mkb kirjutas:
Part2 kirjutas:
Tegelikult mina pooldan seda ideed, ainult et siin võiks asi täpsem olla ja veidi ringi tehtud.
Vahtralehega juhile ja kindlasti ka noorele, ei tohiks anda autot, mille võimsus ületab 1 kg kohta 0,077kw. samuti ei tohiks antud masina litraaz ületada 2,0 liitrit.
Uuemate autode puhul ei ületagi, aga vanade puhul see oht on.
See lubaks noortel juhtidel osta endale näiteks BMW E34 520i 110kw, küll aga nad ei saaks endale osta enam BMW 525i-d, ega E39 523i-d, kuid E39 520i saaksid.
Muidugi politsei poolne selle kontrollimine läheb raskeks, sest kindlasti paljud noored hakkaks sõitma kellegi teise autoga siis.
Paljud jääks vahele, aga veel rohkemad pääseks, nagu kiiruseületajad, roolijoodikud ja muud erinevad rikkujad.
Muidugi arvata on, et siis hakkab arkis jama peale, et tahetakse väiksem võimsus kirja panna ja hakatakse salaja autodel mootoreid vahetama ning tuunima.
Seda kõike tehakse ka praegu, kuid siis see kindlasti hoogustuks.
E34 puhul ei saa tavaliselt peale vaadates (n.ö inimene tänavalt) ööd ega mütsi aru, kas seal on 2.0 või 2.5 vahel. Vaevalt politseionud mootorinumbritki vaadates vahet teevad. Nagunii on päris paljud 520-d tegelikult 525-d või midagi muudki.
Aga? kui mind volitatakse tavalise paberiga 750 rooli, siis lähen kinni?

Tegelt ma vaidlengi, kuna jah õnneks kahjuks ma just kuulun sinna vanuse gruppi. Lihtsalt räägin kuidas on asi minul ja minu tutvusringkonnas. Ma tean ka siukseid tüüpe, kes näiteks cruisi ajal , tulevad kohale sigalakku täis, siis cruisi ajal ropsitakse nii et auto uks lahti. Siis käed jalad ,akendest väljas. Kui neid ära saatma hakkasin, siis olid härga täis jms jms.