Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 11:39 

Liitunud: 23.12.2008 14:59
Postitusi: 1075
Asukoht: Tartu
Tehaseandmeid pole mõtet üldse vaadata , kuna auto on juba rohkem kui 10 aastat vana ning see mootor pole ikka sama mis kord tehasest välja tulnud oli:D

Ükski neist pole mingi säästu masin, kui juba võtta siis 530 v8 kuna kütusekulu 525´ga pole eriti palju kuid v8 on mõnusam 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 11:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 00:24
Postitusi: 711
Asukoht: Tallinn-Keila kiirliin
´93 540 V8 automaat 210kw

Stabiilne keskmine ostmisest saadik 13,6-13,7. Linn/maantee tuleb umbes pooleks. Ökonoomselt ma sõita ei oska. Mootor armastab pöördeid ja kast on sportreziimil. Kunagi sa katsetatud maanteel kulgemist ja nullimist - sellisel juhul tuli maanteekuluks 8,5.
Natuke aega tagasi omasin ühte '91 525 141kw manuaali. Selle kulu tuli samasse auku enamvähem.

_________________
Firebird '83, AZLK 412IE '72, WJ 4,7 '01, Q7 4,2TDI '07, Stella ja Bauhausi aiakäru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 12:31 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Auto võtab kütust vastavalt auto iseärasustele,omaniku oskustele,sooritustele,oludele jne jne.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:53
Postitusi: 367
Asukoht: Tallinn
535 m30 motoga sõitsin kompu järgi linnas 12.x, väga viisakas sõit, sujuv ja lubatu piires, väga ette mõeldud. Normaalne sõit siiski ca 15-17, vajutamised ka sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:14 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
530 V8 162kw maanteel 90kmh püsikaga 7.9-8.6, linnas 14 ja rohkem. Mõlemat siis rahulikult võttes.

Ütleks, et 525 141kw oleks parim valik.

Tehase järgi on tal mootorid ökonoomsuse järgi nii

518 83kw
525 141kw
525 125kw
520 110kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:25 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
endalgi plaanis e34 ja olen kuulnud, et 520 - 10L /100km linnas ning 525 (141kw) - 12L /100km linnas ei tea kui kindlad need arvud on aga diislist on ka olnud mõtteid aga kuna heas korras isendit suhteliselt raske leida ja kaaned neil isenditel suhtelised nõrgakesed siis jätan enda valikust need välja kuigi ahvatles nende kütusekulu võrreldes bensiini mootoritega probleemiks on minul nimelt see, et hektel on keskmine kütusekulu mul 12L kanti sajale ja sooviks sellest väiksemat kulu :P

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 00:24
Postitusi: 711
Asukoht: Tallinn-Keila kiirliin
Ega need diislid ka minuarust eriti ökod pole. Ise pole ühtegi pidanud aga tuttavate kulunubrid jäävad sinna 8-10 kanti ikkagi + pidev traktoristi tunne. Jah alati võiks otsida ideaalses korras mootoriga isendi ja sõita nagu pensionär, kuid millegipärast enamus nii ei tee.

_________________
Firebird '83, AZLK 412IE '72, WJ 4,7 '01, Q7 4,2TDI '07, Stella ja Bauhausi aiakäru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:46 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
:D diislikatega on selline lugu, et jah kütuse kulu ongi 8-10 sajale olenevalt vajutamis tasemest :D külmal talvel ei lähe käima kõva kuumust (kütmist) ei kannata plokikaas mis selle peale kõveraks läheb seega külm pole hea soe pole hea :) pole hea auto aga hetkel olen millegi pärast just seda 520-i ihaldanud omale kuna selle kütusekulu senimaani mulle tõestatult 10L/100km linnas ja seda on vähem kui minu keskmine :D ja kuigi ainult 2L vahet aga kuna suvel tuleb kõvasti rohkem kilomeetreid isegi kohati olen välja arvutnud, et kardetav kilometraas päevas kusagil 100km ringi siis 12 sajale kusagil 6300kr-i kanti kuus aga 10 sajale 5200kr-i kuus seega kusagil 1100.- krooni vahet mis juba on päris märgatav vahe :)

