Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 182 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 18.03.2010 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.09.2008 18:07
Postitusi: 1920
Asukoht: Põlva
minu arvamus on see et oma auto ja ole see selline nagu inimene tahab aga mendid nussivad ainult raha pärast ja mitte keegi ei nussis siin seaduse pärast vaid RAHA..
auto võiks korras olla aga samas ta võiks ilus olla..
näiteks mulle ei meeldi sõita E36 kui ta on tavaline ja kui mulle sõidab vastu 100 korda päevas ja kõik samad mulle meeldivad tuunitud autod.. ja ilusad..
kuid ei saa ju eestis mitte midagi teha kui ei taha traffe maksta..
kui peatakse selle pärast et auto on liiga silmapaistev:S nagu WTF??
keda kottib:D

numbrituledega on sama jama kui tuled kollased siis nuttavad et ei näe numbrit hästi jne ja kui panna LED siis ********** et hästi näha:S
ja ikka saad oma traffi igate pidi..

ma pakkun ykskõik mis auto sul poleks kui ment tahab nussida ja endale raha teenida ta teeb seda ja olen 99% kindel et leiab sinu autos kah mingi vea et seda teha... mõttetu teema..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 09:47 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Isegi seda põhjendust kuuldud...

Naisel oli veel samal hetkel väike lapski süles, jube.


Ei saa aru nendest "ajugeeniustest" kes panevad või tahaksid panna endale ca.25% läbipaistvusega esiklaasile kilet. Meie kliimas täiesti võimatu õhtupoolikul sealt üldse välja näha. Lisada veel vihm või mõni muu taevast alla tulev ollus siis tulem on kõike muud kui positiivne. Ilus on aga täiesti mõttetu kasutada,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 10:57 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
Iff kirjutas:
Ah mul ülevaatusel käidud, anti uksetaga tööriistad pihku ja kästi stange ära kruvida. Põrand võib kohati ju sile olla aga kui auto pidurirullikute vahele läks siis jäid küljekarbid 1cm kõrgusele maast. Ja ülevaatuse tegin kuskil Maardus :D

Ahjaa, keegi kuskil mainis, et Lätis on toonklaas lubatud.. Tegelikult ei ole ju. Ja venemaal on enamustel autodel isegi esiklaas kõige tumedama kilega.. Aga tegelikult ei tohi isegi venemaal olla esiklaasid toonitud. Neil on täpselt samad nõuded mis meil - tagaklaasid värvi kasvõi mustaks aga esiküljeklaaside läbipaistvus peab olema 70% ja esiklaasi läbipaistvus 75%.. aga lihtsalt neil pidi olema trahv mingi köömes, 50 rubla äkki selle eest ?

Kui sa oma stangega ei saa isegi üv punkti sõidetud, kuidas sa siis sellega meie kuumaastikku meenutavaid kevadtänavaid läbid? Või teie provintsis on sile nagu lennuväli? Või on lihtsalt igav ja meisterdad klaasriidest iga kuu uue stange? Peaks ikka praktilisuse peale ka veidi mõtlema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 12:00 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
h20m kirjutas:
Kui sa oma stangega ei saa isegi üv punkti sõidetud, kuidas sa siis sellega meie kuumaastikku meenutavaid kevadtänavaid läbid? Või teie provintsis on sile nagu lennuväli? Või on lihtsalt igav ja meisterdad klaasriidest iga kuu uue stange? Peaks ikka praktilisuse peale ka veidi mõtlema.

Kui ta sinna juba sõitis siis nagu näha saab hakkama. Lisaks, mis see üldse sind "huvitab" kui palju teine kodanik oma auto puhul praktilisuse peale mõtleb? Kui nagu ebard linna liikuses ei liikle, siis saab väga hästi ja mugavalt sõidetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 16:42 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
jazz kirjutas:
h20m kirjutas:
Kui sa oma stangega ei saa isegi üv punkti sõidetud, kuidas sa siis sellega meie kuumaastikku meenutavaid kevadtänavaid läbid? Või teie provintsis on sile nagu lennuväli? Või on lihtsalt igav ja meisterdad klaasriidest iga kuu uue stange? Peaks ikka praktilisuse peale ka veidi mõtlema.

Kui ta sinna juba sõitis siis nagu näha saab hakkama. Lisaks, mis see üldse sind "huvitab" kui palju teine kodanik oma auto puhul praktilisuse peale mõtleb? Kui nagu ebard linna liikuses ei liikle, siis saab väga hästi ja mugavalt sõidetud.

