Salupa kirjutas:
See, et isobaric lahendusega 4x helitugevuses kaotab, ei ole minu arvamus, vaid fakt. Bassbox programmis vali graafiku aknas "NA" asemel "CA" graafik. Nii näed erinevate kastide tekitatud rõhku teatud võimsuse korral, mitte suhtelist tundlikkust.
Teiseks vajuta "Car" nuppu projekti aknas, tee linnuke "Enable 12dB/octave rise" aknas ning pane sageduseks 60Hz. Nii saad autos tõesema graafiku ja näed, et standard kastide graafikud polegi nii hullud.
Ühesõnaga soovitan sul sellest isobaricu mõttest loobuda ning teha kinnine või inverterkast. Need on levinuimad ning põhjusega. Kui isobaric oleks tõesti parem, siis kõik kasutaks ju seda lahendust.
Hmm tegin muudatused ära ja tulemus muutus tõesti päris palju (selle eest kindlasti suured tänud, ise ei teadnudki, et sealt seadetest muutmine niipalju mõjub ja oleks võinud korralikult puusse panna), aga muutused ei olnud samas mitte oliliselt negatiivsemaks. Heli tugevus oluliselt nõrgem küll ei jääks (vähemalt mitte madalatel sagadustel), kuigi tõesti tavaline kinnine kast annaks selle järgi päris hea tulemuse ja ilmselt lähengi siis seda teed.
Positiivne oli kindlasti see, et vent kast (kolmas graafik) nagu hetkel autos on näitab ka päris korraliku graafikut ja enda kiitmiseks saan öelda, et selle kasti arvutasin kunagi käsitsi nettist otsitud valemitega ja suppakate andmetega ning kukkus päris hästi välja

Kindlasti tekkib nüüd küsimus, et kui juba sellise graafikuga vent kastiga varjant on olemas, siis miks midagi üldse muutma hakkata, siis selleks, et pagassi ruumi saada ja ka üldiselt parem välja näeks. Hetkel võttab supaka kast kogu ruumi ja ega väljanägemist ka väga ei ole(võimud ka täiesti peidus jne

). Uue kastiga saaks sellega ruumi juurde, et ehitaks pagassi põhja põhimõtteliselt kastiks klaasplastika jne. Põhi küll tõuseks päris palju, aga vähemalt jääks selle peale mingigi ruum.
