kaabakaz kirjutas:
uzzac kirjutas:
kui tahate väga boikotti korraldada siis õige sihtmärk oleks riik, kes on aktsiisi idiootselt kõrgele ajanud. kütusemüüjal ei jää muud üle kui hinda otsa keerata. hea on kui 50 senti liitrilt teenivad. selle raha eest vaja logistika orgunnida, kommu kulud katta, töölistele palgad välja kirjutada, tehnikat hooldada, lollide ärasõidetud püstoleid vahetada, uusi tankladi püsti ajada et inimesel ikka lähemal tankida oleks jne.
Ehe näide inimesest, kes usub igasugust pläusti, mis pähe aetakse.
Suuremad kliendid saavad kütust ca 2.- soodsamalt, see tähendab, et kütusefirma maksab selle jama järgi 1.50.- peale

tanklate teemas asi suht lihtsalt ära seletatud imo. jah eksisin et kasum on 50 senti. on siis 90 senti. vahet väga pole. pont jääb samaks ikka, sest riik on see, kes suure reha teeb inimeste rahakotis.
samas mis siin niisama ikka jahuda. las keegi uurib palju mingi kett teenib ühelt liitrilt. mina usun seda alla krooni juttu, täpseid numbreid pole kunagi täpselt teadnud ega tahtnud teada, kuid niipalju tean, et alla krooni see jääb. allikaid ei avalda.
f115 kirjutas:
Kütuse omahinnaks kujuneb tanklatel 6,7(sinu pakutud variant ise ei viitsi otsida)+6,615 aktsiis, see on siis 13,315 krooni käibemaksuta hind. 17,05 on hetkel tanklas postihind, millest käibemaks maha võttes on 14,208 krooni, see teeb ühe liitri marginaaliks 89 senti, mille eest peab tasuma inimeste palgad, turunduse, seadmete amortisatsiooni, transpordi ja muud kulud + peab jääma ka kasumiosa sinna juurde.
kui riik loobub kõrgest kütuseaktsiist, siis kahtlemata asendatakse see mõne muu maksuga. näiteks automaks. vahet väga pole minuarust kuidas minult see raha kätte saadakse. läbi kütuseaktsiisi saan vähemalt ise timmida palju kuus riiki toetan. tangin vähem, maksan vähem maksu.
no offence, aga...
