
Probleem on selles, et kast kumiseb ja ei mängi madalale.
Kasti mahtu tuli kõigest 25.2l ja kast on pooleldi vatiiniga täidetud.
Paigaldatud on kõrvalistuja istme taha (muud väga mõeldavat kohta ei olegi autos, kui siis laealla aga see tekitab muid probleeme) ja praegu on selline effekt, et juhikohal istudes on kuulates kast kumiseb, samas autos püstiseistes juba kõlab paremini

See selleks.
Täna avastasin, et kui ma inverterit valisin, jätsin arvestamata kasti ehitusel materjali paksuse ja kasti ruumala vähenes kohe 15l ja seetõttu tuli ka hoopis teine graafik, see sama mis siin välja toodud.
Inverter on praegu 72mm ja 200mm pikk. Niisama näppides tundus, et esialgu saaks asja parandada sellega, et teha inverter näiteks 330mm ja see teeks sellise graafiku :

Samas ei tundu see siiski ideaali lähedane.
See oli esialgu nagunii proovikast ja nüüd tahaks ehitada selle õige kasti. Proovikast oli 22mm paksusest materjalist, õige kast tuleks 18mm, saab veidigi mahtu juurde.
Välismõõdud on piiratud 280x460x310 (kõrgus x laius x sügavus). Tegelikult saaks laiuse venitada ka 520mm peale, kui sellestmärgatavalt abi oleks, muidu väga ei tahaks (eeldaks webasto õhupuhumistoru kinnituse mahalõikamist ja ümbertõstmist, esialgu plaanisin jätta asjad originaaliks)
Invertertoru võiks olla 60mm või 68mm, saaks osta poest viisaka väljanägemisega toruotsa
Oskab keegi soovitada midagi, enne kui uut kasti hakata tegema?