Tanel kirjutas:
Kui vastupidavus jutt nüüd füüsiliste kokkupuudeteni läks siis, siis sõber ajas mul enda 99 aasta E46 touringu 140ga (kõrvalistuja ütles, et see oli viimane kiirus sajandik enne pauku mida ta nägi) külgees mändidese ja see jäi minuarust olukorda arvestades päris terveks + kõrvalistuja ise kes põhipaugu sai oli mingi nädal haiglas põrutuste ja mingi müstilise auguga käes. Panin siia pilti ka kunagi. Selle vastas veel üks kodanik kes pani ka sarnase E46 pildid mis olevat ka saranse kiirusega failinud ja ka tema julges turvalisust kiita.
BMW E46 turvalisus on keskpärane, mitte midagi eriliselt head.
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_2001/98.aspxpalun vaata siin turvatesti videosid, siin on ka selline test nagu pole test.
See on siis selline test, et auto liigub külg ees ilma pidurdamata kiirusel 28 km/h posti, vaata kui palju läheb külg sisse E46-l , sellise testiga.
Nüüd mõtle ise, mis peaks 140-ga juhtuma? Ilmselgelt kiirus vähenes ja miski pehmendas matsu, sest täislaks 140-ga oleks see bemm täiesti pooleks, ribadeks ja mida iganes veel ja kõik seal sees surnud.
Vaata see turvatest ära, saad ise ka aru, kui lolli juttu sa ajad.
Kuid see on tõsi, et uuemad autod on üldjuhul turvalisemad, kui vanad, aga kui tahad tõelist turvalisust osta uus vw passat B6 2005a ja peale.
Toon välja ka 5 seeria BMW E39 külg ees posti teist, kiirusel 28 km/h, vaadake ja ehmatage.
http://www.youtube.com/watch?v=MidzfPBaMJQTegelikku avarii kiirust ei tea te kunagi, sest spidomeeter ei näita seda eriti korralikult, sest ta lihtsalt ei jõua reageerida või liigub auto külg ees, samuti ei suuda sa seda vaadata nii täpselt avarii hetkel ja kogu aeg.
Loeb just see matsu hetk, matse on tihti ka mitu, mis on tihti kasulik, sest kiirus jaotub siis sujuvamalt ära ja salong ei löhe lössi väga, et inimesi vigastada, kui matsud jaotuvad ära väikesteks.