Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 278 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 03:20 

Liitunud: 16.05.2004 03:12
Postitusi: 52
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
Tanel kirjutas:
Tüüpiline tont sõidabki teises reas enda teekonna lõpuni ja siis hakkab esimesse ritta tagasi huiama ennast, et parempööret sooritada. Ma lihtsalt ei saa aru mida sellega saavutatakse peale teise rea kinnihoidmisega aga nii on. See ongi vaieldamatult põhiline asi mis mind marru ajab koos nende ristmikute lukku sõitjatega. See teise rea probleem on minuarust kinni inimese iseloomus ja hoiakus - muud loogilist seletust sellele justkui ei oleks, ilmselt on tegemist nende samad inimestega kes hakkavad tõmblema kui nendest mööda sõita.

No alles see oli ju, kui ison.ts teatas, et tema veereb ka rahulikult kanalis kõige vasakpoolses reas ja temal on savi mis taga toimub (peegleid selleks ei kasuta). Aga jah selliseid on kõvasti, kes peavad millegipärast just vasakus reas venima. Ja ei ole nii, et nad Neste juures tahavad vasakpööret teha (linnast välja), vaid pigem juba näiteks Mc Donaldsi juures järsku avastavad, et nüüd oleks vaja ruttu paremale saada. Samas enne on a la kanali algusest saati seal veninud. Alles sai kirjeldatud siin ühte case, kus umbes Laagna poe juures üks ML 320 CDI jalgu jäi paremasse ritta võtsin. Tulin püsikaga omas tempos ja oleks ilusti mööda jõudnud, aga kui juba kõrvale hakkasin saama oli vaja mersu mehel ka suruma hakata, kuni mul Lasnamäe Centrumi juures autod oma reas juba jalgu jääma hakkasid. Noh vajutasin siis ka, aga 6ndaga sellist kiirendust kohe ei olnud ja 5ndast jäi ka siis juba väheks.. Noh mis siis ikka võtsin uuesti talle sappa, aga samas Mc donaldsi ristis, ehk peale tõusu/mäge oli jälle julgus kiiresti sõita millegipärast otsas. Seekord käis juba kohe käik 3nda peale ja uuesti paremalt möödumiskatse. Siis oli muidugi ka mersumehel vaja vajutada, aga pidi seekord tunnistama, et on ka kiiremaid masinaid. Muidugi arvestades, et 4-s sai ka lõpuni lastud, siis kiirus oli ikka oluliselt kõrgem juba kui lubatud. Kuna foori all oli punane ja autosid ees sai võetud nn kiirendusrada, kuhu Mersu vend ka järgi ronis. Ka paigalstardis pidi oma kaotust tõdema. Peale tagasipööret ja Kärberisse keeramist vaatasin mina, et peale autoparklat "lõigates" läks üks kaubik käruga ja sinna pole mõtet minna, aga ringiga minnes Ussimäe teele keerates oli ka rivi ees. Mersu muidugi läks "lõikama". Kui mina ringiga tulin nägin kuidas ta nn majadevahelises kitsas tsoonis sellest kaubikust mööda surus, et jumala eest enne mind jõuda. Vana oli ikka jumala meeleheitel. Sul on uus uhke mersu ja pead tõdema, et mingi VW bora on kiirem :).


dellu, mul on ka ML 320 CDI, tahaksin näha seda borat, mis väidetavalt kiirem auto on.

_________________
BMW E3 3.0S, Ford Fairlane 5.0 V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 03:30 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
http://www.autoweek.nl/auto/19931/volkswagen-bora-28-v6-4motion-highline

Jah, vahi, Su mersu tõesti ei olegi kõige kiirem ja saab ikka päris kange luti sealt. Teine võimalus on ka kiibistatud 1.8T Bora, mis peaks umbes sama kiiresti edasi rebima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 03:55 

Liitunud: 16.05.2004 03:12
Postitusi: 52
Asukoht: Tallinn
Siim89 kirjutas:
http://www.autoweek.nl/auto/19931/volkswagen-bora-28-v6-4motion-highline

Jah, vahi, Su mersu tõesti ei olegi kõige kiirem ja saab ikka päris kange luti sealt. Teine võimalus on ka kiibistatud 1.8T Bora, mis peaks umbes sama kiiresti edasi rebima.


Ma ei ole väitnud, et mul kõige kiirem auto on. Tavaline ML, brabuse tehaseküpsisega ja 200kw 0-100km/h 8,1s. ametlikud andmed. Aga ei osanud arvata, et dellul 2,8 bora, mis on eestis vist haruldane isend ? Kange luti võid endale jätta siimpoiss.

_________________
BMW E3 3.0S, Ford Fairlane 5.0 V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 04:01 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
Ma ei ole samamoodi väitnud, et dellu-l just see 2.8 on. Sa ise küsisid näha Borat, mis su ML ära küpsetaks - siin ta on :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 04:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
ML on üldiselt naiste auto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 04:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
mkb kirjutas:
Aular kirjutas:
ML on üldiselt naiste auto.

Ise oled eit.

