Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 05:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 292 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 12:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 14:35
Postitusi: 1124
sander147 kirjutas:
Jah, kuid kaua see aega võttis?

Nüüd alles, kui riigikontroll näpu neile per*e suras, siis hakati parandama-nagu enne ei olnud auke???
............

tegelikult ka usud, et riigikontrolli pärast hakati löökauke tallinnas parnadama??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 12:24 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Eks kindlasti pani kisa teedeehitus firmad-firmad toimetama ,et ehk ennem oma firmasise strateegia mõned meelega tegematta või jamasti tehtud asjad korda teha ,sest raha võeti kuid lasti töödega üle tilli ja tehti vähem ning halvemalt kui saanuks ja pidanuks.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 15:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2006 20:24
Postitusi: 408
Asukoht: Pirita
Raua tänav laguneb korraliku hooga. Paar päeva tagasi olid seal veel tüüp kohtades augud, aga nüüd on auk augu otsas kinni. Jääb mulje nagu sõidaks kruusateel, kuna kogu tee pind on lagunenud teekatte kivikesi täis.

_________________
Müüa... Antera 18" veljed, VW VR6 mootor ja VW juppe, 3x W123 Mercedes-Benz. Huvi korral PS!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 20:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2005 22:01
Postitusi: 318
12 lk. teemat, kas Tallinn on juba august väljas? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 22:03 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
ison.ts kirjutas:
sander147 kirjutas:
Jah, kuid kaua see aega võttis?

Nüüd alles, kui riigikontroll näpu neile per*e suras, siis hakati parandama-nagu enne ei olnud auke???
............

tegelikult ka usud, et riigikontrolli pärast hakati löökauke tallinnas parnadama??


Siiani ei parandata.
Eilne löökauk Laagna teel on siiani alles. Ja oi imet, juba poole suurem. Järeldus: läbisõitvaid ja õnnetuid autosid on rohkelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 02.03.2012 23:17 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Krt jah ja mina ka e inäinud täna ühtegi parandusprigaadi.Üleiel nägin õismäel KAMAZI vendasi ja neid filmiti ja päriti aru.Ühed vennad on oma kamazi,aiakäru,reha ja labidaga.kaamzi kastis tagus juba tahkunud asvalti tükkdieks ,et see kastist auku visata ja teine ajas jalaga hunniku augus laiali ja trampis peal.Olin juba kaugele möödunud kuid mõtlesin ,et kas minna ja pildidstada kuid lõpuks ei viitsinud ning enam pole neist midagi kuulda ega näha.Vaatama minema mis tööd nad sea lõismäel tegid ja lapist piltti.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 12:18 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
sander147 kirjutas:
Kui võtta rekka täismass, 40 T ja see kogu ta rataste (18tk) vahel ära jagada on 2.2T per ratas.(Vähemate ratastega ei tule lubatud sillakaalude osa niiväga kokku. Ning omakorda on rekkal paarisrattad.
Rekka ratta poolt toetuspind teekattele on 2x suurem, kui sõiduautol, seega on samale pinnale jagunev mass 1.1T.

Keskmine sõiduauto on c 2T raske, Ehk siis 0.5T rattale. Sõiduautosid pidavat statistika kohaselt olema 14x rohkem, kui veokaid :)

Kus 18 ratast saad? Metsakas on vist ainus, millel 18 ära tuleb.

Tavalisel euro poolhaakel: 2 esisillal, 4 tagasillal, 6 haagisel=12, abisillaga masinal 14/16 olenevalt, kas abisild on paaris ratastega või mitte.
Eurovasikas: 2 esisillal, 4 keskmisel, 2 abisillal ja 4 haagisel=12
Metsakas: 2 esisillal, 4 keskmisel, 4 tagumisel, 2 haagise esisillal, 8 tagasildadel=20, kui on veel esisild paaris ratastega, siis 22. Või esisild paaris ratastega ja ühe tagasillaga = 18

18 rattaga masinad on USA/Venemaa teema. 3 silda autol, millest tagumised paaris ratastega ja haagisel 2 silda paaris ratastega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 12:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2011 18:35
Postitusi: 2044
Asukoht: Middle-East
Kuidas ikkagi naelrehv rööpaid tekitab? Ega need rööpad ei ole ju sisse söödud, need on sisse vajutatud.

