mx7k kirjutas:
Kust auto soetasid ja kuidas vastu pidas?
Minult küsisid? Auto Frankfurt Maini kandist (siis sõitsin veel Duisburgi kanti, liiklesin seal ja lõpuks tagasi koju). Auto oli muidugi varem ära ostetud, oli vaja ainult ära korjata. Omanikud olid nii 50ndates pere, ehk otse omanikult. Tehnilise poole pealt ei saa midagi kurta. Kui vast esimestel kilomeetritel ära ei lagune, siis peab ka ilusti vastu. Kilomeeterid kogunes oma 3000 kanti, aga dislaga õnneks suht öko värk. Poola sai suht aurude peal jõutud, ehk siis täpselt välja arvutatud

.
Muidugi poolakad suutsid taaskord oma "loovusega" üllatada (iga kord avastad jälle midagi huvitavat). Ega kui piiripunkte enam pole, siis ei saa ju neid passi putkasid niisama seisma jätta. Sinna on ju vaja rahavahetus teha (drive in)

.
Ise 7 autot nüüd mõõda maad ära vedanud + paar tükki läbi Rostocki laevaga. Ühel Golf 3-l küll läks saksas jagaja (andis küll paar korda ennem märku, aga siis ei pööranud tähelepanu - paariks sekundiks suri välja, aga läks uuesti tööle), aga selle kohapealses esinduses kiirelt korda. Jama oli ainult sellest, et asi juhtus reede õhtul hilja, laupäeval tuvastati küll viga, aga jupi sai alles esmaspäevaks. Kuna olime teel tuttava juurde, siis tuli korjas meid ise peale. Nii et tagasisõiduga kiiret polnud ja paar päeva sai tuttavaga liigeldud. Eks alati jääb mingi risk, aga kui mingi suurem viga, siis see peaks suure tõenäosusega ka prooviringiga välja tulema.
Rendiautoks sain uue Ford Focuse, see oli küll üks jube auto. Rool on nii tundlik, et pidevalt pead kiirteel rooliga suunda seadistama. Isegi vana Golfiga oli parem sõita. Võiks ikka kiirustundliku rooli peale mõelda, selline tunne oli, et kui rooliga väikse jõnksu teed, siis auto liigub kohe rea jagu

. Endale küll sellist autot ei tahaks. Eesti kiirustel äkki ei saa aru, aga nii 140-150 oli küll juba parajalt ebamugav, 185 sai muidugi ära meelitatud, aga see oli ka selle 1.6 piir. Sügisel sai 1.8 kompressor C klassiga sõidetud, sealt tuli ikka 215 ära. Aga ega sellist kiirust väga ei saavuta ka, siis peab pikalt ikka suht tühi olema, enamasti jääb kiirus ikka sinna 160-180 vahele, sest üle selle on pidevalt keegi jalus.