Selline poroloon võib ju vabalt olla. Peasi ,et spets õliga ikka kokku tehtud

Aga sellise sisselaskega...kaotad ühe eelise. Tsiklil kasutatakse Ram-Air eelist. Ehk siis tsikli ninas on õhuvõttu avad millest suurel kiirusel hakkab õhk ennast sisse pressima. Vaese mehe turbo

Vot ei tea kahjuks palju hayabusa velg või üldse suzuki veljed kaaluvad. Aga racing veljed ntx 1000ccm või 600ccm baigile kaaluvad esi ja taga velg kokku 4kg. Sa ära unusta ,et sinu pöörlev mass ei ole ainult veljed..vaid igasugused võllid tagasillas jne. Tsiklil aga see vastu läheb kett otse veljel kinnitatud hammasrattale.
Kui oled kunagi jawaga kokku puutunud siis peaksid teadma ,et kui tähtis on väljalase

Mis juhtus kui võtsid sumpsi ära või keevitasid ise Racing väljalaske resonaatoriga ?
Selle estfieldi kaal tõesti ei ole nii väga jõhker ....aga nuh. kahjuks ei oska ma tõesti kaasa rääkida ,et kuidas see mootor käitub kasvõi sinu auto täis massiga (kütus. sina ja sinu õllekõht ja muud vedelikud autos)
Aga kardan ,et see mootor ei kesta. Kõige rohkem oleks huvitav teada ,et mis juhtub kui sa lappad käigud alla ning lased siduri lahti, et kas siis mootor lendab laiali või mis saab ? Tsiklil lööb tagaratta blokki aga sul ju pidamist ja kaalu rohkem ning vaevalt lööb tagarattad blokki, vaid tekkib jõhker kiirendus mootorile
Hayabusa ette nähtud tava tingimustes õli vahetuse aega ei tea kahjuks. Pole juba mittu aastat tsiklitel õli vahetanud ette nähtud ajal. Ikka pärast igat võistlust uus õli sisse ja kui vaja võistluse ajal ka. Ntx siis kui küpsetan siduri ära ja panen uue siduri sisse.
wirx kirjutas:
thnx põhjaliku ülevaate eest...
egas oleks kohe jäänud mõne auto mootori manu, kuid kahju on alumiinium raami kergusel raisku lasta minna...kaaluvad ju isegi busa mootoritega välismaised isendid ligi 500kg...estfieldi 400kg vastu...
ma tegelikult pidasingi silmas väljalaske all summutit...pükste väänamine-keevitamine läheks kallimaks, kui kasutatud pükste otsimine
olgem ausad minu ainus põhjalikum kokkupuude tsiklitega on olnud siiani mu 61 esimese aasta jawa 350 putitamine...ja sedagi aastaid tagasi - egas ma neist eriti palju tea, peale selle, et on taparelvad
Sisselaskeks on muidu pakutud lihtsalt poroloon vms sisselaske ees...endale tundus, et mootorit vist sedasi kauaks ei jagu?
Samas tavaliselt on busa mootoritega kitautodel olnud analoogne peal
ja kui see kombineerida sellise õhuvõtuga võiks ju tulemus suht hea jääda
mootori jahutus tuleb eest ja arvatavasti tulevad ka jahutus ribid külgedele
Palju muidu busa velg koos rehviga kaalub

vormeli oma koos rehviga on 4kg kandis...samas on neid muidugi 2tk
Palju busa tavaline õlivahetus välp muidu olema peaks?