Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 01.01.2012 00:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.07.2010 20:38
Postitusi: 687
Täiesti kohutav on sellisele asjale mõelda ainuke asi millega toyota on hakkama saanud on Lexus aga kõik muu toyota ja nende autot on lihtsalt jubedad mulle ei paku nad sõidurõõmu ega mingitki muud rõõmu ja nüüd veel see jänt. Krt küll kuhu BMW mõistus on kadunud :err


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 01.01.2012 01:30 

Liitunud: 24.06.2007 13:05
Postitusi: 164
BMW'l on mõistus täitsa olemas ju. See pole esimene kord kui erinevad autotootjad mootoreid vahetavad. Kindlasti tuleb see mõlemale tootjale odavam ja kasulikum. Ega siis Toyotale BMW märki külge ei kruvita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 01.01.2012 03:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
mario. kirjutas:
ei ole see BMW diisel kuskilt otsast hea, sama lugu ka selle D-4D'ga. Kuigi ise valiks pigem Toyeri.
BMW suur murelaps on vaakum - voolikud muutuvad kiirelt vahvliks, pihustid ei kannata meie halba kütust ning pole harvad juhud ka kõrgsurvepumba rikked, õnneks nende parandamine pole tuumateadus.
Ketid ei ole mõeldud kestma - 240 000km on BMW näinud ette keti ja selle majanduse vahetuse. Praeguste hindadega üle 1000€. :)
Ainuke hea asi,et X5 läks ilma eelsüüteta ka veel -15'ga käima iseseisvalt. R4 mootorid ei kesta neil miskipärast.
Samas ökod nad on isegi.
Vb üllatatavad meeldivalt.

Mind painab nüüd, kas BMW hakkab ka lehmasõnnikust salongi tegema? :D Priused on kõik enamik lehmasõnnikust kokku pandud ja päris hea minu meelest. 86% autost laguneb ära. BMW'l on seda metalli veidi rohkem.

g000, kui sa uudistega kursis oled, siis juba aastaid tagasi hõigati välja, kuidas BMW projekteerib esiveolist autot ja selle tootmiseks peakski minema nüüd kas 2013 või 2014. Ning kardaan on igal autol, erineval kujul lihtsalt.

Lisaks on esiveoline Mitsu mootoriga BMW juba ammu olemas - Brilliance.
Loe nüüd oma post läbi...jutt on uuema otsa autodest...viga pole autos sita kütte pärast vaid sita kütte enda pärast (loe: kütuseärikad)...240 000tkm on normaalne hooldusvälp, loe mujalt foorumitest kui tihedalt sa hammasrihma vahetama peaks teistel masinatel...bemmi puhul on määratud see vahetus kuskile sinna, tegelikult kestavad ketid-tallad ka edasi sealt...
Vahutad üle teemast mida ei jaga või hoomad poolikult...

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 17.01.2012 15:53 

Liitunud: 17.01.2012 14:31
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Ei teagi,kas hea või halb..aga väga omapärane kindlasti.

_________________
Ford Sierra GT 2.0 Doch 1992 oli. Nüüdsest Volvomees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 17.01.2012 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Kuigi uudis on vana siis humoorikas on lugeda siinsete BMW p.dede hala. Kurb ikka kui maailmavaade vaid meetri kaugusele oma buumerist ulatub... Naisel on tööautoks 2010a Corolla 1,4 diisliga, käivitus ka -27 kraadiga eelmine talv, standartvarustuses oleva lisasoojendusega läheb salong soojaks 5 minutiga ja linnas sõites on kulu 5l/100km. Pole mootori kohta miskit paha öelda... BMW know-how diislite alal aga muudab asja veel paremaks.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 17.01.2012 16:22 

