Tegelikult pole su väide originaali kohta päris tõene,ses mõttes,et valmis masina puhul ei klapi originaaliga ainult aastaarv. Kogu asja mõte oli kaotada oem. ülima kütusejanuga M70/4HP pakett(linnakulu 25-35 l.sajale),lisaks veel need jäikade nookuripindadega/pehmete nukkvõllidega kaaned,mis tollel isendil olid juba väga lärmakaks muutunud jne.Tohtu hulk miinuseid,võrreldes M73/5HP paketiga,nagu minu masinal,mis on üks neist haruldustest,mida toodeti ainult 1218 eksemplari.Et ei tule selline aretis,a´la sapakale fordi mootor.
"Kleebi-liimi-rebi" tehnikat tuleb paraku alati kasutada,kui mingit taolist projekti arendad. Iisakut,kes pole elektri/elektroonikaga üleüldse sinasõber,hirmutas see meeletu juhtmete hunnik(natukene alla tuhande traadi,mil üks ots "õhus",tarvis omavahel kokku ühendada ilma,et tekiks ilmkärakat

).Mind paraku mitte ja kahepeale me selle puzzle ka kokku panime.
Ma senimaani ikka usun,et leiame ka AHK jaoks lahenduse,kui kusagilt korraliku skeemi leiaks.Huvitaks just see,kuidas ja läbi mille suhtleb see masinaga ja diagnostikaga.
Miljon lahendamata pisiasja ootavad veel ees,näiteks,kuidas teha vana kahe kütusepumbaga süsteem ühepumbaliseks,erinevad leegitorud,-paagi tuulutus.diferentsiaalõhu süsteem jne. jne.