Ma esitasingi oma repliigi küsimuse vormis, kui sa aru ei saanud. Kodanik iff pole ise veel vastanud ju, ehk oligi peale seda reisi stange lõhki. Kas need on ebardid kes sõidavad tavalistel linnatänavatel, noh kõrvaltänavatel ma mõtlen, kus on mõnusad rööpad sees ja muu pask maas, kus stange meenutab saha eesmärki. Loomulikult mind huvitab see, kuna vend ju muretses kus üv teha jne, siis hakkas huvitama miks sellist peavalu üldse omada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 17:11 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2004 12:37
Postitusi: 2077
Asukoht: Tallinn, Tartu
Ülevaatusel käis piduritesti rullikute vahele sõites minu enamvähem stock celica kah igatepidi mööda maad. See nüüd küll mingi ebapraktilisuse näitaja pole, kui normaalselt ÜVle ei saa. Kõik ei rooma igapäevaselt mööda põlde ja kõnniteid jms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 17:31 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
Blacku kirjutas:
Ülevaatusel käis piduritesti rullikute vahele sõites minu enamvähem stock celica kah igatepidi mööda maad. See nüüd küll mingi ebapraktilisuse näitaja pole, kui normaalselt ÜVle ei saa. Kõik ei rooma igapäevaselt mööda põlde ja kõnniteid jms.

Enne kui oma silmaga näinud pole ma ei usu, et stock vedrudega celica rullikutele sõites stange vastu maad läheb. Vb ainult mingi vene aja üv punktis. Olen näinud kuidas stock celica üv tehti ja ei läinud stange vastu kuskile. No olgu, ehk praktiline oli vale sõna, aga oma mugavus? Kas siis tõesti ei lõhu stanget tahate öelda? Sõiduautona pidada sahka ei ole just kõige mõistlikum. Ja ma rääkisin siin siiski tänavatest ka, mitte ainult üv punktist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 17:51 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Oma mugavuse all mõtled ükskõikselt aukudest 50-60ga läbi lendamist?

Nagu eelnevalt mainisin, pole sellise masinaga MÕISTLIKUL liiklemisel häda miskit. Mis tähendab, et löökauku nähes ei sõida meelega sealt läbi vaid möödud sellest. Nii palju oma reas ruumi ikka on. Kui on möödapääsmatu, kergitad paremat jalga. Olen näinud selliseid "pilk-ainult-esiaknast-välja-ja-ülejäänu-ei-huvita" ja tõesti sellise suhtumisega kaua sa madala autoga ei liikle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 17:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2010 11:45
Postitusi: 537
No kui liiklust takistama hakatakse oma tuuningut säästes konarustest 25 km/h üle libisedes, siis ei ole see ju enam ainult autoomaniku enda asi.

_________________
Võib müügiks pakkuda Igor Saveljev`i füüsika õpikuid (3 osa).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 18:03 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
jazz kirjutas:
Oma mugavuse all mõtled ükskõikselt aukudest 50-60ga läbi lendamist?

Nagu eelnevalt mainisin, pole sellise masinaga MÕISTLIKUL liiklemisel häda miskit. Mis tähendab, et löökauku nähes ei sõida meelega sealt läbi vaid möödud sellest. Nii palju oma reas ruumi ikka on. Kui on möödapääsmatu, kergitad paremat jalga. Olen näinud selliseid "pilk-ainult-esiaknast-välja-ja-ülejäänu-ei-huvita" ja tõesti sellise suhtumisega kaua sa madala autoga ei liikle.

Ah ole nüüd oma jutuga ... Sa keerad mu sõnad ikka päris pahupidi. Akudest esiteks polnud juttugi, juttu oli kevade pasast mis tänavatel maas on. Ma olen liigelnud 1 aasta 2007 aasta civickuga, 17 veljega, mis oli ka suht madal asi ja oleme ausad, et ei olnud mugav sõita kevadel lörtsiga ja üleüldse, pidi liialt tähelepanelik olema. Siis järgmise aasta liigelnud honda crv'ga, no on ikka selle pasa sees parem ju liigeleda sellise pilliga, mis veidi kõrgem. Ja nüüd siis 2008 aasta e klassiga, mis pole ka mingi metsikult kõrge, aga saha effektist on asi siiski kaugel. Nii, et ses suhtes tekkis lihtsalt sportlik huvi, et kuda tulised striitreisserid õigustavad oma autode väljanägemist. Tundub, et asjalikku põhjendust ja selgitust siit loota pole. Väga loogiline on, et vaatan löökauku ja muud sellist staffi tee peal, muidu ei jõuaks kinni maksta lihtsalt neid velgesi ja pukse. Aga ma rohkem ei hakka vaidlema, muidu jääb mulje, et ma olen mingi räme tuuningu vastane ja elan siin 25/8. Tekkis lihtsalt huvi, miks on vaja ennast karistada säherduse jamaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2010 11:45
Postitusi: 537
Kunagi oli siin ka teema, kuidas rahvas ootas, et riik nende 20" hiina velgi kinni maksaks, mille nad tänavatel kõveraks olid sõitnud. Ilmselt ei ole palju loota ka et need madalad stanged neile hüvitataks, kuna riik on ju see, kes neid oma kehva tee ehitusega lõhub.

