Tanel kirjutas:
Üldiselt on nii, et mida suurema küttekuluga masin (võtame näietks 90ndate autod), seda prostam ta üldiselt on - kui mitte hakata siin nüüd väga suurte kaaluvahedega autosid võrdlema. Aga nad just ongi sellepärast prostad, et tal pole seal mingit peenet teadust. Väiksema küttekuludega masinatel on juba mingid peenemad süsteemid peal. On kindlasti äärmusi. on autod mis võtavad palju kütust ja lagunevad palju. On autosid mis võtavad vähem kütust ja ei lagune aga mina olen aru saanud, et kehtib energia jäävus seadus. Energia ei teki ega kao, vaid kandub ühelt kehalt teisele ehk keskmiselt on ikkagi nii, et kes võidab remondis, paneb sama raha kütte alla, kes võidab küttega paneb selle remondi alla.
Siia alla klassifitiseeruvad vist ainult usa raud, mis on reeglina nii loll, et ei oska katki minna. Igast europillid, mis kytti õgivad, reeglina on ikka väga peened masinad (bemmid, audid, rääkimata muust saastast, mis on turbsiga ülesse pushitud. mingi 2.5 bens ei ole ju suur mootor)