Remote kaabli ka kontrollisid üle, et kas ikka tuleb voolu peale? Nagu eelpool mainitud, siis võid proovimise hetkeks lihtsalt pluss klemmilt kaablijupi sillata remote klemmile ja kui siis ka võimul tuli põlema ei lähe on milleski muus probleem sees.
Enamasti vist ongi probleemid remote kaabliga, sellest tulenev signaal annab võimule märku, et nüüd on aeg ennast sisse lülitada ja kui signaal on puudulik siis ei hakka ka ükski indikaatortuli võimu peal põlema.
Kindlasti enne võimu lammutamist võiks ikkagi sõbralt korra abi paluda ja proovida võimendi ka teises autos ära, kuhu on juba rajatud süsteem mis kindlasti ka töötab. Eelmises postituses mainiti, et võimendi alles töötas teises autos...võiks siis korra uuesti proovida ja kui nüüd ka hakkab tööle siis on kindel, et probleem leidub teie enda auto kaabelduses.
Kellel kodus vähegi multimeeter olemas ja aimu kuidas seda kasutada, siis sellega kõik ühendused üle kontrollida ja vaadata kas tuleb ikka õigetes arvudes pinget peale. Samuti kontrollida kas remote ikka töötab nagu peab töötama ehk siis süüdet keerates peaks vool peale tulema ja vastupidi, kui vool jookseb kogu aja vältel peale, siis pole asi õige ja imeb lihtsalt aku tühjaks.
Edu leiutamisel ja loodan, et kui ise lähiajal võimu kaabelduse ette võtan siis probleeme ei esine (ptui,ptui)
