krss kirjutas:
Äkki keegi targem oskab seletada, mis point on treeningul ratast võimalikult kergeks ja kiireks ajada? Trenn ei seisne ju selles, kui pika maa läbi sõidad, vaid selles, kui palju ajaliselt tööd pead tegema? Võistlused on muidugi teine asi, aga igapäevaselt ratta kasutamise või trennitegemise mõte on ju ikkagi sport, mitte loetud minutid kusagile natuke kiiremini jõudmine? Ja lisaks, mida rohkem näed vaeva edasi jõudmiseks, seda aeglasemalt seda väiksema vahemaa läbid ja seda väiksem peaks olema ka risk liiklusõnnetusse sattuda.
Paljud teevad ju siiski trenni, et võistlustel käia ning seda enamasti sama rattaga.
Kes aga treenivad peki põletamise eesmärgil, siis on tähtis pulss. Kergema jooksu ja kiirema rattaga on võimalik läbida sama vaevaga suuremaid vahemaid - endal huvitavam ju ning saab kasutada ka transpordivahendina. Lisaks võib sita rattaga mõnel väga kergelt pulss üle 140 tõusta ning siis pole enam mingi peki põletamine aga 10km/h kah venida ei taha ju. Eks ta enda mugavuse asi ole. Mulle meeldiks küll pigem 10km/h kiiremini maanteerattaga sõita kui sama vaevaga maastikurattaga 10km/h aeglasemalt.
SpikeBMW kirjutas:
Üleüldiselt võiks kõik need "kiired trennimehed" linnadest tuld tõmmata. Minge maanteedele rassima. Mis trenn see ikka on kui iga paarisaja meetri tagant foori taga pead seisma jääma.
Selleks, et maanteel sõita peavad linnaelanikud siiski kuidagi maanteele jõudma ka. Ega nad seepärast autoga ratast linna serva vedama ei hakka. Ning teekond võib kulgeda ka linnast läbi.