Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 01:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 198 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 22.06.2010 22:51 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
-edit-

Ei viitsi vaielda. Ju ma siis olen rullnokk ja huligaan

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 00:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.05.2003 11:48
Postitusi: 789
Asukoht: Espoo
Q123 kirjutas:
Aga noo üks kord matsu paned möödasõidul ja kui siis veel midagi järgi jääb,äkki saad aru,et pidevatel joontel on oma kindel mõte kaa!! ;)
:D :D :D

sinu loogika järgi kui ma paneks mittepideva joone ajal kellestki mööda-matsu, millejaoks need üldse teele märgitud on, kui ma saan aru et need sittagi ei aita :?

_________________
1x 1.6 16v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 00:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Ragnar74 kirjutas:
-edit-

Ei viitsi vaielda. Ju ma siis olen rullnokk ja huligaan


Siis sa oled õiges foorumis vähemalt. :)

Piiramine on lollus , siis otsitakse uus pääsetee.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 01:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 15:36
Postitusi: 745
Asukoht: Eesti,Tallinn
sierra kirjutas:
Q123 kirjutas:
Aga noo üks kord matsu paned möödasõidul ja kui siis veel midagi järgi jääb,äkki saad aru,et pidevatel joontel on oma kindel mõte kaa!! ;)
:D :D :D

sinu loogika järgi kui ma paneks mittepideva joone ajal kellestki mööda-matsu, millejaoks need üldse teele märgitud on, kui ma saan aru et need sittagi ei aita :?

Jutt käib minu meelest ikka pidevast joonest ja siis matsu panekust.Mitte pideva joonega möödasõidu puhul avarii on juba juhi süü(erand raske autorike vms tollel hetkel) ,et valis ebasobiva aja möödasõiduks.

_________________
Haagiste, kaubikute, puhastustehnika ja autode lisavarustuse rent
Transport ja veoteenused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 01:25 

Liitunud: 28.03.2004 19:12
Postitusi: 230
Asukoht: Tartu / Elva
Vastuseks eelpool kõlama jäänud väidetele, siis mina sõidan nõrga mootoriga vahtralehega Opeliga ja ei julge küll öelda, et keegi nüüd väga liikluses ahistaks. Pigem on endal vahel häbi, kui satun kaasliiklejate poolt oodatust järsemaid kiirendusi-pöördeid-pidurdusi tegema. Samas see paneb mõtlema, et kui ma selle autoga liikluses korraks emotsiooni valla lasen, siis saab maksimaalselt korra ratta ringi või pöördel kerget rehvivilinat kuulda, aga 2-3korda võimsama autoga lõpeb kurvis parema jala sirgeks vajutamine halvemal juhul juhitavuse kaotamisega.

Nii et taas jõuab selleni, et idee poolest oleks see piirang hea, aga suhteliselt võimatu rakendada. Sest see on paratamatu, et noored kipuvad ikka enda võimeid üle hindama ja asjatuid riske võtma.

_________________
A4 Avant & Suzuki XF650


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 05:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2008 15:24
Postitusi: 491
Jah, ei tea mida ta veel 200 kW masinaga korda saadaks... või 250 kW. Ei ole see asi üldsegi nii hull kui arvatakse, enne proovi 250 kW masin ära kui hakkad siin oletama "ei tea mis juhtuks kui 160kW pilliga sõita saaks. Sõidetakse ju metsikumate kilovattidega ka ringi, ning ei ole nii, et igal pool on kabelimats. Mõistlik inimene ei võta tavaliikluses oma 200+ masinal veojõukontrolli maha ning nii võimastel liikuritel on reeglina korralik ja laiem rehv, mis mõõduka vajutamise korral ei hakka kohe ringi lappama... automaatkast ka veel abiks, ning ongi korralik cruiser olemas. Isegi talvel sõidavad ju mitmesajakilovatised pillid ringi.


Aga teemasse: mingit moodi on vaja tarkust pähe taguda noorukitele, kes ei suuda alfabeedis kaugemale kui "B" täht... Kuidas? Ei tea. Eks vast tuleb tugevdada järelvalvet, sest mingeid makse peale toppida (see muidugi riigiisadele meeldiks) on täielik bullshit, ning leitaks viisid, kuidas asjast hoiduda. Noort juhti muidugi ei peata väga miski, sest eelmised 18 aastat oma elust on ta pidanud kõrvalistmelt jälgima seda "ägedat" tegevust nagu autosõit, ning kibeletakse sinna rooli lausa poolvägisi. Ise oman juhiluba üle 6a ning ei kipu enam mõttetult riskima. Alguses oli enamus ajast +10-15 km/h seieril... nüüd mõnikord taban ennast isegi olukorrast kus kruiisin rahulikult lubatud suurima kiirusega või mõnes kohas isegi aeglasemalt (ei blokeeri liiklust)

