Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 04:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 06.01.2012 11:48 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Kiirelt ülevaadates leidsin 650 naela eest terve auto aga sa vist oled isegi niikaugele jõudnud.

http://www.ebay.co.uk/itm/Breaking-BMW- ... _500wt_922

ja samas ka neilt võib küsida, ehk on midagi üle jäänud
http://www.ebay.de/itm/BMW-Motor-Benzin ... 1136wt_905


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 12.01.2012 12:16 

Liitunud: 04.09.2007 13:31
Postitusi: 1070
Asukoht: Tallinn,Vääna-Jõesuu
Tuleb veel vihjeid?
Eelnevatest on veidi juba kasu olnud :rokib

_________________
Mootorsõidukite remont ja hooldus. Uued ja kasutatud autod Euroopast. Garantii ja liising
5209320 http://www.audacer.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 23.01.2012 15:27 

Liitunud: 04.09.2007 13:31
Postitusi: 1070
Asukoht: Tallinn,Vääna-Jõesuu
Kuna asjalood on veidi muutunud siis ootaks vihjeid heas korras M70 mootori ja käigukasti osas :hail

_________________
Mootorsõidukite remont ja hooldus. Uued ja kasutatud autod Euroopast. Garantii ja liising
5209320 http://www.audacer.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 23.01.2012 19:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/bmw-8_klase/id-53739
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/bmw-8_klase/id-61813
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/bmw-8_klase/id-668933

Ehk abiks.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 31.01.2012 17:43 

Liitunud: 31.01.2012 16:00
Postitusi: 2
Teema kokkuvõtteks:
Projekti vedelema jäämise põhjus pole olnud ei raha-,ega ka eriline ajapuudus.Inimlik laiskus ja muud pisiasjad.Mugav oleks olnud "bolt-on" pistikuid ühendada.
Olemasoleval `93.a. E31`l oli olemas kogu kerepoolne el.süsteem.Hangitud sai `95.a. E38 kapotialune "traadipusa".Lõpptolemuseks pidi saama `96.a. E31 elektriskeem,nagu minu masinal. Kuna omavahel ei sobi ei juhtmevärvid,ega ka vahepistikud-terminaalid,siis tuleb süsteem üles ehitada,kasutades korraga kolme erinevat el.skeemi.Tuleb mitte närvi minna ja end töö käigus mitte täis juua.Siis on ka tulemust loota.

Suuremas osas me selle juhtmehunniku ka kokku saime :rokib . Natukene veel ABS/DSC`ga tegelemist ja peaks hea olema.Kokku 5-6 pikka tööpäeva ja 2 inimest.Ainus "hämar" teema on veel AHK.Sellele ei suuda leida kusagil el.skeemi,et teda kokku viia DSC`ga(mida tootjatehas ette pole näinud),aga eks midagi mõtleb välja.CAN võrk on ka üles laotud.Arvatavasti tuleb mõlema DME(mootorijuhtimine),EML(drosselklappide juhtimine),DSC(stabiilsuskontroll) ja AGS(kastiaju) softid kloonida minu masina sellistest,kuna kõik kerepoolseid moodulid ja funktsioonid erinevad totaalselt e31 versus e38.Samas kõik,mis CAN traatide otsas ripub on sarnane(raud identne).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 31.01.2012 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Ikkagi tuleb siis Iisaku poolt varem halvustatud "kleebi-rebi-isoleeri" kloontehnikaga liikur :D
Oleks võinud tehnika ikka originaaliks jätta, masin säilitaks paremini oma väärtust. Samas kui originaalsus ei koti, siis tehnika swap oleks võinud ikka N73B60 kone ja 6-käigulise tomati peale minna, et oleks asjal jumet 8)

AHK ilmselt jääb ära, kuna selle juhtelektroonika pole CAN siini peal suhtlema loodud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 01.02.2012 09:15 

Liitunud: 31.01.2012 16:00
Postitusi: 2
Tegelikult pole su väide originaali kohta päris tõene,ses mõttes,et valmis masina puhul ei klapi originaaliga ainult aastaarv. Kogu asja mõte oli kaotada oem. ülima kütusejanuga M70/4HP pakett(linnakulu 25-35 l.sajale),lisaks veel need jäikade nookuripindadega/pehmete nukkvõllidega kaaned,mis tollel isendil olid juba väga lärmakaks muutunud jne.Tohtu hulk miinuseid,võrreldes M73/5HP paketiga,nagu minu masinal,mis on üks neist haruldustest,mida toodeti ainult 1218 eksemplari.Et ei tule selline aretis,a´la sapakale fordi mootor.
"Kleebi-liimi-rebi" tehnikat tuleb paraku alati kasutada,kui mingit taolist projekti arendad. Iisakut,kes pole elektri/elektroonikaga üleüldse sinasõber,hirmutas see meeletu juhtmete hunnik(natukene alla tuhande traadi,mil üks ots "õhus",tarvis omavahel kokku ühendada ilma,et tekiks ilmkärakat :kill ).Mind paraku mitte ja kahepeale me selle puzzle ka kokku panime.
Ma senimaani ikka usun,et leiame ka AHK jaoks lahenduse,kui kusagilt korraliku skeemi leiaks.Huvitaks just see,kuidas ja läbi mille suhtleb see masinaga ja diagnostikaga.

Miljon lahendamata pisiasja ootavad veel ees,näiteks,kuidas teha vana kahe kütusepumbaga süsteem ühepumbaliseks,erinevad leegitorud,-paagi tuulutus.diferentsiaalõhu süsteem jne. jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 01.02.2012 20:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Mul on muide olemas E31 elektriskeem, kus on muuhulgas ka AHK elektriline ühendusplaan olemas 8) Mõni minut otsimist netis lihtsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 01.02.2012 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Miskipärast kahtlen, et sa midagi sellist leidsid, mida Iisakul või Trionicul ei ole...

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.seeria BMW(E31)
PostitusPostitatud: 01.02.2012 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
trionic kirjutas:
Ma senimaani ikka usun,et leiame ka AHK jaoks lahenduse,kui kusagilt korraliku skeemi leiaks.Huvitaks just see,kuidas ja läbi mille suhtleb see masinaga ja diagnostikaga.


AHK on läbi i-bus andmeside ühenduses keremooduliga(EKM). Läbi EKM-i käib ka diagnostika, kuna see on n.ö gateway'ks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7