_________________
..ja punaste supportitega Cayenne´i ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 16:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Keegi väga infonäljas ja itihuviline võiks teha portaali, kus oleks üleval teede ehitaja, hooldaja jms andmed. Ehk siis saaks näiteks vaadata, et hullult kehv lõik oli seal, kes ehitas, millal, kes hooldab. See võib ka üllatavaid tulemusi anda (mitte ,et maanteeamet midagi korrigeeriks, aga võivad tekkida tugevamad ja nõrgemad tegijad). Lisaks leiaks iga lõhutud veljega tüüp hõlpsalt info, kelle advokaate tulevasest jamast teavitada.

Lihtsalt üks mõte.

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 18:18 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Welllo kirjutas:
Kuidas ikkagi naelrehv rööpaid tekitab? Ega need rööpad ei ole ju sisse söödud, need on sisse vajutatud.

Kus see teekate siis pannakse, kui ta sisse vajutatakse? Vaata pilti lk 10, mis on minu lisatud, "pinnatud" kiht on ära söödud ja sealt alt on vana teekate uuesti välja tulnud. Need autod, mis rööpaid sisse vajutavad pistavad tasku selle pealmise teekatte kihi või?

Kuidas? Väga lihtsalt, nael ulatub rehvist välja, mis kokkupuutel maapinnaga toksib sealt koguaeg mingisuguseid üliväikseidmikro osakesi lahti, mis siis autode tuulekottide saatel minema puhutakse. Mida soojem on ilm, seda kergemini asfalt järgi annab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 18:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
oskaja kirjutas:
Veokeid võiks ju süüdistada, kuna nad on suured ja rasked jne jne, aga see oleks väga alatu. Eesti seadused lubavad 40T täismassi (mõned aastad tagasi lubati osadel juhtudel ka 44T aga ma ei tea kas see ka praegu veel kehtiv on) ning teed PEAVAD olema selliselt ehitatud, et nad suudaks ka sellist koormust taluda. Kui tee seda välja ei kannata ning veoki silla laiuse järgi rööpasse läheb, siis pole ju mitte veok selles süüdi vaid keegi, kes selle tee ehitas või kes selle tee ehituse kõlblikuks tunnistas.


Ei ole see niiväga alatu midagi. Paraku eeldatakse tee-ehitajatelt täielikku korrektsust ja nõuete täitmist, aga unustatakse ära, et ka rekkamees võiks eeskirju täita. Suvi või kaks tagasi, kui veeti Soodla karjääridest liiva Peterburi mnt. ehituse peale, siis oli silmaga näha, et meestel kõvad ülekoormad peal. Sooja ilmaga oli näha kuidas teekate vedrutas kui rekka üle sõitis.
Teine asi suviti Virtsus. Sealt lähedasest karjäärist veetakse killustikku sadamasse. Ükski neist veokitest ei olnud lubatud kaalus. Killustik oli kuhjas peal, nii et isegi maantee peal vedeles seda siin seal. Arusaadav, laev seistes kasumit ei teeni ja rekkamehed lasevad seal ööläbi, niikaua kui laev täis. Ma eeldan, et neil on seal mingi siseinfo. Kui mendid kohal, siis ka koormad pisemad. Need rekkad on seal küll ilma kärudeta ja topeltratastega, kõige rohkem mõjutavad teekatet üksikud laiad rattad, nagu enamustel poolhaagistel on.


Welllo kirjutas:
Kuidas ikkagi naelrehv rööpaid tekitab? Ega need rööpad ei ole ju sisse söödud, need on sisse vajutatud.


Naelrehv kulutab teekatet. Tegelt on isegi teada kui palju tavaline sõiduauto 100 km läbimisel teekattest materjali eraldab. Hetkel ei suuda kahjuks allikat leida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 19:09 

Liitunud: 04.09.2007 13:31
Postitusi: 1070
Asukoht: Tallinn,Vääna-Jõesuu
Mulle on ülikooli ajast meelde jäänud,et Tallinn-Tartu otsa peale ca 2,3 kilo-sõiduauto naastrehvidega siis.

_________________
Mootorsõidukite remont ja hooldus. Uued ja kasutatud autod Euroopast. Garantii ja liising
5209320 http://www.audacer.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 03.03.2012 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2011 18:35
Postitusi: 2044
Asukoht: Middle-East
Üks asi on see, kui pealmist kihti kulutatakse, teine asi on korralikud rööpad, kus sõidurajas on lohk, millest materjal on rööpa kõrvale välja surutud, nii et tekivad veel kõrgemad ääred.


