________
Chrysler 300C SRT.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 18:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2009 15:50
Postitusi: 448
Samad kogemused on siin pool ka. Viisime 2003 aasta Ford Mondeo TDCI 2.0 96kW sinna, kuna üks pihusti kusis lihtsalt. Pärast paari päeva helistati ja öeldi, et selle autoga ei ole midagi teha, soovitame teil varuosadeks või varuosadena selle müüa. Nüüd on teine proffesionaalne autoremondi lukksepp mootori lahti võtnud ja ütles, et peale pihusti ei olnud mitte midagi viga, nagu Test-Rem varem väitis. Imelik koht, mõnedel veab, mõnedel mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 18:31 

Liitunud: 12.04.2011 11:00
Postitusi: 123
Asukoht: Läänemaa
trek kirjutas:
Samad kogemused on siin pool ka. Viisime 2003 aasta Ford Mondeo TDCI 2.0 96kW sinna, kuna üks pihusti kusis lihtsalt. Pärast paari päeva helistati ja öeldi, et selle autoga ei ole midagi teha, soovitame teil varuosadeks või varuosadena selle müüa. Nüüd on teine proffesionaalne autoremondi lukksepp mootori lahti võtnud ja ütles, et peale pihusti ei olnud mitte midagi viga, nagu Test-Rem varem väitis. Imelik koht, mõnedel veab, mõnedel mitte.

Kes see teine proffessionaalne autoremondi lukksepp tegeles su autoga?

_________________
Chrysler 300C SRT.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 18:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2009 15:50
Postitusi: 448
Vanapeer kirjutas:
trek kirjutas:
Samad kogemused on siin pool ka. Viisime 2003 aasta Ford Mondeo TDCI 2.0 96kW sinna, kuna üks pihusti kusis lihtsalt. Pärast paari päeva helistati ja öeldi, et selle autoga ei ole midagi teha, soovitame teil varuosadeks või varuosadena selle müüa. Nüüd on teine proffesionaalne autoremondi lukksepp mootori lahti võtnud ja ütles, et peale pihusti ei olnud mitte midagi viga, nagu Test-Rem varem väitis. Imelik koht, mõnedel veab, mõnedel mitte.

Kes see teine proffessionaalne autoremondi lukksepp tegeles su autoga?
Tuttav, kes on töödanud oma terve elu BMW esinduses.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 19:48 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
trek kirjutas:
Vanapeer kirjutas:
Kes see teine proffessionaalne autoremondi lukksepp tegeles su autoga?
Tuttav, kes on töödanud oma terve elu BMW esinduses.

[OT]See küll mingi näitaja pole, sest vähemalt Tallinna BMW esindus(t)es küll kõige kirkamad kriidid ei tööta. Just lukkseppadena.[/OT]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Test-Rem diisel oü männiku tee 123 tallinn
PostitusPostitatud: 30.10.2011 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2009 15:50
Postitusi: 448
Võibolla tõesti, kuid siiski..
Ma mõistan seda, et sellised mootorid on suhteliselt ohtlikud ja vigu täis igatepidi, kuid lihtsalt peale mootori lahtivõttu öeldakse sulle nii? Nii ka päris ei saa ju. Eks varsti saab teada, kumb targem oli, kas mootoril on peale kokkupanekut kõik korras, või oli siiski Test-Remil õigus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7