Kui vaadata millest rahvas siin räägib siis on mul õnne olnud pidada mitte just rahvaautosid.... ( niisama talvel soolas ruunamiseks on igasugu 735, 525, volvosid ja muud p..ka olnud maa ja ilm.)
Eelistused.
nr 1 . Esimene 1982 Opel Monza 3,0 132kw 5 manual Getrag, aastal 2000 omale tehtud.
Väga mugav salong ja superväljanägemine sellel ajal kui keegi veel vanakeste ilusaks vuntsimisega ei tegelenud, olles noor ja aktiivne tutvuja, siis naisi sai sellega nigu magnetiga. Juppe ei küsinud üldse.... veermik ei lagunenudki ära. Küttekulu oli tollaste hindade juures talutav ja minekut oli peale kadeti omamist üleliiagi. Miljon kaunist mälestust.
Miinus on see et tollal polnud kogemusi ega materjale teha taastamine ka kestvaks, lõpuks läks ikka ussitama, müüsin ära kui oli rasked ajad elus, kahetsen



nr 2. 1991 Irmscher Senator B 4,0 200kw. LOOM!
Väga eriline mudel ja kõik lisad. Meeldiv oli see et mingeid veojõukontrolle ega muid lollusi polnud. Automaatkast lasi kogu väände ilma sidurdamata kohe lukuga tagasilda, sai väga palju tagarehve läbisõidetud, tihti külg ees. Lagunes õnneks väga vähe. Selline Sleeper millega sai igasugu bemmimehi ja muid rullereid kogu aeg üllatada ja streetrace oli selline igapäeva teema mulle. Foori alt kõrvalreast ei sõitnud keegi mööda kui ma seda tal teha ei lubanud. Alalhoidlikud preilid ei tulnud rohkem auto peale, riskialtimad ja kiirust nautivad preilid aga võttis märjaks küll. Remondikulud olid väga mõistlikud.
Miinus sama mis esimesel, raskel ajal pidin ära müüma, kuid sain väga hea hinna.



nr3. Citroen XM 1989, minu hetke igapäeva kasutuse auto.
Mugavus on ületamatu, istme kuju , sõidupehmus, kerge kere, hea ülekande ja väände suhtega 2,0 , küttekulu on väike. Kõik lisad ( ntx keskmine käetugi on lausa elektriline,hatchil on ka taga teine klaas sees et talvel külma sisse ei tuleks kui tagaluuki avada.) , eelmine lumine talv jäin kinni vaid ühekorra ja seda seal kus lumi oli omale juba üle põlve. Väga eripärane disain ja kujustus( mis ei peagi kõigile meeldima) Hüdropneumaatiline vedrustus sööb paljud tee ebatasasused nii ära et ei pane tähelegi. Juppe küsib vähe, hinnad mõistlikud siiamaani olnud. Väga ruumikas ka 5le inimesele. Õnneks on olemas samasuguse sisuga 2,1td ka veel, mis ootab korrastamist. Niiet lõbu kahekordistub .
Miinus: Ainult Kuradimakurat küll ta peab esiveoline ostukäru olema.... Fukk. Naistele see auto ei meeldi

va. enda omale, sest ta natuke jagab asja , hea seegi ;D




nr 4 . Chrysler Sebring Cabrio 1998 125kw
Väga mõnus liikur , pehme, vaikne, minu arvates kena disainiga ja reaalselt 4 inimest sõidutav kabrio ilma koledate turvakaarteta. Kuna sai hoolega tehtud siis sai ka kaunike ja igast blondiinidele see auto väga meeldis, eriti kui nad said lahtise katusega kõrval istuda ja linnapidi kruiisida( Noh elu tõi arusaama et nii saabki omale odavaid tutvusi auto peale, neid kes tegelikkuses on mõttetud pintslid) Värv ei olnud stock vaid omavalitud.
Miinus on kallimavõitu varuosad, kui siiani olen harjunud.



nr 5. Pole veel otsustanud, vb pole veel leidnud sellist mis vääriks äramärkimist. Eks ma parandan posti kui meelde tuleb.