_________________
Võib müügiks pakkuda Igor Saveljev`i füüsika õpikuid (3 osa).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 20.03.2010 18:14 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
BussiJänes kirjutas:
No kui liiklust takistama hakatakse oma tuuningut säästes konarustest 25 km/h üle libisedes, siis ei ole see ju enam ainult autoomaniku enda asi.

Sõidukiirus valitakse vastavalt teeoludele. Ei säästa oma tuuningut, vaid meelepärast autot. Leidub ka tehasekonditsioonis autosi mis sama madalad ja jäigad. Minu jaoks pole vahet kas sõidan sellise madaldatud masinaga või tavapereautoga, lõhkuma seda läbi löökaukude sõitmise, sellegi poolest ei hakka. Samuti ei osta ka maasturit kuna KOV ei saa oma tööga hakkama.
Seni kaua kuniks teeolud ei parane, pead lihtsalt minusugustega leppima :)

edit: siiski tänavad lähevad enamasti ikka KOV alla

h20m - Väga harva tekib olukord kus rääbastes sõites tirid oma tuuningu ära. Peamine põhjus on ikka auk kuhu sisse sa sõidad ja mis "spoila" puruks lööb. Mis sul kevadel siis niipalju teepeal rohkem vedeleb kui talvel? :?
17" velg stock vedrustusega Civicu all pole hullu midagi. Mis sinujaoks on liigne on minu jaoks tavaline.
Olen liikunud ka pikalt Chevy Astroga, mis on oma sõiduvahendi absoluutne vastand ja no ei meeldi pikalt see taevas passimine, p*rse läbi teetunnetuse puudumine ja üleüldine taoline "mugavus". Kui raha väga palju oleks ehk ostaks mõne X5 või Patroli aga see juba väga suure vajaduse korral. Inimesi on erinevaid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 22.03.2010 00:22 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
h20m kirjutas:
Kui sa oma stangega ei saa isegi üv punkti sõidetud, kuidas sa siis sellega meie kuumaastikku meenutavaid kevadtänavaid läbid? Või teie provintsis on sile nagu lennuväli? Või on lihtsalt igav ja meisterdad klaasriidest iga kuu uue stange? Peaks ikka praktilisuse peale ka veidi mõtlema.



Mingi aeg natuke aega sõidetud autoga,mille madalaim punkt oli 3-4 cm teest. Saab hakkama ilusti,kui ei lahmi ja mõtled sõitmisele.
Mõnele meeldib,mõnele mitte :) Mulle meeldis,sest sileda tee peal oli ikka mõnusalt konkreetne masina käitumine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 22.03.2010 00:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Audi b2 quattro -84a on summuti ots küljelt väljas (mitte tagant), summuti teeb päris karmi häält, aga samas on säilitatud 2 pütti (nii nagu peab).

Saab ülevaatuse? :)

..samas no tõesti pole süüdi, et r5 nii mõirgab, seega millega nad mürataset mõõdavad?

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuline striitreisser vs ülevaatus ...
PostitusPostitatud: 22.03.2010 19:38 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Ma sõidan peaga :) See peaks vastama kõigile h20m küsimustele. Kui on auk või kühm siis kamoon, ma ei sõida sealt isegi originaal autoga läbi. Kui on rööpad siis ma eelistan nende peal või noh niiöelda kõrval sõita, mitte sees. Enamus uuemad autod on paraku madalamad kui minu auto.

Kui ma tahaks muretult igapäevaselt mööda urkaid sõita, siis ma eelistaks väna kandilist Länkarit ja 34" rehve :)

Ja ilu nõuab ohvreid. Ja - jah, mul on stange juba katki, ma sain uue stangega sõita 500m peale värvimist töökojast välja ja kohe teetööde tsoonis kruusa lükkama. Aga ma olen ehitanud ja ehitan edaspidi autot enda maitse järgi, mitte eesti teede järgi !

Ahjaa, ja mu auto ei ole üldse madal, hetkel 9cm aga nii kui saan Coilid keeran eest veel viimased 4cm maha.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 182 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7