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2004 21:43
Postitusi: 709
Asukoht: kirdalu
e39 520i võtab minukäes kuskil 9-10l vahel. See sisaldab maanteed ja linna.
Kompu näitab 8.8 keskmist aga seda näitu ei saa muidugi tõepähe võtta.
Pööret saab koguaeg kenasti sest muidu see auto ei liigu. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 14:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
mario. kirjutas:
Kõige kergem valik on ilmselt 525 DOHC (M50). Kütusekulu keskmine on reegline 9-10L, kui korralikult sõita. Dünaamika on parem automaadil,


Kindlasti mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 16:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2005 00:24
Postitusi: 711
Asukoht: Tallinn-Keila kiirliin
krss'il on õigus. Minu igivana V8 buumer sõdab maanteel alla 2000 pöörde. Samas kui mingi 1.5L japsi puhul pole maanteesõidul 3500 pööret mingisugune müstika. Muideks sellel 2.5 E34 manuaalil olid maantepöörded kusagil 2500 kandis.

_________________
Firebird '83, AZLK 412IE '72, WJ 4,7 '01, Q7 4,2TDI '07, Stella ja Bauhausi aiakäru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 16:23 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
krss kirjutas:
Ei lähe küll päris täpselt teemasse, aga Soomes Subaru esindust pidav sõber on mitmed korrad toonud Hki sadamast UUSI Subaruid maanteed mööda sinna põhja oma firmasse. St sadade km viisi ühtlane maanteesõit, täpselt sama palju möödasõite, samad kiirused jne, autod seinast seina alates 1.6 kuni 3L bokserid. Kuna sealt saab taotleda raha tagasi tootjalt, peeti just kulu üle väga täpset arvestust. Kokkuvõttes nii Impreza kui Legacy puhul tulid kulud täpselt vastupidised tavaloogikale, st mida väiksem mootor, seda janusem auto ja mida võimsam/suuremakubatuurilisem, seda ökonoomsem. Kes tabab ära loogika?

Loogika peaks olema selles, et mida võimsam masin, seda alakoormatumana töötab mootor maanteerezhiimis ja reeglina on võimsamal mootoril ka aeglasem peaülekanne (100-ga sõites on võimsamal autol viimase käigu pöörded madalamad kui nõrgemal). Aga see kõik kehtib juhul, kui sõidad võimsamaga täpselt samuti, nagu sõidaksid ka nõrgemaga. Reaalses elus vajutad aga võimsamaga ikka rohkem gaasi ja teed liigutusi, milleks nõrgem mootor võimelinegi poleks, sealt ka see suurem kütusekulu. Usun, et seda Subaru näidet saab kanda üle päris paljudele autodele.


Kõik on ilus, aga see on ju kõik ka "suhteline".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 16:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
eks kõik ole jah tagasilla ülekandes kinni.

Roland, kas oled omanud automaati, et nii väidad? Manuaal miskipärast püsikaga kipub tõusudel kakkuma ja langudel üritab täiega pidurdada, samas kui automaat lihtsalt laseb turbiini lukust lahti ja jälle lukku. Automaadid on dünaamilisemad. Paraku ka püsikaga sõitmine paneb kohati ligi liitri juurde.
Mu arust sobiks 2.0 pigem E30 kapoti alla, seal ta õigustab end. Viiese peal jääb juba nõrgaks.
Isiklikult on kustumatu mulje jätnud E39 528. Nikasil mootor on vaid 142kW, kuid parem kütusekulu, kui kahepoolesel ja väänet on samuti rohkem. Perekonna inimesele sobivam.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 23.05.2010 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
1.8 küll ei saa maanteel teistest ökom olla, ma arvan, kuna tal on pöörded suhteliselt kõrgel 100ga sõites, siis mul tuleb mingi törts alla 8 kanti kulu ....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 530 525, 520, 518...kes on parim säästuäss.
PostitusPostitatud: 24.05.2010 00:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2008 00:30
Postitusi: 122
520 Vanos 110 Kw 95`Touring
Maanteel keskmine 7,5 ja linn 10-11


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7