_________________
kiletatud aken ja subvuffer on põhiline asi!
Tõelised profid räägivad rallifoorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 10:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
ck- kirjutas:
... Mõistlik inimene ei võta tavaliikluses oma 200+ masinal veojõukontrolli maha ning nii võimastel liikuritel on reeglina korralik ja laiem rehv, mis mõõduka vajutamise korral ei hakka kohe ringi lappama...

Ei panustaks sellele tänases masu ajas väga :). Just eelmine nädal imetlesin ühte suhteliselt uut S-klassi AMG mersut, millel olid ka väga kenad AMG valud all, aga tagarataste rehv oli nii slikk, et ei olnud võimalik kuskilt isegi mustrit aimata. Nägin seda autot kesklinnas, hiljem õhtul seisis juba lasnamäel kortermaja ees :). Võimalik tõesti, et oli kellegile eelmine õhtu showd teinud ja polnud uusi rehve alla jõudnud panna, aga kahtlen, seda enam kus see auto õhtul parkis :).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 14:39 

Liitunud: 16.10.2009 15:49
Postitusi: 20
C4V6 kirjutas:
indrek2 kirjutas:
Sesuhtes, minu arvatest on asi nii, et mida vähem jõudu on ,siis alati proovitakse kiirendada ja muid tsirkust proovida, aga kui võimsad ,siis mõned nt ei julge vajutada eriti. Kõik jällegi oleneb.
Kas pigistan oma hondaga, mis on 52 kw ja võtab lappama või :uhoh
Ei julge vajutada iga voori taga ,chrysleriga, millel on 160 kw. :D
Eks see asi ole nii.



oota mis siin on iroonia või mida :D ? 52kw ja lappama, 160kw ja ei julge vajutada ? :D

Ei ole mingit irooniat, aga sellel on asi, et väiksema jõuga tüübid tahavad viimast sellest autost,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 23.06.2010 14:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2008 15:24
Postitusi: 491
No iga masinaga saad ratta ringi lasta... ainukene erinevus on see, et see 52kw masina ratas teeb kuiva asfalti peal paar ringi ja siis on jõud otsas ning masin liigub otse edasi... 200+ kw pilli puhul on jutid lihtsalt pikemad, ning pidurit all hoides võid kohapeal ka mürada :D

_________________
kiletatud aken ja subvuffer on põhiline asi!
Tõelised profid räägivad rallifoorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 24.06.2010 20:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
võrreldes paari aasta taguste majandus näitajatega on osad ikka ise oma pillide v6imsust piiranud vastavalt rahakotile, kes teinud pangalaenud ja pilli kortsu s6itnud, kes lihtsalt s6itnud ja lopuks auto nii räim et pole raha remontida, kes vigaseks, kes juhilubadest priiiks, vast igalyhel oma mihklipäev.

nõustun yhe eelkõnelejaga kes väidab et enamik kellel on siiski kw si 150 ja 200 juures jäävad siiski ise endaks ja naudivad sõitu, teised kes olukorra tõsidust ei taba ja lihtsalt yritavad näidata auto võimeid tehes seda avalikus liikluses, neid trikke hakkavad piirama nii ehk naa politsei, v6i käib masin kuskile pihta kortsu.

omale piisas sellestki kui läksin pärnu maanteel radarisse 115ga kui lubatud oli 90, trahvi sain natuke alla tonni aga sellest piisas. oligi juba pikalt liiga rahulik olnud.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 24.06.2010 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Omad kogemused:
Esimene auto oli 11 a tagasi Opel Kadett caravan 1,2 läbisõidetud ca 18000km ja polnud kordagi ei trahve ega avariisid. Nii lahja pilliga oli maanteel 90 lagi ja ei üritanudki mingeid möödasõite teha. Tiksusin enamiku liiklejatega ühes taktis.

Mingi aja sees jõudsin ma 132kw Opel Monzani 3,0 ja manual kastiga, tagajärg esimese nädalaga aurustatud tagarehvid, 4 kuu möödudes lubadest ilma ja 1 a möödudes juba 2 avariid hingel....