Põhimõtteliselt osatakse ju teid ehitada küll. Suurtele maanteedele ei teki soolamisest löökauke, kuhu 100ga sisse lennates järjest surmaga lõppevaid liiklusõnnetusi toimuks.

_________________
..ja punaste supportitega Cayenne´i ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 04.03.2012 01:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2004 11:58
Postitusi: 569
Raua ja Kreutzwaldi ristmikul mingi täielik nali. 2km/h julgeks sõita üle.

_________________
3D projekteerimine. Joonised & lõikefailid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tallinn august välja!
PostitusPostitatud: 04.03.2012 01:47 

Liitunud: 24.04.2003 13:50
Postitusi: 929
Asukoht: Põhjas
highrankin kirjutas:
oskaja kirjutas:
Veokeid võiks ju süüdistada, kuna nad on suured ja rasked jne jne, aga see oleks väga alatu. Eesti seadused lubavad 40T täismassi (mõned aastad tagasi lubati osadel juhtudel ka 44T aga ma ei tea kas see ka praegu veel kehtiv on) ning teed PEAVAD olema selliselt ehitatud, et nad suudaks ka sellist koormust taluda. Kui tee seda välja ei kannata ning veoki silla laiuse järgi rööpasse läheb, siis pole ju mitte veok selles süüdi vaid keegi, kes selle tee ehitas või kes selle tee ehituse kõlblikuks tunnistas.


Ei ole see niiväga alatu midagi. Paraku eeldatakse tee-ehitajatelt täielikku korrektsust ja nõuete täitmist, aga unustatakse ära, et ka rekkamees võiks eeskirju täita. Suvi või kaks tagasi, kui veeti Soodla karjääridest liiva Peterburi mnt. ehituse peale, siis oli silmaga näha, et meestel kõvad ülekoormad peal. Sooja ilmaga oli näha kuidas teekate vedrutas kui rekka üle sõitis.
Teine asi suviti Virtsus. Sealt lähedasest karjäärist veetakse killustikku sadamasse. Ükski neist veokitest ei olnud lubatud kaalus. Killustik oli kuhjas peal, nii et isegi maantee peal vedeles seda siin seal. Arusaadav, laev seistes kasumit ei teeni ja rekkamehed lasevad seal ööläbi, niikaua kui laev täis. Ma eeldan, et neil on seal mingi siseinfo. Kui mendid kohal, siis ka koormad pisemad. Need rekkad on seal küll ilma kärudeta ja topeltratastega, kõige rohkem mõjutavad teekatet üksikud laiad rattad, nagu enamustel poolhaagistel on.


Miks sa praegu näppu m*nniga võrdled? Kallurid on hoopis teine teema. Ja kusjuures kallureid kaalutakse teede peal vägagi palju just seetõttu, et neil kipub liiga palju koormat olema. Sama on metsakatega. Kuigi jah neil on enamasti kõigil väikse ajaga teada kus ja mis toimub.
Aga kuidas sa suudad veokite kaela ajada näiteks sellised rööpad mis on Järvevana teel mõlemas suunas ja mõlemas reas, Tartu mnt. alates Ülemistest kuni Vaidani ning 5-6km ennem Ardud kuni Arduni mõlemas suunas, Peterburi teel mõlemas suunas ja vahelduva eduga kuni Loksa ristini (kohati kaugemalegi), Pärnu mnt. Pääskülast kuni Saue viaduktini ja Ääsmäelt Kernuni jne jne? Saue ja Pääsküla vahel pole veoki liiklust ollagi aga rööpad on sees ja Saue suunal veel mõlemas reas ning teisteski eelpool mainitud kohtades on tükk tegemist, et veokiga nendesse "veokite" poolt tehtud rööbastesse sõitma mahuks. Enamasti tuleb ikka rööpa harjal sõita, sest muidu jääb merehaigeks kui pidevalt nendes "veoki" rööbastes ujuda.
Kui sa nüüd natukene loogiliselt mõtleksid siis teed ei saa ju ehitada täpselt 40T veokite jaoks, sest vahest on ka raskemaid eriveoseid vedada vaja. Kas need mehed peaks siis hakkama lisa prussidest asfalti peale endale rada ette tegema, et koormust ühtlasemalt jaotada teekattele?
Samuti ei tehta ju ühte sõidurida täpselt 2,5m laiaks vaid ikka laiemaks, sest veokitel on peeglid ka küljes mis ajavad laiuse üle 2,5m. Ja jällegi lisaks eriveosed.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 292 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7