Järgmine MLi omanik , kes arvab , et tal on uipu kõva "maastiku" auto .
Pole sellel autol nägu ega tegu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 04:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
lähtun turu-uuringutest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 04:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2007 19:04
Postitusi: 436
Et kui maagiline 100kmh kiiremini kätte tuleb on tegu õige virtuaalse luttimismasinaga?
8 sek on mage nii või naa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 05:31 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
Pigem oli siin probleem selles, et ühel ML vennal ei andnud rahu, et 12 aastat vana VW "pann" võib tema mitmekümne tuhande eurosest libamaasturist kiiremini edasi astuda ja hakkas kohe tõmblema ja "paika panema". Peale seda aga hakkas järgmisel ML-mehel kihelema ja lõpuks jõudsimegi välja faktini, et valge e39 on naisteauto. Nüüd tulite Teie ja hakkate hoopis kaagutama, et 8 "sajani" on täitsa mõttetu. Minu arust igati okei tulemus tavalise igapäeva liikuri jaoks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 05:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Siim89 kirjutas:
Pigem oli siin probleem selles, et ühel ML vennal ei andnud rahu, et 12 aastat vana VW "pann" võib tema mitmekümne tuhande eurosest libamaasturist kiiremini edasi astuda ja hakkas kohe tõmblema ja "paika panema". Peale seda aga hakkas järgmisel ML-mehel kihelema ja lõpuks jõudsimegi välja faktini, et valge e39 on naisteauto. Nüüd tulite Teie ja hakkate hoopis kaagutama, et 8 "sajani" on täitsa mõttetu. Minu arust igati okei tulemus tavalise igapäeva liikuri jaoks.

Kasutaja mkb on alati selline olnud , et kui keegi ta ML " maasturit" maha teeb siis läheb vihast lõhki.
Kahju sellistest inimestest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 10:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.05.2009 19:09
Postitusi: 429
Asukoht: Sindi
AntiL kirjutas:
mkb kirjutas:
Millest järeldad et ML rohkem naistekas, kui valge e39?

sest valdavalt on e39 roolis noored kuumad kutid ja ML roolis blondid karusnahkasid kandvad küünestuudiost kojusõitvad musid.


Pluss ÜKS.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 11:10 

Liitunud: 29.09.2012 17:57
Postitusi: 115
Miinus ÜKS.

mkb on üldse suur toriseja. Aga ml-l pole häda midagi- vähemalt pole nii mainstream, kui e39.

_________________
Don´t take life too seriously- it might kill you eventually!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 11:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2012 18:04
Postitusi: 453
Minu jaoks on aga arusaamatu ja sellised olukorrad kahetsusväärsed, et miks üldse provotseerida neid nõrga närvikavaga inimesi? :?
Kui näha on, et talle ei mahu hinge, kui hästi su auto kiirendab, või et sul nii äge auto istmiku all on, siis nagu las olla... Näitasid korra, piisab. Point sai tõestatud.
Aga lihtsalt püsivalt jääda provotseerima ja siis hiljem tunda mõnu sellest, et "oh, kui lahe on selliseid koinida".
Ma ei tea - minu arust nagu täpselt samale tasemele langemine.

_________________
Mazda 3 MPS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
paramparaa kirjutas:
Miinus ÜKS.

mkb on üldse suur toriseja. Aga ml-l pole häda midagi- vähemalt pole nii mainstream, kui e39.

Mkb on jah terve maailma peale koguaeg pahane. Eks teeb nüüd netis tagasi seda , mis talle koolis tehti .
Ja e39 on tõesti mainstream ja jubedalt lagunev auto . Igakell ei valiks MLi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roadrage aka liiklusraev.
PostitusPostitatud: 22.12.2012 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Colt kirjutas:
dellu, mul on ka ML 320 CDI, tahaksin näha seda borat, mis väidetavalt kiirem auto on.

Vabandust, et ma jälle tüli majja tõin. Ei ole mul mingit 2.8t istumise all. Masuudipress on. Tegelikult teed sa suure tõenäosusega oma mõttemaailmas ühe suure vea, et oh mul on ju 3 liitrit, mingil Volkaril pole ju nii suurt. Palju rohkem aga maksab siin kaal, mis on teatavasti kiiruse surm. MLi tühimass on 2085, Boral 1270. See on pea kahekordne vahe. Mootor on mul dislade üks võimsamaid 96kw (kuigi olemas ka 110kw, aga Eestis suht vähelevinud), mis on jyrisoo abiga saanud +22kw, ehk teoorias 118kw. Ja kaal mängib tõesti suht palju, sest ma olen püsikaid paigaldades ka päris mitme 96kw Passatiga ka sõitnud ja need on kordades uimasemad, kui minu oma.

Tulles nüüd andmete juurde, siis ML peaks 100ni minema 8.6 sekundit, see on "paberil".
Minu autol on g-techiga möödetud 8.656 (400m 16.299) - paar suvalist katset nii et hunnik kaupa oli pagassis ja paak ka suht täis. SR Avalaksul sain 15.9 400m peale samas konfis velgedega ja ametlikel kiirendusvõistlustel (küll 15" velgede ja sisuta) ka 15.5 sek 400m. Seega võib arvata, et ideaaltingimustel võiks 7 sek lõpp ka sajani olla.

Selles mõttes oli väga lahe kiirendushooaeg, et mina sõitsin kohale alla 5 liitri 100le ja võistlusel ei läinud ka suht midagi. Teised oma ameeriklastega said maanteel üle 10/100-le ja Riias käigu peale oli ikka rahaline võit suht korralik juba seega. See aasta tuli lõpuks kaua oodatud EMV etapi võit ka ära (2-si kohti oli juba jalaga segada).

Mis ML ja naisteautosse puutub, siis ega midagi head pole selle kohta kuulnud ka. Vähemalt esimene põlvkond. Sõber siin vahepeal plaanis seda, aga tagasiside oli kehv, et laguneb kui kes teab mis asi. Kui ikka maastur, siis G, mitte ML. Lisaks kuulnud sama inimese käest lugu kus JETi veest välja tõmbamisega ML samuti hätta jäi ja lõpuks veel ML samuti välja tuli tõmmata.

8 sekundit on muidugi suures plaanis aeglane, aga linnapildis 90% autodest kiirem.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 278 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7