Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=29&t=90749
1. leht 1-st

Autor:  gforcepowa [ 09.05.2012 21:08 ]
Teema pealkiri:  Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Probleem selline, et Magnat võimendil põleb autosse ühendades kaitse läbi, samas arvuti toitekaga töötab nii nagu peab (12V 14A) võimul sees kõik nagu uus. Võimu kaitse 30A , autol aku 100AH oli vist. Kas võib sellest nii teha, et kunagi on ühendatud aku pealt võimendisse pluss ja miinus valetpidi ?

Autor:  offline [ 09.05.2012 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Sul lühises midagi seal, ei saa olla nii ,et ühes kohas töötab ja teises mitte.
Vaata juhtmed hoolega üle ja veendu ,et kõik oleks nagu peab.

Autor:  jyrgenpii [ 09.05.2012 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Kui miski lühises oleks, siis ei tohiks asi arvuti toiteploki pealt ka töötada.

Autor:  offline [ 09.05.2012 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Ma mõtlesin võimu klemmide peal näiteks pluss on paari kiuga vastu korpust või midagi sellist.

Autor:  Inferno [ 09.05.2012 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Pigem on võim lühises.

Pole ATX toiteplokiga kursis aga kaitsmeid seal pole,seega peab seal olema kuidagi teistmoodi olema välistatud ahela väljalülitus.

Autor:  gforcepowa [ 09.05.2012 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Proovin homme uuesti autos, ei anna rahu, et toas töötab ja autos mitte :) 2 kaitset juba läbi põletand. Pc toiteplokk ega ka üks adapter (2A) kuumaks ei lähe ega anna märku et midagi lühises. Pc toitekaga töötab ilusti ja väntsutab bassikat küll.

Autor:  JoosepT [ 10.05.2012 09:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Kui toiteplokk annab 14A ja kaitse on 30A, siis ei saagi see kaitse läbi põleda.
Kui oleks probleem, siis ennem lööks toiteploki välja või toiteploki enda kaitsme läbi.
Peale autos toimimist töötas hiljem toiteploki taga endiselt?

Plussi ja miinuse valepidi ühendamise puhul peaks põlema läbi diood, mis on ühendatud plaadil kohe peale pluss ja miinus terminali nende vahele. See põleb läbi ja põletab ka kaitsme läbi ja säästab (heal juhul) võimendi suuremast kahjust.

Autor:  EXkalibur23 [ 10.05.2012 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Soovitaks proovida, et autos ühendades lased voolu vaikselt läbi pirni, et võimu kondekad ära laeks ja alles siis ühendad juhtme peale.
Kui on näiteks paigaldatud veel lisa kondekas, siis pole ka 80A kaitsme läbilaskmine mingi probleem kui ennem läbi pirni ära ei lae.
Nagu mainitud eelmises postis, siis toas toiteplokk ei anna hetkeliselt nii suurt voolu peale kui autos aku annab ja sellepärast töötab ilusti.

Autor:  Killer666 [ 10.05.2012 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

JoosepT kirjutas:

Plussi ja miinuse valepidi ühendamise puhul peaks põlema läbi diood, mis on ühendatud plaadil kohe peale pluss ja miinus terminali nende vahele. See põleb läbi ja põletab ka kaitsme läbi ja säästab (heal juhul) võimendi suuremast kahjust.

Diood on seal tavaliselt just piisavalt v6imas , et põletab läbi kaitsme ja jääb ise terveks.

Autor:  gforcepowa [ 10.05.2012 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Tsiteeri:
Plussi ja miinuse valepidi ühendamise puhul peaks põlema läbi diood, mis on ühendatud plaadil kohe peale pluss ja miinus terminali nende vahele. See põleb läbi ja põletab ka kaitsme läbi ja säästab (heal juhul) võimendi suuremast kahjust.

Suur tänu väga hea vihje eest :) , kahtlustasingi et sellel pluss ja miinus vahetuses käinud, arvuti toiteplokist uus diood sisse ja töötab autos kenasti. Keegi võiks nüüd öelda kus pagasnikust saab võimule remotet, auto 2005 aasta Volvo S80. Signaali võtsin otse ühest tagakõlarist võimu rcasse ja pidi veel võimust LEVELIT juurdegi keerama, et hea saaks :D polegi vist vaja High-Low converterit?

Autor:  Wearder [ 12.05.2012 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

gforcepowa kirjutas:
Tsiteeri:
Plussi ja miinuse valepidi ühendamise puhul peaks põlema läbi diood, mis on ühendatud plaadil kohe peale pluss ja miinus terminali nende vahele. See põleb läbi ja põletab ka kaitsme läbi ja säästab (heal juhul) võimendi suuremast kahjust.

Suur tänu väga hea vihje eest :) , kahtlustasingi et sellel pluss ja miinus vahetuses käinud, arvuti toiteplokist uus diood sisse ja töötab autos kenasti. Keegi võiks nüüd öelda kus pagasnikust saab võimule remotet, auto 2005 aasta Volvo S80. Signaali võtsin otse ühest tagakõlarist võimu rcasse ja pidi veel võimust LEVELIT juurdegi keerama, et hea saaks :D polegi vist vaja High-Low converterit?


Sellise ühendus loogika peale pakun välja, et võta remote VASAKUST tagumisest parktulest...
Porr on porr, vahet pole, kuidas vaatad...

Autor:  gforcepowa [ 13.05.2012 01:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Parktulest ei hakka võim tööle ja porr jah on see asi, kui on originaal makk, aga milleks on vaja seda high-low converterit kui peab signaali tugevust võimust juurde keerama? Siiamaani toimib ilusti kõik, ainult vaja remote asi lahendada.

Autor:  Killer666 [ 13.05.2012 10:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Miks ta parktulest ei hakka?

Pigem on asi selles , et sa yhendad koguaeg midagi valesti.

V6imul klemm + vea jämeda juhtmega aku plussi , gnd yhenda kuhugi massi ja remotele pane lüliti vahele v6i yhenda parktulede alla , st . kui pargid põlevad , siis töötab ka v6imendi.

Autor:  gforcepowa [ 13.05.2012 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Auto võim akuga ühendades põletab oma kaitsme läbi.

Ei tea miks parktulest ei tööta, volvo foorumist lugesin et osad hakkavad tööle ja osad mitte.
Ühendan koguaeg midagi valesti, no kuidas arvad. Aku pagassis, mis seal valesti saab ühendada?
Võimu voolujuhtmed korralikud mingi 20mm2.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/