MAX võimsus ütleb mulle seda et tehnika tootja hilgelt tahab oma toodest lahti saada ja kasumis jääda.
Enda jaoks tegin järelduse et võimude valimisel tasub vaadat tarbitava voolu tugevust- korrutame seda 12V´ga ja saame voolu wõimsust see annab meile ettekujunduse võimu toideplokkist... Ärge vaadake seda mis kaitsme peal on! Mul mittu korda juhtus nii et teed seade lahti ja trükkiplaadil on kirjas: "use fuse rating below 25A" , vaatan kaitsme peale ... 40A
Voltidest võin ööelda nii palju et mul ükskord opelis oli 15.6V . Mul geneka tablett suri ära, esialgu kuidagi seda tähele ei pannud kuna dioodid peasid vastu, aga ühel päeval nad põlesid ka läbi. See juhtus kodu poole teel - peatusin tanklas, tangisin pool paagi... käivitan mootorit, hakkab tööle ja kohe hakkab põlema aku lamp ja hoiatus lamp

Surusin välja, ootasin natukene, käivitan ... sama jama

mõtlesin et midagi halba ei juhtu- auto töötab, pidurdab loodan et 3km´i peab vastu ja hakkasin sõitma...

Sõidu ajal märkasin et siis kui ma annan gaasi juurde kõik tuled hakkavad põlema eredamalt... Kui jõudsin koju tegin katse

- vajutasin gaasi põhja, mis siis juhtus.... Juhtus siis see et hoiatus lambid põlesid läbi ja lähi tuli läks ka kaduma

need mind ei huvitanud, huvitav oli see et mul kogu aeg oli makk sees koos võimuga ja nendest 15.6V võimsuse juurdekasvu ma ei kuulnud, aga makk ja võim jäid ellu ja siiamaani töös.
P.S. opel sõidab ka
