Hiljuti sai osaletud uue Liiklusseaduse teemalisel koolitusel, niimoodi irvitada pole varem ühelgi koolitusel saanud

, soovitan kõigile. Parimad killud on:
* möödasõit, kui nt 1 auto sõidab 75km/h ja teine 90km/h, siis seaduse järgi on möödasõidumaa pikkus ca 850 meetrit ehk siis eestis on tõsiseid raskusi sobiva teelõigu leidmisega, et üldse möödasõitu saaks sooritada. Kui aga kiirused oleks 85km/h ja 90km/h, siis sellist teelõiku tavalisel 2-rajalisel teel on pea võimatu leida;
* rattaga kõnniteel sõites on jalakäijast sisuliselt võimatu mööduda, sest jalakäija kõrval tuleb liikuda jalakäija kiirusega, edasi mõelge ise. Ainus seaduslik võimalus seda teha on paluda jalakäijal seisma jääda (tegelikult siis ka ei tohiks mööduda) või siis paluda tal hakata vastassuunas liikuma.
Melter kirjutas:
See rataste suunamine autoteedele värk on küll bs.
Sellega on tegelikult lugu nii, et kes tahtsid (trennimehed nt), sõitsid nagunii koguaeg autoteel, sest suuremate kiiruste korral (30-40km/h) pole mõeldav kõnniteel rattaga sõitmine, kuna keegi saaks raudselt viga. Nüüd lihtsalt seadustati rattaga sõitmine ka autoteel, mis viib seaduse selles osas reaalse eluga kooskõlla.
jOnts kirjutas:
kas tõesti peab jalgrattaga sõites nüüd kiiver kohustuslikus korras, mitte soovituslikult peas olema ?
Sõltumata seadusest soovitan kiivrit igal juhul kanda rattaga sõites, kui sa just vanaema või girlfriendiga koos 10km/h tunnis ei kulge ja kunagi kiiremini ei sõida. Mul õnnestus suvel ligi 30km/h kiiruse juures pea ees asfaldile maanduda ja ei taha mõeldagi variandile, et kiivrit peas poleks olnud.
Tõnu