Mina kui töövõtja läheks sellisel puhul kohtusse välja. Nagu ka autoomanik nii ka remonditöökoda ei passi 24/7 kliendi autot peale, et jumala eest ära ei varastataks. Mis siis saab kui tuleb varas, töömees näeb, jookseb auto juurde ja saab vargalt kuuli ja surnud. Varas võtab ikka auto ja paneb vehkat. Kes siis mida vastutab ? Teine variant on see, et varas võib auto varastada või rüüstada öösel ka tööruumides sees. Falck jõuab kohale 5 minutiga, varas on juba kadunud ja kõik ? Klient süüdistab töökoda, töökoda Falcki, Falck Teedeviletuse sahameest, et tollel lumi lükkamata jäi ja sahamees ütleb "Sitta kah! - ütles kukk ja nokkis edasi"
Muidugi, töökoda on kohustatud kliendile tagastama auto sellises seisukorras kui klient selle töökojale üle andis KUID sinna alla ei lähe kolmandate osapoolte poolne vara rikkumine, hävitamine, rüüstamine vms. Kuskil peaks see ka kirjas olema tegelikult.
Ise ka kindlasti hüppaks kohe töökojale kõrri, et nemad on süüdi kuid kui auto varastakse 3 signa, käigukastiluku, 4 immo, bensupumba salalülitiga kodust majaeest siis ei saa ka ju ennast süüdistada. Polegi kedagi süüdistada. Juhtus lihtsalt nii ju.
(remonditöökoja suletud aeda satub kass, hüppab rõõmsalt just töökojast välja aetud auto soojale kapotile ja libiseb sealt sama targalt maha nii, et 3 küüne jäljed peal. Kapott vajab poleerimist või halvimal juhul värvimist kuid kes selle eest maksab ? usun, et ikka klient)
Sellisel juhul võiks ma auto viia remonti, korralisse hooldusesse. Öösel lähen ise, virutan slikid pastlad alt, löön esiklaasi kivitäkke kõrvale suure ämbliku ja hommikul lähen nõudma töökojalt tutikaid suvekaid ja uut klaasi

?