dellu kirjutas:
Eks see muidugi võib ka osaliselt õige olla, et kiputakse suht varakult asju vahetama. Töökaaslane käis autoga Forssis kontrollis ja soovitati piduriklotsid ära vahetada. Pärast teises kohas tehes aga seglus et klotsid täitsa head, isegi armatuuri märgutule andurini polnud kulunud.
Otsutan olukorda natuke kasutada ja pajatada ka Forssist.
Nimelt meie "uus" auto on seal enne meie omandisse saamist varemgi hoolduses ja remondis käinud ning seetõttu ei näinud probleemi seda jada ka jätkata. Ettevõte on üsna populaarne ja korraliku ajalooga, mistõttu ei tohiks probleeme nii väga tekkida.
Igatahes, peale auto ostu oli soov viia masin ülevaatusesse (ja õlivahetusse kuna aeg selleks oli juba käes), et veenduda selle korrasolekus. Aja kinnipanekul mainiti, et (ostueelset) ülevaatust ei jõua teha, saab teha ainult õlivahetuse. Polnud väga muret, peaasi, et seegi tehtud saab. Peale pikka ooteaega, tuli lõpuks see päev kus auto ka nende kätte viia.
Lubati tegevuseks ca. 1h ja siis tagasi helistada. Peale tundi tagasi ei helistatud. Helistasin ise ning sain teada, et nad siiski teevad ülevaatuse (oli see märgitud hinnapäringus). Selge, polnud häda aga oleksid võinud siiski teavitada. Andsid jällegi mingi ajavahemiku, millest kinni ei peetud ja kuna kaua see nagunii ei tohiks kesta, otsustasin ise kohale minna. Sinna jõudes selgus, et aega läheb veel kuna otsustasid veel põhjalikuma ülevaatuse teostada. Kõik tegelikult tore kuna seda ma ka alguses tahtsin kuid milleks selline jauramine, kohe siis öelda, et on võimalik kõik korraga ära teha või vähemalt teavitada.
Selge, sain veermiku kontrollilehe kätte ja selgus, et vaja vahetada üks šarniir ja karteritihend lekib. Hämmastus, et rohkem asju polnudki ja et mõlemad on kohe märgitud "vajab kohest vahetamist". Šarniir niiväga ei vaevanud kuid küsides tihendi kohta töökoja juhatajalt, ütleb et "nagu märgitud, vajab kohest vahetamist".
Natuke nadi olukord kus just sai õlivahetus tehtud ja siis selgub selline asi. Igatahes, ei hakanud kohe raha raiskama ning otsustasin õlitaset lihtsalt jälgima hakata. Nagu selgus, ei ole tegelikult muretsemiseks põhjust.
Järgmine kord saatsin hinnapäringu šarniiri ja kasti õli vahetuseks. Vastus tuli tagasi ja veel väga hinnaga. Põhjus peitus nende eksistuses, mis ka peale väikest segadust ka õige lahenduse sai. Siinkohal mainiks teenindajate ebapädevust klientide teenindamisel, eriti hr. Ahvenat. Peale 1 kuud kuni aja selleks sai, viisin auto jällegi sinna. Kuna ise olin see aeg tööl, ei saanud kõne vastuvõtta, helistati koju kus kurdeti, et teatud sillajupid on defektsed ja tuleb ka need vahetada. Summa küündis 3x suuremaks. Muidugi anti kodust jah-sõna, et tehke ära mida vaja teha. Koju jõudes olin selle olukorra üle natuke hämmeldunud ja otsustasin järgmine päev neile külla minna. Sain sealt ka uue veermikukontrolli lehe kus 1400km´ga on vaja järsku vahetada rattalaager, stabikad jms. Lekkiv karteritihend on järsku selle ajavahemiku ajal muutunud amortiseerunuks ja on tugeva lekkimise asemel õrnalt niiske. Leiti ka väga algusest peale olnud väsinud käsipiduri mehhanism ja tagumised pidurikettad. Järelpärimisele adekvaatset vastust anda ei osatud. Siinkohal mainin jällegi, et arusaadav on olukord kus vigane detail võib kulutada muidu korrasolnud detaili ja muudab ka selle "välja vahetamist" vajavaks kuid, et rattalaager nii kiiresti läbiläheb, tundub mulle väga kahtlane.
Saates juhatuseliikmele kirja, et kuidas sellist teenust saab üldse pakkuda kus selle kvaliteet kõigub niivõrd palju, ei osatud jällegi asjalikku vastust öelda. Üritati lihtsalt vastustusest kõrvale hiilida. Miks alguses öeldi, et vaja karteritihend koheselt vahetada, oli väga eetiliste põhjuste nagu keskkond ja selle heaolu pärast. Pole veel ühtegi vikerkaart auto all näinud. See selleks, loomulikult saan aru, et keskkonda vaja ka hoida kuid, mispärast siis hilisema kontrolli käigus enam keskkonnale ei mõeldud vaid lihtsalt mainiti kui olukorda millele on vaja tulevikus tähelepanu pöörata?
Ühesõnaga - mitte just meeldiv kogemus ning edaspidi seda ettevõtet ei soovita külastada (kui just suhtumist ja töökvaliteeti ei muudeta).
Lõpetuseks üks "pärl" juhatuseliikme kirjast, kus selgub, et nemad tuvastavad ainult rikkeid ja kui täpsemat vastust soovid, külasta mõnd pädevamat ettevõtet.
"Oleme arvamusel, et auto veermiku kontrollija valik ristikese
tegemisel kasti "amortiseerunud" või "vajab kohest vahetamist" pole
niivõrd oluline, kus see, et nimetatud riket on märgatud mõlemal
korral ning kliendi tähelepanu sellele juhitud."