Liitunud: 17.01.2012 13:35
Postitusi: 25
Ei tea ei kurdaks eriti Bmw mootorite üle.Endal oli 525D 120kw, 2002a lõpp toodetud.Eelsüüteküünlad olid läbi ja ketras ennast veel -25ga käima.Vaevaliselt küll,aga sai hakkama.Peale seda otsustasin küünlad ära vahetada ja polnud isegi -29ga mitte mingit probleemi. :think
Kusjuures......oli automaat ja keskmiseks kuluks ei saanud paagist-paagini mitte kunagi üle 7,4 ja ütleme nii,et jalg just väikse numbriga ei ole. :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 17.01.2012 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Ma igaksjuhuks täüsustan enne kui suuremaks kisaks lahti läheb, p.deks nimetan vaid neid BMW omanike, kelle maailmavaade oma autoga vaid piirdubki ega oska näha suuremat pilti antud know-how jagamise taga.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 01:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
McRicco kirjutas:
mario. kirjutas:
ei ole see BMW diisel kuskilt otsast hea, sama lugu ka selle D-4D'ga. Kuigi ise valiks pigem Toyeri.
BMW suur murelaps on vaakum - voolikud muutuvad kiirelt vahvliks, pihustid ei kannata meie halba kütust ning pole harvad juhud ka kõrgsurvepumba rikked, õnneks nende parandamine pole tuumateadus.
Ketid ei ole mõeldud kestma - 240 000km on BMW näinud ette keti ja selle majanduse vahetuse. Praeguste hindadega üle 1000€. :)
Ainuke hea asi,et X5 läks ilma eelsüüteta ka veel -15'ga käima iseseisvalt. R4 mootorid ei kesta neil miskipärast.
Samas ökod nad on isegi.
Vb üllatatavad meeldivalt.

Mind painab nüüd, kas BMW hakkab ka lehmasõnnikust salongi tegema? :D Priused on kõik enamik lehmasõnnikust kokku pandud ja päris hea minu meelest. 86% autost laguneb ära. BMW'l on seda metalli veidi rohkem.

g000, kui sa uudistega kursis oled, siis juba aastaid tagasi hõigati välja, kuidas BMW projekteerib esiveolist autot ja selle tootmiseks peakski minema nüüd kas 2013 või 2014. Ning kardaan on igal autol, erineval kujul lihtsalt.

Lisaks on esiveoline Mitsu mootoriga BMW juba ammu olemas - Brilliance.
Loe nüüd oma post läbi...jutt on uuema otsa autodest...viga pole autos sita kütte pärast vaid sita kütte enda pärast (loe: kütuseärikad)...240 000tkm on normaalne hooldusvälp, loe mujalt foorumitest kui tihedalt sa hammasrihma vahetama peaks teistel masinatel...bemmi puhul on määratud see vahetus kuskile sinna, tegelikult kestavad ketid-tallad ka edasi sealt...
Vahutad üle teemast mida ei jaga või hoomad poolikult...

Ma räägingi uuema otsa autodest. Lisaks ma ju räägingi kehvast küttest, mis ongi meie über-ärimeeste tekitatud, et lausa tehaseinimesed kohale pidid tulema. Viibisin ise seal juures.
Kuna olen mutrimati, siis mind hinnad ei koti, aga käisin letis küsimas, siis originaalosadega on ketivahetus 2200€ kliendile. Ma hooman palju rohkematki, kui ma pean igapäev neid neetud TDSi pihusteid lihvima ja mässama, et keegi kuskil eesti otsas saaks normaalselt töötavaid pihusteid.. Mul lihtsalt ei ole usku BMW commonraili, seal on palju disainivigu, ja nüüd asendus CP1 ilmselt CP3'ga, mis omakorda lisab diislimehele töötasu, samas ehituselt lihtsam remontida.
M57 on tõesti mootor, mis ka -20 juures läks ilma eelsüüteta. Ja nii on ka õige, kõrgsurvepihustid ei vaja eelsoojendust, kuid kütus on miinuskraadidega paks ja ei pressi seda moosi sealt läbi.
Toyeri diislid meenuvad mulle eelkõige heade sõnadega Hiluxi ja Hiace ajast ja Usku, sinu masin on ka üks päris vastupidav relv.. Aga ma ei kujuta ette, palju need uued vastu peavad. BMW ammendab end kuskil 400 000km juures, siis on kindlasti vaja välja vahetada juba pihustijooks, ja commonraili pump ei pea ka nii kaua. Siinkohal saan mina aind käsi hõõruda. rääkimata veermikust, mis tundub, et pea kõikidel autotootjatel kipub peale 2008.a olema vahvlist..
Aga no,eks võtan oma sõnad osaliselt tagasi ja saame näha, mis saama hakkab. 86% Euroopas müüdavatest autodest kipub juba olema diiselmootoriga, võiks eeldada, et areng jätkub koguaeg paremuse poole, kuid ometi käiakse mitu sammu tagasi.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 03:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Kui sa tahad hirmsasti raha loopida siis ma ei leia et oleks vaja piiksuda teemas liialt...ketivahetus selles hinnas on ülimõtetu enivei, saab kvaliteetsete b-osadega asja tehtud kordi odavamalt ja enda kasutusaja on masin korras kindlasti ku imitte kauem...pole vaja tds-e karta vaid ei tohi kinnisilmi osta...lisaks on jupihinnad odavad ja mootoriehitus pole tuumateadus, saavad ka lihtsamad remondimehed hakkama.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
usku kirjutas:
krt, mina usun koostöösse ja heietan siinjuures mõtteid, et mitmed muudki tegelased (nt BMW või Alfa Romeo) võiksid voolida ilusaid ja perfektseid kaubikuid! :) Toyotsil on olnud väga hea ja mõnus Hiace, aga see on tänaseks lootusetult ajale jalgu jäänud nii moraalselt kui tehniliselt. See oleks ikka eriti mõnna, kui nüüd sellel alal koostööd tehtaks ja uus BMW Hiace tehtaks :) Xdrive ja 3 liitrise diisliga miljon kilomeetrit sõitev selline oleks ju niiiiii hea.


