Ei viitsi õiget järjekorda looma hakata, kes tahab miskit, see ka leiab omale vajalikku

* Kasti sees ürita "siluda" nurkasi, ehk siis ca 8 cm laiused "nurgatäited", otsad saetud 45 kraadise nurga all, et kataksid täisnurksed nurgad kastis
* Alati rpoovi erinevaid pordi asukohti kastis, reegel et subbar ja port peavad olema ühes seinas, ei pea paikka
* Aero port (ringi kujuline) on sama hea kui slot port (nelinurk), väga paljud autod põristavad aeroportidega ja kõvemaid tulemusi kui siin foorumis keegi ettegi kujutab omale
* Ära karda kunagi uusi ideid, 5 a tagasi oli 150 db kõva tulemus, tänapäeval pole see mitte midagi, ideed on ala edasi arendanud
* Soovitatakse mitte kunagi pordi pikkust teha pikemaks kui 80-100mm sein tüüpi installides just õhu "voolavuse" pärast
* Mitte teha L tüüpi porti SPL kasti
* Alati kata kast seest klaasfiiber liimiga, see tõstab ka kogu auto peak sagedust ca 1-2 hz ja tugevdab kasti samal ajal
* Ära tugevda kasti siseselt, kui võimalik, õhuvoolavus on taas märgusõnaks, kui võimalik, siis tugevda kast väljast, siin peetakse silmas igasugu latte ja toestusi
* SPL pordi diameeter peaks olema vastavuses kasti ruumalaga, ideaali lähedane jääb kusagile 100- 130cm2 30 liitri kasti mahu kohta,
* Subbarid, kui neid on mitu, proovi alati kasti paigaldada sümmeetriliselt, jällegi lainete mänglevus
* Subbari port ehita diagonaalis SPL võistlustel asetatava sensoriga, ehk eestis siis auto vasemale poole
* Subbar aseta kasti vähemalt 10 cm igast kasti seinast
* Väiksemad kastid põristavad paremini kõrgetel nootide,l kui suured kastid, samas peab jälgima oma subbari miinimum nõudeid ja test test testima
* Aja kokku nii palju võimsust, kui võimalik, sest võimsuse taga ongi SPL
* Proovi leida ligipääs SPL mõõdikule
* akud ja genekad tulevad alati kasuks kui neid on kuhjaga lisatud