FreeFaller kirjutas:
hakkasin ka mõtlema, et peaks ära vahetama juba

aga öösel oli jälle suht nulli lähedane kliima, ei teagi nagu ei tahaks samas naelu kulutada aga kui peaks jälle külma tulema siis on ka suhteliselt nilbe suvekatega sõita

Ksujuures selle kiilaka oht on praegu juba selline 50/50. Näide. Praegu on öised kerged miinused selge taeva korral ehk kõrgrõhuala korral- see tähendab, et päeva ajal on ka taevas selge ja paistab päike mis kuivatab teed korralikult ära- ja kuiva asfaldi peale nüüd kevadeti seda musta jääd väga kergesti ei teki. Eile kui sa Tartusse sõita hommikul kell 7 paiku, siis terve tee, kuni kella 8.30 näitas auto termomeeter -1 kraadi(ja oli ka, kuna hommikul olid auto aknad jääs)- sai päris mitmes kohas proovitud äkkpidurdust ja mitte kusagil ei olnud musta jääd. Kui ikka asfalt on kuiv, siis reaalselt selle õhuniisku juures mis kevadeti sooja päikese käes on ei ole võimalik sellist musta jääd tekkida nagu seda tekib detsembris või jaanuaris
PS! Eesti on küll väike, kuid kliimaerinevus Lääne-Eesti(Haapsalu, saared) ja Kagu-Eesti(Tartu, Võru) vahel on nii erinev. Suverehvi puhul soovitatakse temperatuuri +7, siis ühes Eesti otsas on see ammu saavutatud, kui teise pole selline püsiv temperastuur veel õieti jõudnudki. Samas aga just need öökülmad kimbutavad sisemaa rahvast, kuna meri ei lase öösel temperatuuri väga alla minna, vaid hoiab seda ja nii tekibki öökülm mitte saartele vaid rohkem sisemaale
Aga eks see rehvivahetus on praegu igaühe oma risk- minu risk on see, et minul on hetkel 2 nädalat puhkust ja kohustuslikke öö/varahommiku sõite töö tõttu ei ole