God no ! Las igaüks jääda oma liistude juurde, see veel puudus, et Bemm ja Alfa hakkaksid kaubikuid tegema, see oleks košmaar. Know- how'd võib jagada ja see on ainult teretulnud, ent loobuda oma nišist ja hakata tootma kaubikuid... see on küll kaheldav. Sama absurdne, kui Iveco hakkaks sportsedaane tootma.

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 19:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Ma julgen arvata, et kunagi vaadati samamoodi viltu kui lamborghini hakkas traktorite kõrval ka sportautosid tootma.

Minu küsimus on pigem, et miks ei ole seda veel tehtud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 19:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
Mina olen seevastu veendumusel, et igal sõidukitootjal olgu oma nišš, milles nad edukad on. See, mis kõlbab kõigeks, ei kõlba millekski. BMW, Alfa ja ka Audi kaotaksid oma olemuse, kui üritataks laiendada oma haaret turul ja hakataks tootma kaubikuid. Turul tekiks üleküllastatus, niigi ulatub nende kaubaautode valik kõrimulguni, aina vähemaks jääb aga neid autotootjaid, kes rõhuvad peamiselt esinduslikule disainile ning sportlikule imidžile (jätame siinkohal välja superautode tootjad Ferrari, Mazerati, Lambo, Porsche jt. brändid, mida keskmine inimene kunagi ei soeta endale). Igal autol võiks olla ikka mingisugune ainuomane identiteet ja imago.

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 19.01.2012 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Teine teema on see et kaubik on siiski töö tegemiseks, vaevalt tööline väga häppi oleks kui euro alus bussi ei mahu, aga samas on ta nii fäänsi. Mis kütte kulu? Vaata kui head häält mootor teeb kui üle 6000 lasta :rokib Kabiini mahub kaks inimest, aga need tablood 8)

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota+BMW ?
PostitusPostitatud: 08.02.2012 14:12 

Liitunud: 17.01.2012 14:31
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Giorgi kirjutas:
Mina olen seevastu veendumusel, et igal sõidukitootjal olgu oma nišš, milles nad edukad on. See, mis kõlbab kõigeks, ei kõlba millekski. BMW, Alfa ja ka Audi kaotaksid oma olemuse, kui üritataks laiendada oma haaret turul ja hakataks tootma kaubikuid. Turul tekiks üleküllastatus, niigi ulatub nende kaubaautode valik kõrimulguni, aina vähemaks jääb aga neid autotootjaid, kes rõhuvad peamiselt esinduslikule disainile ning sportlikule imidžile (jätame siinkohal välja superautode tootjad Ferrari, Mazerati, Lambo, Porsche jt. brändid, mida keskmine inimene kunagi ei soeta endale). Igal autol võiks olla ikka mingisugune ainuomane identiteet ja imago.

Täiesti nõus. BMW kaubik oleks ikka väga veider nähtus. :D

_________________
Ford Sierra GT 2.0 Doch 1992 oli. Nüüdsest Volvomees.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7