Tsiteeri:
Alpine PDX-1.1000 kasutegur peaks suurem olema 4 ohmi juures kui kahe.
US Amps oli veel paar sellist võimu minu teada.
Sina arvad ja sina lugesid, too oma jutu kinnituseks siia teemasse konkreetsed andmed tootjate kodulehelt, kas sa ei saa selle lihtsa asjaga hakkama? Sinu eelneva jutu põhjal pidi selliseid võimendeid ikka parasjagu palju olema.
Tsiteeri:
Jään arvamuse juurde, 15a vana auto, korralik kaabeldus, aku ja geneka (sõltuvalt autost nüüd, mul 120A ja tulesi vilesi igapäevaselt taga ei ole)
14.4v võimendisse ei ole mitte mingi probleem saada ja tümistada 400w välja sellest võimendist @ 2 ohm.
Mis puutub sinu arvamus üldse siia teemasse, kui teema autoril on 99,99% tõenäosusega stock el. süsteem autos? Keegi ei hakkagi üldse oma auto el. süsteemi järgi aitama ühe 200W võimendi pärast, sest sel pole mingit mõtet, kuna voolutarve on 200W võimendil suht olematu. Ja mis puutub siia 2 oomi üldse, teema on võimendi võimsus 4 oomi juures? Oled sa üldse kindel, et see võimendi kannatab alla 4 oomist koormust sillatuna?
Tsiteeri:
Mis puudutab 15.5v usa autosi, siis usu mind, usa on nii suur küll, et selliseid autosi on veel sadu tuhandeid
Sellist ümmargust lastejuttu võid kodus vanaemale rääkida, oled sa USA-s käinud üldse kunagi huvi pärast? Kokku on autosid USA-s üle 100 miljoni (
http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_ ... ted_States), niiet isegi sinu umbes pakutud sajad tuhanded (võtame siis 1 miljon nt) ei ületaks 1% autode koguhulgast.
Tõnu