Edastan sellise teate :
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tere austatud Estbay OÜ klient,
pöördun Teie poole Estbay OÜ esindajana.
Esiteks soovin Teie ees väga vabandada kõikide kannatuste eest, mida on Teile Estbay OÜ olukord põhjustanud.
Soovin kohe ka ära mainida, et ükski probleem ei ole tekkinud pahast tahtest või halbadest kavatsustest. Kõik lubadused, mis Teile olid antud, olid tehtud siirast soovist Teie tellimus võimalikult edukalt lõpetada.
Mingil hetkel aga hakkasid reklaami- ja transpordikulude valearvestused tõsiselt firma olukorda mõjutama ja kui kerkis esile ka Saksamaa lao kolimine siis lõi see juba niigi haprale seisule tugeva löögi, mistõttu on asjad lõpuks nii kaugel, et firmal ei ole vahendeid, et klientide ees oma kohustusi täita.
Kuna ärimudelis on potentsiaal, siis soovis selle ärimudeli kasutamist jätkata uus firma.
Ebay Eesti OÜ omandas Estbay OÜ kliendiandmed ja veebilehe ning jätkab sarnase teenuse pakkumist.
Jõudsime omavahel kokkuleppele, et veenda nii Teid, kui ka tulevasi kliente kõikide osapoolte heas tahtes, siis annab Ebay Eesti OÜ endast parima, et kõik Estbay OÜ kliendid, kellel on kaup saamata ja raha selle eest tasutud, saavad soovitud kauba või sellise võimaluse puudumisel täielikult hüvitatud.
Ebay Eesti tegeleb Teie ja kõikide teiste sarnases seisus olevate inimeste probleemide lahendamisega jooksvalt ja võtab Teiega kohe ühendust, kui alustab Teie endise tellimusega tegelemist.
Kindlasti tekib Teil tekib küsimusi, selleks on loodud
estbay.ebayeesti@gmail.comIlusat sügist ja siirad vabandused kõigi ees,
Helar Hein,
Estbay OÜ juhatus