Ökomehed võiks mõelda selle peale, et see, et te odavamalt saate ei tähenda võitu.
Küttest oleneb nii mõndagi veel. Mõtlemisaineks: Miks tõstis näiteks smartpost hindu? kes maksab toiduainete veokulud kinni?
Firmad on siiski olemas eesmärgiga teenida kasumit. Kõik kulud, mis on seotud kütte hinnaga jõuavad ringiga tarbijani.
Bussiga sõitmisest veel niipalju, et ühistransport ei kõlba siin banaanikas küll kuhugi.
Ma saan oma joobarist Accordiga ka odavamalt kas või kahekesi sõites... + veel arvestatav aja sääst. (Aeg on ka kena kopikas)
Isiklikult see ,50 EEK konkureerimine jätab külmaks. Niikaua olen kõrge aktsiisi vastu, kui sellest saadava raha eest sittagi ei tehta.
Krt teab mida nad selle rahaga teevad aga teid korda küll mitte. Enamik tee-ehitus rahadest on siiski pärit EU toetus fondidest (õnneks need teed on vähemalt sõidetavad). Muude ehitatud pasaladude kohta parem ei hakka midagi ütlema - lihtsalt sõnu ei jätkuks...
See, et riik võlavaba on, ei tähenda, et ta perse kukkunud poleks. Ansip röövis rahvalt viimased kopikad, et riiki päästa. Samas jumal teab, mis saanuks kui seda tehtud poleks. Oma lastele perse kukkunud elu ka jätta ei taha (Loe: võlgades riiki).
Võiks maksusüsteemi stabiliseerida, mitte, et stiilis: Tore, nüüd on majandus stabiiline aga, et tulu oleks veel kõrgem, jätame maksud samaks.

Tore muidugi, et lastele jääb rohkem ja täidetud reserv. Kuid kui pole riigis rahvast - pole ka järelkasvu.
Alustada võiks kas või: Km tagasi 18%, Tm alandusplaani jätkamine 21% - 18%le, aktsiisi langetamine 10-15% (see oleks veits alla krooni liitrilt).
Kõigest minupoolne lühike nägevus asjadest.