Jep ja ma saan aru sellest, et firma poolselt on see paras häving. Samas üldine mulje paljudes kohtades on, et pakutakse samaväärset toodet vastu. Lihtsalt seda tehakse tihti ainult siis kui see firmale kasulik on, st odavam kui välja maksta hind. Seetõttu ma üldse nendega vaidlema hakkasingi. Lisaks veel see, et okei, garantiid nad teostavad isiklikult, samas kui nad oleks ketta tehasesse saatnud, oleks sealt 100% tulnud uus ja parem vastu. Isiklik kogemus nt videokaartide vallas, eriti kvaliteetsemate tootjate seas, kui on pakutud eluaegne garantii. (euroopa seaduste järgi tegelt sellist asja ei eksiteeri. Kui õigesti mäletan, siis max on vist 12a) Kui kaart saba annab ja sa selle otse tehasesse saadad, siis juhul kui sellist kaarti enam ei toodeta, saadetakse vastu hetke tootevaliku hierarhias samaväärne kaart, aga arvestades tehnoloogia uuenemist, siis see on isegi parem. Mina isegi seda ei lootnud, mu eesmärk oli lihtsalt saada 500GB ketas ja nad oleks ka seda võinud teha, olles selle ketta tehasesse saatnud. Tegelikult ma ei saa siiamaani aru, miks see variant neile ei sobinud. Ma saan tegelikult aru, et sellist asja ei praktiseerita enamasti, kuna see võtab kõvasti aega ja klient ei viitsi oma seadet oodata a la kuu aega. Mina aga pakkusin ise selle välja ja olin ka valmis ootama. Aga noh ju neil see sisseostuhind siis nii odav, et lihtsam oli üldse teise tootja kettale teha 50% soodukas.
-edit-
Lisaks võib veel näiteks tuua logitechi. Elion ja logitech küll ei ole võrreldavad, kuna üks on ainult edasimüüja ja teine tootja, aga logitechi puhul on tavaline see, et kui su seade läheb katki, siis vahetatakse see ringi tasuta, ilma postikuluta, pelgalt e-mailide põhjal. Eelnevalt muidugi kontrollitakse, et see seade sul olemas on, küsides seerianumbrit ja/või pilti. Näiteks ma ostsin kunagi, nüüdseks ilmselt juba ca 7a tagasi, omale MX1000 hiire, maksis korralikku raha tol ajal ja oli ka tippude tipp hiirte seas. Garantii oli sellel 3a ja umbes neljandal aastal hakkas hiir streikima ja kirjutasin logitechile. Sai igasugu lahendusi proovitud ja lõpuks jõudsid järeldusele, et mul on hiir vigane ja nad saadavad mulle uue, aga kuna MX1000 enam ei toodetud, siis saadeti MX Revolution, ehk siis juba uuem ja veel kallim hiir.
