allan1 kirjutas:
Tuttav toob paar autot aastas, sõidab natuke ja siis müüki. Alati võttis ARKis kohe oma nimele. Tõi hiljuti 2010 f11 bemmi ja uuriti 30 päeva. Nüüd sai sõidukile 6 kuulise võõrandamise keelu. Tahetakse veel eelmiste autode müügist tulumaksu ka saada. Läks vähe nihu see äri tal.
Mis tal siis nihu läks? Omaniku nõudmise peale võetakse arkis sama kiirelt see keelt maha ja 2 autot aastas osta / müüa pole kindlasti mingi alus, et teda äritsemises süüdistada ja mingeid makse nõuda. Muidugi, eks natukene oleneb, mis tal seal ostu-müügi lepingutes ka kirjas oli

2 inferno:
Ometigi tarbijana meeldiks jätta valik mulle endale, kas ma saan persest platsi pealt või ostan ilgelt kirve hinnaga täiesti mõttetu masina kuskilt müügisalongist, kust persestsaamise võimalus on täpselt sama 50:50. Ainukt pluss on see, et kui firma käest ostad, siis on ehk lootust pärast kohtus midagi nõuda, aga noh, see on pigem selline teoreetiline pool. Samuti on tänapäeval tohutult võimalusi auto seisukorda kontrollida ja alati jääb võimalus, et läheb midagi katki, aga heeeeiiii, osta uus auto salongist siis....maksad rohkem, aga on kindlustunne ka, iga yhe vaba valik ju
Sellise MTA käitumise puhul, mis siin üleval pool on kirjeldatud, riivab oluliselt rohkem õiglustunnet see, et suured maksupetturid irvitavad habemsse neile ja MTA ise ütleb avalikult meedias välja seisukoha et "noh olgem ausad, ega me ei loodagi sealt midagi saada" ja siis koinitakse mingeid yhe-kahe auto ärikaid, kes veits lisaraha teenivad muu töö kõrvalt. Ennem võiks ikka nende kodanikega tegeleda, kellelt saadav tulu ületab nende ametnike palgakulugi, kui sellise lollusega tegelema hakatakse. Aga noh, riigiametid pole kunagi efektiivsusega hiilanud paraku