Ma olen kõigile oma tuttavatele alati öelnud et kui ma oleksin 20aastaselt oma lemmiku Irmscher Senatori 4,0 200kw kätte saanud siis ma ilmselt poleks enam teie hulgas. 25 aastaselt oli auto käes ja seda ca 4a ja kui varasemaid kogemusi poleks olenud siis oleks kabel.
Samas sellises vanuses juba oli tsibake rohkem ajusid et pole vaja igapool seda 200kw mängu panna, samas ka see kihutamise vajadus oli leidnud omale arukama teostuse ja arusaamad. Kihutada saab aga peab aru saama kus ja kuidas.
Tallinna mnt Vaida pedaal vastu põrandat ja 250kmh adrenaaliini läks verre nagu niagaara kosk. Aga seda varahommikul siis kui liiklust veel pole.

Ega ilma asjata pole tsiklilubadel kw piiranguid. Sest ratta võimsused ja kogemused määravad kes saab organi doonoriks ja kes mitte. Paraku kogemused tulevad aastatega.

Kuldne lause on et : On olemas uljad ja vanad rallisõitjad aga pole olemas vanu ja uljaid rallisõitjaid.

tuletan meelde neid kahte noort kellele on vanemad kinkinud enne 18 a sünnipäeva 5 seeria bõmmi, selle võimsama ikke. Nüüd käivad vanemad sünni ja surma aastapäeva kalmu peal pidamas. Üks neist viis veel ka kolm oma sõpra kaasa. Oli selline nelja noore surnuga pauk aastaid tagasi tallinnas, bemm oli pooleks ja neli laipa taga. Natuke vara anti see liiga võimas auto kätte.

Mõelge enne natuke kui te siin kõik ennast Šumideks kuulutate. 16 on kõva praalida küll et ma olen tegija. Tegelt pole ühti.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 24.06.2010 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Aga sina ise otsid aga ma lähen võtta issi 745. keeran ikka ümber puu:D
mis sellest et see polnud minu oma :D kui ma sõidan 1.2 kadetiga ja üks hull mulle otsa sõidab saan mina surma , siis ei aita nagu midagi :D

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 24.06.2010 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
hallscorpio kirjutas:
Aga sina ise otsid aga ma lähen võtta issi 745. keeran ikka ümber puu:D
mis sellest et see polnud minu oma :D kui ma sõidan 1.2 kadetiga ja üks hull mulle otsa sõidab saan mina surma , siis ei aita nagu midagi :D

Mitte halligi ei saanud aru, kas saad enne kaineks kui klahve vajutama hakkad?

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 25.06.2010 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Nõustun ryblik1-ga, et kogemus on see, mis paneb asjad paika. Ka ise alustasin (tagantjärgi mõeldes õnneks) 1.0 mootoriga autoga (mõne võrra võimsam oleks ka siis muidugi võinud olla), ning vanemaks ja targemaks saades kogemusi kogudes läksid sõidetavad autod ka võimsamaks ja ka 500+ hj auto meie teedel ei kujutanud endast mingit probleemi.

Kui noored algajad juhid arvavad, et neid tahetakse riigi poolt ebaõiglaselt kiusata, siis visake pilk kasvõi autorendi firmadele. Kiiremaid autosi alla 25a vanuse ja 5aastase juhiloa omamist üldiselt ei anta, olen isegi kuulnud, et mõnel juhul on min vanus 30a.

Ma ei väidagi, et kõik juhiloa saajad on minimaalsete kogemustega, eks olegi neidki, kes juba isa või onu süles lapsest saati sõitu õppinud, kuid seaduse väljatöötaja eeldab siiski, et sõitma õpitakse autokoolis.

Ka oma lapsele kunagi ju annad kõigepealt kolmarattalise jalgratta, siis kaherattalise jne, mitte ei suru kohe pocketbike jalgevahele.

Endale tuleb sellega veel meelde, et kui kunagi Subaru WRX-i sõitsin, siis lugesin ühte testi, kus Margus Murakas seda autot testis ja jõudis järeldusele, et tavasõitjal läheb 2aastat enne kui suudab auto nii tühjks sõita, et võiks STI soetada. Aga julgen arvata, et paljude 18aastaste jaoks on WRX ikka liiga aeglane ja ikkagi tuleks STI omandada ja igaksjuhuks veel ka võimsamaks tuunida.

Aga mis siin ikka seletada, paratamatult arvab enamus 18aastasi (nagu ka mina kunagi), et nad on kõige kõige ...

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kas noorte juhtide autode võimsust peaks piirama?
PostitusPostitatud: 25.06.2010 21:29 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Asi taandub sellele et aju ja gaasipedaal koos töötaks. Vahet pole mis mootor vahel on!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 198 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7