Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 23:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 09:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Kui ma õieti mäletan siis peaks madispoiss ühes kindlustusseltsis tegev olema, niiet mees teab mis mees räägib.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 10:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
Vilkuva rohelisega ei tohi foorialt läbi sõita! Olen selle eest trahvi saanud. Tõin ka selgituseks selle, et tagant tuli hooga auto ja pidurdades oleksin avarii põhjustanud(tagumine auto tuli ka foorialt läbi aga trahvi talle ei tehtud).
St. igaljuhul jäi bmw juht avariis süüdlaseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 11:50 

Liitunud: 06.09.2007 21:39
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
qpi kirjutas:
Vilkuva rohelisega ei tohi foorialt läbi sõita! Olen selle eest trahvi saanud. Tõin ka selgituseks selle, et tagant tuli hooga auto ja pidurdades oleksin avarii põhjustanud(tagumine auto tuli ka foorialt läbi aga trahvi talle ei tehtud).
St. igaljuhul jäi bmw juht avariis süüdlaseks.


+1 ka mina olen vilkuva rohelise eest trahvi saanud kusjuures ees sõitis politsei sharan hakkas pidurdama juba enne vilkumist. reastasin ümber sõitsin foori alt vilkuva rohelisega läbi ja disko taga trahvi 600.-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 12:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
madispoiss kirjutas:
roland525 kirjutas:
Mingit 50:50 varianti ei ole.


Õnnetuse asjaolud vaatab üle kindlustusseltsi kahjukäsitlus ja vastavalt nendele teeb omapoolse otsuse. Esialgse õnnetuse skeemi ja seletuskirjade põhjal võib kahjukäsitlus teha ka vastupidise otsuse süüdlase osas. Kui aga jääb süü mõlemale poolele, siis on tegemist nn segasüüga ja kummalegi poolele hüvitatakse 50% kahjust ning sellisel juhul tõuseb mõlema juhi riskikoefitsient.

Milleks vaielda??


jah, nõus! Ei mõelnudki üldse vaielda. Kahe osapoole süü on hoopis teine asi.

Aga loe uuesti minu eelmise postituse viimast lauset, siis saad aru, mida mõtlesin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 12:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2006 12:48
Postitusi: 432
Te olete kõik nii targad siin koos, ja paberipeal on sulaselges mehe enda kirjas tema enda kirjaga kirjutatud isikukood, juhiloa number, allkiri ja olukorra kirjeldus mees BMWga oli sellesuhtes väga aus, ei tormand kohe enda autot uudistama, vaid tuttavat ikka aitama ja pärima kas ta on ikka korras.Varjata polnud temal midagi, ja ta tunnistas ise, et tuli OLI punane kui tema hakkas ületama, ei lükkanud keegi vilkuva rohelisega blokki, punane auto SEISIS.
Nii, et tõmmake oma jutuga ausalt per*e, ei ole vaja spekuleerida.
Midagi rääkimata kordagi ei jäänud ja asjad vajasid lihtsalt selgitust,

Aga asjale saime lahenduse, auto läks remonti ja varsti vurab jälle tänavatel.
Siit foorumist mõnedele tänud, eks inimene saab ise aru kui ajab asjalikku juttu, seega tundtakse ennast ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 12:40 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
kiQ_o kirjutas:
Aga asjale saime lahenduse, auto läks remonti ja varsti vurab jälle tänavatel.
Siit foorumist mõnedele tänud, eks inimene saab ise aru kui ajab asjalikku juttu, seega tundtakse ennast ära.


Tore kuulda. Edu edaspidiseks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 20:14 

Liitunud: 03.03.2006 17:25
Postitusi: 318
tafaka kirjutas:
qpi kirjutas:
Vilkuva rohelisega ei tohi foorialt läbi sõita! Olen selle eest trahvi saanud. Tõin ka selgituseks selle, et tagant tuli hooga auto ja pidurdades oleksin avarii põhjustanud(tagumine auto tuli ka foorialt läbi aga trahvi talle ei tehtud).
St. igaljuhul jäi bmw juht avariis süüdlaseks.


+1 ka mina olen vilkuva rohelise eest trahvi saanud kusjuures ees sõitis politsei sharan hakkas pidurdama juba enne vilkumist. reastasin ümber sõitsin foori alt vilkuva rohelisega läbi ja disko taga trahvi 600.-

Mis ajast on selline seadus vastu võetud, et rohelise vilkuva tulega ei tohi ristmiku ületada? Teil mõlemal on lihtsalt nahk üle kõrvade tömmatud.
Siin on ka väike väljavõte liikluseeskirjast:

Tuled tähendavad järgmist:
roheline lubab liikuda;
roheline vilkuv lubab liikuda, kuid teatab peatsest kollase tule süttimisest;
kollane keelab liikuda; peatumiseks ettenähtud kohast tohib edasi sõita vaid juhul, kui seal peatumine on ilma liiklust ohustamata võimatu; kui tuli süttib hetkel, mil juht on ristmikul või ülekäigurajal, tuleb liikumist jätkata;
punane keelab liikuda;
punane ja kollane korraga keelavad liikuda ja teatavad peatsest rohelise tule süttimisest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 20:42 

Liitunud: 10.01.2008 18:32
Postitusi: 301
Asukoht: Tallinn
[quote="madispoiss"][Kui aga jääb süü mõlemale poolele, siis on tegemist nn segasüüga ja kummalegi poolele hüvitatakse 50% kahjust ning sellisel juhul tõuseb mõlema juhi riskikoefitsient.quote]

