dellu kirjutas:
Värvimiselt osalt tahtsin just sama lisada, et seal pole väga mingit kokkupuudet kunstioskusega, kui just ühe foorumlase stiilis autosid ei taha viljelema hakata, aga seal pole vast jälle väga midagi ülikooliharidusega peale hakata, sprayvärve oskab igaüks poest osta.
Tegelikult pigem peaksid sa endale ikka ise selgeks tegema, mis sind täpselt huvitab. Räägid, et sa diagnostikat ei taha, ega korralik diangostik pigem eeldabki väga head auto tundmist kogu ulatuses, veakoode suudab tänapäeval suht igaüks, kellel arvuti ja vastav kaabel olemas, lugeda, aga sinna juurde ka midagi rääkida või nende koodide sisust aru saada peab juba muud ka tundma. Samuti lause, et mootor ja kaabeldus. Tegelikult kipuvad need pigem jällegi eri suundadesse minema või vähemalt jällegi elektrik eeldaks ka mootori tundmist, et aru saada ja vigu otsida vajadusel. Samas jällegi kes mootoriremondiga jne tegeleb on pigem jällegi rohkem oma ala spets. Elektrik ja diagnostika on pigem selline üks suund autotöökodades, kus teadmine on teisele abiks. Ehk pole mõtet ju sukelduda autode vigadesse (elektrilistesse) aimamata kus see peitub. Tänapäeva auto võib vägagi palju osata juba ise ära rääkida, seega alustatakse ikka diagnostikast ja siis uuritakse mida ja kus lappida.
Su vastus minu küsimusele on hea, aga värvimisega ei taha tegeleda veel seepärast, et suht kahjulik tervisele ka ja minu jaoks tervis tähtis. Diagnostika all mõtlesin tegelt seda, et ei taha olla see vend, kes istub arvuti taga ja mõõdab välja et palju KW ja mida saaks paremini teha, et rohkem kätte saada ja kõike mis seotd arvuti tehnoloogiaga. Ütleme nii, et tahaks tulevikus osata nii, et võtan oma auto, vahetan mootori ja käigukasti ära ning kõik õigesti ja töötab, pluss mul väiksed keevitusoskused olemas (isa kaudu), samuti tahaks osata käsitleda klaaskiudu ja teha vorme ise. Nii et kui keegi saab aru, siis mõistab mind.