Kas mitte sellisel juhul ei ole tegemist kahepoolse süüga ja mõlemad remondivad ise oma sõidukeid?
p.s: Ei vaidle, lihtsalt huvi pärast küsin. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 04.09.2009 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2007 14:19
Postitusi: 805
Asukoht: Tallinn
mul kunagi oli selline asi, et parklas tagurdasin ühele otsa, aga see auto tagurdas ka samal ajal. Kumbki süüd ei tunnistanud ja nii tuligi 20 päeva mendist kiri, et väärteo asi lõpetatud süüdlase mitte selgekstegemise pärast. ja riskigrupp ka ei ole peale seda tõusnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 12:04 

Liitunud: 10.03.2004 15:17
Postitusi: 24
Kui auto on liisingus ja on avarii kus mina kannataja ja auto läheb maha kandmisele. Siis kellele kindlustusselts raha kannab. Kas minu kontole või liisingule? Vaadates praegust autode hinda, siis arvatavasti paljudel on jääk kõrgem kui keskmine turuhind.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Homer5 kirjutas:
Kui auto on liisingus ja on avarii kus mina kannataja ja auto läheb maha kandmisele. Siis kellele kindlustusselts raha kannab. Kas minu kontole või liisingule? Vaadates praegust autode hinda, siis arvatavasti paljudel on jääk kõrgem kui keskmine turuhind.


Raha läheb auto omanikule ehk liisingule.
Kui jääk kõrgem kui turuhind, siis maksad vahe ise kinni.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 16:16 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
mesak kirjutas:
madispoiss kirjutas:
[Kui aga jääb süü mõlemale poolele, siis on tegemist nn segasüüga ja kummalegi poolele hüvitatakse 50% kahjust ning sellisel juhul tõuseb mõlema juhi riskikoefitsient.quote]

Kas mitte sellisel juhul ei ole tegemist kahepoolse süüga ja mõlemad remondivad ise oma sõidukeid?
p.s: Ei vaidle, lihtsalt huvi pärast küsin. :)


Kui isik on liikluskahju tekitamise eest osaliselt vastutav, hüvitatakse temale tekitatud liikluskahju proportsionaalselt teiste liikluskahju tekitamise eest vastutavate isikute vastutusega.
Ja see kuidas selts hüvitab teavad ainult nemad. Ei ole harvad juhused, kus osa kahjust hüvitatakse Liikluskindlustuse ja osa Kaskokindlustuse alt- see kõik selgub kahjukäsitluse käigus kui kõik asjaolud on selged ja mismoodi seltsid omavahel suhtlevad ja kokku lepivad jne jne:)


Viimati muutis madispoiss, 05.09.2009 16:21, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 16:17 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
DeLaBig kirjutas:
Homer5 kirjutas:
Kui auto on liisingus ja on avarii kus mina kannataja ja auto läheb maha kandmisele. Siis kellele kindlustusselts raha kannab. Kas minu kontole või liisingule? Vaadates praegust autode hinda, siis arvatavasti paljudel on jääk kõrgem kui keskmine turuhind.


Raha läheb auto omanikule ehk liisingule.
Kui jääk kõrgem kui turuhind, siis maksad vahe ise kinni.


Ja mis ületab liisingujääki kantakse kliendi kontole tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 16:27 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
jonathan kirjutas:
mul kunagi oli selline asi, et parklas tagurdasin ühele otsa, aga see auto tagurdas ka samal ajal. Kumbki süüd ei tunnistanud ja nii tuligi 20 päeva mendist kiri, et väärteo asi lõpetatud süüdlase mitte selgekstegemise pärast. ja riskigrupp ka ei ole peale seda tõusnud.


Kas autod said kannatada? Mille alusel kahju hüvitati? Kui Kasko alt siis riskigrupp ei tõuse. Riskigrupp suureneb ainult sel juhul kui on liiklusõnnetus jne. Kaskojuhtumid ei kajastu mitte kuskil. Pane kasvõi 3 korda järjest puusse. Maksad omavastutuse ja tehakse korda. Ainuke mis võib juhtuda on see, et kui liiga palju lakse on siis selts võib keelduda sinuga suhtlemast edaspidi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Avarii järgne situatsioon
PostitusPostitatud: 05.09.2009 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2007 14:19
Postitusi: 805
Asukoht: Tallinn
madispoiss kirjutas:
jonathan kirjutas:
mul kunagi oli selline asi, et parklas tagurdasin ühele otsa, aga see auto tagurdas ka samal ajal. Kumbki süüd ei tunnistanud ja nii tuligi 20 päeva mendist kiri, et väärteo asi lõpetatud süüdlase mitte selgekstegemise pärast. ja riskigrupp ka ei ole peale seda tõusnud.


Kas autod said kannatada? Mille alusel kahju hüvitati? Kui Kasko alt siis riskigrupp ei tõuse. Riskigrupp suureneb ainult sel juhul kui on liiklusõnnetus jne. Kaskojuhtumid ei kajastu mitte kuskil. Pane kasvõi 3 korda järjest puusse. Maksad omavastutuse ja tehakse korda. Ainuke mis võib juhtuda on see, et kui liiga palju lakse on siis selts võib keelduda sinuga suhtlemast edaspidi :)

minul polnud viga midagi ... konksuga sõitsin teise auto reg nr natuke kõveraks ja tal oli mõni kriim stange peal. pakkusin talle, et telligu uus nr ja plekin selle kinni. Aga tema jooksis esindusse ja küsis hinnapakkumist stange värvimiseks ja tahtis, et ma selle ka kinni plekiks. Saatsin pikalt ja siis jooksis menti avaldust tegema. Lõpuks kutsuti mind ka sinna kirjutama. Oma süüd ma ei tunnistanud ja nii see lahendus tuligi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7